Pojan kiusaaminen loppui ja hän sai ystäviä, kun ostin sille mopoauton
Kaikki haluavat olla nyt ystäviä. Kymppitonnin se maksoi, mutta oli kaiken sen arvoista. Pojalla on nyt ystäviä ja moni on vähän kateellinenkin hänelle!
Kommentit (20)
Hyvähän se on että edes jollain konstilla saa seuraa jos sellaista kaipaa. Osa eristäytyy omasta halustaan
Näinhän se menee. Muiden silmissä olet miltä näytät. Olin koulukiusattu reppana lapsena, kunnes 13-vuotiaana aloin ostaa merkkivaatteita, meikkaamaan ja laittamaan hiukset sekä kuuntelemaan rokkia. Tämä oli siis 1970-luvulla. Lukiossa olin jo yksi suosituista tytöistä ja keskiarvo nousi yli 9,5:n. Pääsin yliopistoon yhdessä parhaiden kavereiden kanssa, opiskelijaelämä 1980-luvulla oli ihanaa ja sain hyvän työpaikan, jossa tapasin ranskalaisen mieheni ja muutin Pariisiin.
Materialistinen maailmaa ja pahemmaksi muuttuu koko ajan. Viidakon lait pätevät edelleen, surullista mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina vähätellään rahan voimaa näissä asioissa?
Koska halutaan kieltää tosiasiat eli raha se on millä saa ystäviä/kumppanin.
Kannattaa sitten varautua siihen, että ne ”ystävät” voivat kyydissä ollessaan tehdä pientä ilkivaltaa mopoautolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina vähätellään rahan voimaa näissä asioissa?
Koska halutaan kieltää tosiasiat eli raha se on millä saa ystäviä/kumppanin.
Väärin. Ystäviä saa reippaudella ja oma-aloitteisuudella. Niillä saa myös rahaa sitten kun pappa betalar inte mera.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Muiden silmissä olet miltä näytät. Olin koulukiusattu reppana lapsena, kunnes 13-vuotiaana aloin ostaa merkkivaatteita, meikkaamaan ja laittamaan hiukset sekä kuuntelemaan rokkia. Tämä oli siis 1970-luvulla. Lukiossa olin jo yksi suosituista tytöistä ja keskiarvo nousi yli 9,5:n. Pääsin yliopistoon yhdessä parhaiden kavereiden kanssa, opiskelijaelämä 1980-luvulla oli ihanaa ja sain hyvän työpaikan, jossa tapasin ranskalaisen mieheni ja muutin Pariisiin.
Ja kaikki tuo siksi että aloit meikata?
Minä myin teininä mopon pois ja aloin nörtiksi. Kaikkosi lokit elämästä ja seuraan jäi vain tosiystävät.
Joo, lapseni sanoikin, että yläasteella mopoautojen omistajat ovat suosittuja. Eli heillä on paljon kavereita. Eri luokassa oleva ystävänsä oli luokassa ja koulussa hyljeksitty aina siihen saakka kun sai mauton. Se muutti kaiken. Yhtäkkiä kaikki halusivat kaverikseen.
Korjaan, hänen mopoautolleen.