Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

355 tartuntaa

Vierailija
30.06.2021 |

Hiton kaikki ryyppäripellet!

Kommentit (362)

Vierailija
41/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku festareilla:

Tänä iltana, kun me vietetään yhdessä aikaa. Me tiedetään, että tuolla on valtava joukko ihmisiä, jotka ajattelee ”miten ne kehtaa?” Mutta täällä me ollaan, koska me halutaan elää. Me halutaan nauttia. Me halutaan olla tässä hetkessä.

Niinpä, me muut haluttaisi elää myös tulevissa hetkissä.

Vierailija
42/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli Pietarin horobussissa käynti kalliiksi. Oi perhe on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku festareilla:

Tänä iltana, kun me vietetään yhdessä aikaa. Me tiedetään, että tuolla on valtava joukko ihmisiä, jotka ajattelee ”miten ne kehtaa?” Mutta täällä me ollaan, koska me halutaan elää. Me halutaan nauttia. Me halutaan olla tässä hetkessä.

Antakaa nyt tuon tomppelin olla. Eihän se mikään fiksu ole koskaan ollut. 

Onneksi voi äänestää kukkarollaan mitä mieltä tästäkin häiskästä on. Minulla meni arvostus tätä tyyppiä kohtaan.

Vierailija
44/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä minä. Mulla on oikeus tehdä mitä huvittaa.

Tänään sitten se futismatsi Helsingissä. 5000 katsojaa tartuttaa toisensa.

Vierailija
45/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta ei meitä oteta enää turisteiksi mihinkään maahan, koska nämä luvut.

Se olisi hyvä kun ei otettaisi. Muutoin suomalaiset ulkomaalomamatkahinkuajat eivät vieläkään tajua jäädä kotiin. Kuten jo nähtiin Pietari casesta.

Vierailija
46/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, oi voi: https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2021/a/62417070-f83d-45cf-bcd5-…

Kun kukaan järkeä käyttävä EI MENE ulkomaille eikä Himoksille sun muille tässä maailman tilassa, eli kaikki selitykset on turhia nyt. Meidän muidenkin kesä on nyt pilalla. Hyvästi suunnitelmat.

Näitä typeryyksiä löytyy yliopiston käyneistäkin. Työkaverini perheineen lähtee kesällä ulkomaille. Hänen selityksensä on: ”On pakko päästä”.

Vierailija
47/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää oo pelkästää potkupallopelleistä kiinni. Mone muutkin on alkanut elää leväperäisesti, matkailemaan ja jättämään maskin käytön. Ei tämä vielä ole ohi! Eikä maailma koskaan tule olemaan ennallaan.

Vierailija
48/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi Suomi On!

Ärsyttävä ja *****mainen rallatus! 😒⚽🇫🇮🎶 Ikinä en oo tuon biisin päälle ymmärtäny ja nyt näen jo punaista kun kuulen tuon.

Vierailija
49/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan bussilastillista on muilta paikkakunnilta?

Vierailija
50/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä Pietarissa altistuneita kehoitettiin jäämään kotiin tuosta pelistä. Mielenkiintoista nähdä, noudattavatko. Veikkaan, että eivät.

Vierailija
51/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Nythän nähdään onko roketteista mihinkään. Ihmiskokeen vaihe 2.

Vierailija
52/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, hyvässä vauhdissa ollaan, että ensi viikolla menee tonni rikki.

Vierailija
53/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kannattajat tekivät saatananmoisen karhunpalveluksen Suomifutikselle kun menivät tuonne Pietariin hakemaan tautia. Oli tuhannen taalan paikka saada futikselle hyvää näkyvyyttä Suomessakin ja alkuunhan se näyttikin siltä, mutta sitten pimeni päässä.

Vierailija
54/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää, oikeasti.

Tässä maassa oli kaikki menossa just oikeaan suuntaan, mutta sitten alkoi tuo saakelin potkupalloleikki, jossa koko maailma kumartelee pallon perässä juokseville aikuisille miehille. Tekisi mieli repiä autoradio irti piuhoistaan ja heittää se ikkunasta ulos joka kerta, kun edes kuulen sanan HUUHKAJAT.

Kohta taas käydään keskustelua, saanko poistua kotoani tallille hoitamaan yksin oman, minusta riippuvaisen hevoseni, koska toisille potkupallo ja ryyppyreissut olivat niin tärkeitä. Kaverini jatkaa pätkätöitä kolmatta vuotta, nuoret voivat huonosti ja jokainen meistä hikoilee maskit naamassaan kesähelteillä . Elämä on taas pitkäksi aikaa pilalla kaikilta. Kiitos, futisfanit.

