Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olisin 100 kertaa ylpeämpi siitä, että mulla olis timmi vartalo 40-vuotiaana kuin että olisin timivartaloinen 20-vuotiaana

Vierailija
30.06.2021 |

40-vuotias joutuu nimittäin tekemään enemmän töitä sen eteen. Ja silloin voi olla tyytyväisempi työnsä tuloksiin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, muutenkin kypsempi kauneus naisessa on upeaa. 

Itse olin kauneimmillani ja timmeimmilläni 38v, olin lihaksikas ja kiinteä juuri ja juuri normaalipainoinen (alarajalla). Siihen saakka olin sellainen laiha rimpula  3 lapsesta huolimatta. Rinnatkin kasvoi vasta tuolloin:D 

Vierailija
2/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on paha pakkomielle. Kuinka mones avaus aiheesta? Kuinka monta on vielä tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v timmivartalo kuulostaa aika jutalta. Ei hyvä.

Vierailija
4/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joudu yhtään tekemään töitä kun pitää huolen siitä, ettei päästä itseään rupsahtamaan. Jättää ne lihapiirakat ja siiderit siinä välissä syömättä ja juomatta.

Vierailija
5/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat suuresti yliarvoivat, miten paljon kenenkin timmiys yleensä ketään ulkopuolista kiinnostaa.

Vierailija
6/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana elämässä on onneksi jo muutakin sisältöä kuin miten timmi oma vartalo on.

Vierailija
7/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana on jo niin vanha että sama se millaselta sillon näyttää. Ei tarvi ulkonäköä enää mihinkään.

Vierailija
8/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen itseeni vaikka on 20kg ylipainoa, ikää 55+. Ja mikä parasta, mieheni ei vaihtaisi minua keneenkään muuhun mistään hinnasta. Olen ylpeä itsestäni.

Vierailija
9/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaana elämässä on onneksi jo muutakin sisältöä kuin miten timmi oma vartalo on.

Mulla taas terveet elämäntavat sekä -arvot yhdessä perimieni geenien kanssa ovat (luullakseni) syy siihen, että mahdun edelleen ylppärimekkooni vuodelta 1998. Pituus 172 ja paino 54 kg. En noudata mitään ruokavaliota enkä urheile pakkomielteisesti.

Vierailija
10/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 v timmivartalo kuulostaa aika jutalta. Ei hyvä.

Jutta on kyllä tätiytynyt eikä oikein timmi. Enkä oikein ymmärrä niitä silareitakaan. Riitta-Liisa Roponen nousi omaksi suosikikseni talvella hiihtojensa myötä. Ja pakko sanoa, että voisin kyllä ottaa hänen sixpackinsa.

Vierailija
11/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika Timissä? 😔

Terv. Tim

Vierailija
12/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen itseeni vaikka on 20kg ylipainoa, ikää 55+. Ja mikä parasta, mieheni ei vaihtaisi minua keneenkään muuhun mistään hinnasta. Olen ylpeä itsestäni.

Sama täällä,mun mies rakastaa mun jokaista kiloa.

Aina kertoo tuon kun kysyn.

Vierailija
13/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v ja hoikka, ja uskon että vielä kasvoiltanikin sen verran rypytön että esim. joku hyvännäköinen 30-35v mies voisi kiinnostua minusta.

Kuuntelin aiemmassa liitossa jatkuvaa mollausta siitä miten olen jo kurttuinen vanha akka enkä tule kelpaamaan enää kellekään ja kuolen yksin yms. yms.

Kuitenkin tajusin sen ettei minussa ole mitään vikaa. Syön terveellisesti, treenaan pari kertaa viikossa ja käyn lenkillä. Ei ole jenkkakahvoja tai pömppömahaa.

Toksiset haukkujat kannattaa siivota pois elämästä. Näiden toimintaperiaate on mollata niin pitkään että itsetuntoa ei enää ole lainkaan ja ihminen on vain alakuloinen koko ajan.

Vierailija
14/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos on missään iässä hoikka, oli mitä sukupuolta tahansa. 70% suomalaisista on jo THL:n mukaan lihavia.

Vierailija
15/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48v ja hoikka, ja uskon että vielä kasvoiltanikin sen verran rypytön että esim. joku hyvännäköinen 30-35v mies voisi kiinnostua minusta.

Kuuntelin aiemmassa liitossa jatkuvaa mollausta siitä miten olen jo kurttuinen vanha akka enkä tule kelpaamaan enää kellekään ja kuolen yksin yms. yms.

Kuitenkin tajusin sen ettei minussa ole mitään vikaa. Syön terveellisesti, treenaan pari kertaa viikossa ja käyn lenkillä. Ei ole jenkkakahvoja tai pömppömahaa.

Toksiset haukkujat kannattaa siivota pois elämästä. Näiden toimintaperiaate on mollata niin pitkään että itsetuntoa ei enää ole lainkaan ja ihminen on vain alakuloinen koko ajan.

Mulla sama, olen 47 v ja hoikka ja liikunnallinen. Exäni myös kertoi minulle, etten tule milloinkaan löytämään enää ketään. 😂

Mulle kyllä miehet on sanoneet, että hoikkuus on harvinaista naisilla nykyään, ja että varsinkin minun ikäisilläni. Minulla taas kaikki omanikäiset ystävät ovat hoikkia, niitä pulskempia näkee nuoremmissa. Eikä siinä mitään, olkoon jokainen just sellainen kuin on.

Vierailija
16/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin enemmän töitä?

Vierailija
17/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa timmejä 40 on liian harvassa.Näitä rasvapalloja joka puolella

Vierailija
18/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä timmiydestä ole ollut ainakaan miesmarkkinoilla mitään etua. Seksiä tietysti olisi tarjolla, mutta sitä saa halutessaan lähes jokainen nainen ikään ja kokoon katsomatta. Parisuhdetta ei ole näkynyt.

N40 175/60

Vierailija
19/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sulla ei sitten ole?

Vierailija
20/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaana on jo niin vanha että sama se millaselta sillon näyttää. Ei tarvi ulkonäköä enää mihinkään.

Viiskymppisenä nainen vasta alkaa kukoistaa, muodot on jo kohdallaan ja tyttömäisyys on jäänyt taka-alalle.

Ai että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi