Seksiä kuukautisten aikana?
Kommentit (20)
tottakai jos siltä tuntuu, eihän toi mitään haittaa jos vähän roiskuu
Ei ole. Minulle kyllä kävisi, mutta miehelle ei.
On ihan normaalisti jos mieli tekee. Ei mun miestä haittaa. Verta se vaan on ja mies ymmärtää ettei sille voi mitään. Lisäksi on kiva kun voi olla ihan spontaanisti, kun kumia ei tarvitse muistaa.
On. Ite en kyllä runsaimman vuodon aikaan yleensä halua kun paikatkin on niin kolottavina, mutta niukempina päivinä vaan pyyhe alle ja menoksi.
On seksiä kuukautisten aikana, niitä ennen ja niitten jälkeen. Ei vaan saada toisistamme tarpeeksi. T. Nainen 55+
Vierailija kirjoitti:
On ihan normaalisti jos mieli tekee. Ei mun miestä haittaa. Verta se vaan on ja mies ymmärtää ettei sille voi mitään. Lisäksi on kiva kun voi olla ihan spontaanisti, kun kumia ei tarvitse muistaa.
Ummm... onkohan nyt jotain mennyt koulussa hieman ohi?
Aina joskus. Yleensä ei viitsi kun siitä tulee niin kamala sotku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tiedetään että raskaus on mahdollinen. Lapsi tulee jos tulee. Ei vaan tekemällä tehdä tenavaa juuri nyt. Todennäköisintä on, että ovulaatio ei tapahdu kuukautisten aikaan ja koska mulla on pitkä kierto (35pv) ei raskautumista tapahdu todennäköisesti myöskään kuukautisia seuraavalla viikolla. Muuta kysyttävää?
Käyttäjä39700 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tiedetään että raskaus on mahdollinen. Lapsi tulee jos tulee. Ei vaan tekemällä tehdä tenavaa juuri nyt. Todennäköisintä on, että ovulaatio ei tapahdu kuukautisten aikaan ja koska mulla on pitkä kierto (35pv) ei raskautumista tapahdu todennäköisesti myöskään kuukautisia seuraavalla viikolla. Muuta kysyttävää?
Ovulaatio on kierron puolivälissä ja usein sen oppii myös tunnistamaan valkovuodosta ja paineesta munasarjojen kohdalla. Menkojen aikana kohdun limakalvo poistuu, eikä nainen kyllä silloin ovuloi. Eli ei menkojen aikana yleensä tule raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39700 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatio on kierron puolivälissä ja usein sen oppii myös tunnistamaan valkovuodosta ja paineesta munasarjojen kohdalla. Menkojen aikana kohdun limakalvo poistuu, eikä nainen kyllä silloin ovuloi. Eli ei menkojen aikana yleensä tule raskaaksi.
😂 Vieläkö joku uskoo "varmoihin päiviin"?
Ei ennen, ei aikana eikä jälkeen,