Vierailija
55/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesän ”kausivaihtelu” tarkoitti ainoastaan sitä, että korona ei leviä, kun koulut ovat kiinni. Korona tarttuu erittäin helposti ilmateitse, kuten nyt on huomattu, joten se tarttuu luokissa. Lapset ja nuoret ovat usein oireettomia, joten tartuttavat vanhempansa. Vanhempi menee koronatestiin, jolloin vanhempi on se virallinen taudin lähde tilastoissa, ei oireeton lapsi.

Kun koulut ovat kesällä kiinni, korona vähenee. Harvassa muussa paikassa 1000 ihmistä on samassa sisätilassa koko päivän. Nyt kuitenkin jalkapallofanit olivat samoissa busseissa ja hotelleissa ja ravintoloissa sisällä, joten korona pääsi tarttumaan. Delta tarttuu ärhäkkäästi, joten syksyllä se leviää kouluissa hulluna. Viime syksynä tautia ei ollut liikkeellä niin paljon, joten korona ei levinnyt heti aggressiivisesti.

Meillä isä sai koronan töistä (kuten moni muukin samalla työpaikalla vierailevalta tartuttajalta) ja tartutti sen lapsiin. Koronanjäljitys toimii sen verran hyvin että leviämisjärjestys saadaan kyllä selville. Aikuiset matkustelevat ja tuovat aina uusia variantteja työyhteisöön, josta ne leviävät perheisiin (kuten jalkapalloturistienkin tapauksessa on käynyt).

Kesällä lukemat ovat pienemmät siksi että ihmiset eivät lomalla mene testeihin, elleivät sairaalahoitoa tarvitse. Nuhan voi lisäksi laittaa siitepölyallergian piikkiin, mikä taas ei talvella selitykseksi kelpaa.

Vierailija
56/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta. Nythän nähdään onko roketteista mihinkään. Ihmiskokeen vaihe 2.

Kunhan nyt edes saisi sen toisen rokotteen. 70- vuotias syöpäsairas vanhempani saa toisen rokotteen heinäkuun lopulla. Minä, 48- vuotias, elokuun viimeisellä viikolla. Loman jälkeen on vielä monta viikkoa lähityötä edessä. On vain arvoitus kumpiko tulee ensin: toinen rokote vai korona.

Ps. Otimme rokotteet heti, kun oli mahdollista. Monella alueella rokotus on edennyt hitaasti, joten laumasuoja on vielä kaukana syksyssä.

Vierailija
57/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä juhlijat ja potkupallofanit! Olisin järjestänyt 60 hengen häät heinäkuun lopussa, mutta nyt ei uskalla. Miksi oi miksi joukko öykkäreitä saa pilata älyttömällä juhlinnalla muitten pienen ja hallitun ilon. Vajaa pari kk sitten oli vielä 10 hengen kokoontumisrajoitus ja nyt menty suoraan täysiin urheilukatsomoihin ja festareihin. Mikä ihmeen järki?

Vierailija
58/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hei jos on rahtustakaan järkeä siellä päänupissa niin vielä ehtii jättäytymään näistä tautisista massatapahtumista pois! Ja jos ei oma terveys kiinnosta, niin kun sitten hillumisistasi saat sen taudin niin pilaat koko lähipiirisi kesän! Joko tarttumalla sen kuppasi heihin tai altistamalla heidät ja he joutuvat karanteeniin! Hiphei. 🎉🎉🎉

Vierailija
59/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kummallista.

Aivan odotettu luku.

Mitäs tästä vouhkailemaan.

Kaikkihab me tiedetään että Delta-virus leviää ärhäkästi ja lähes hallitsemattomasti.

Viime kesänä ei vielä ollut tätä nopeasti leviävää Delta-muunnosta.

Ei ollut myöskään viime kesänä britti varianttia.

Normaalia hommaa.  Myös muualla kuin Suomessa. 

Sama homma briteissä kuin myös ausseissa ja muualla.

Vierailija
60/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä juhlijat ja potkupallofanit! Olisin järjestänyt 60 hengen häät heinäkuun lopussa, mutta nyt ei uskalla. Miksi oi miksi joukko öykkäreitä saa pilata älyttömällä juhlinnalla muitten pienen ja hallitun ilon. Vajaa pari kk sitten oli vielä 10 hengen kokoontumisrajoitus ja nyt menty suoraan täysiin urheilukatsomoihin ja festareihin. Mikä ihmeen järki?

No tämä! Mäkin oon kökkinyt koronan alusta saakka kiltisti kotikulmilla ja nyt olisin vihdoin uskaltanut tehdä pienen retken kotimaassa ja yöpyä hotellissa. Mutta uskaltaako tässä enää edes miettiä semmoisia.