Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Epätavallinen nainen treffeillä?

Vierailija
30.06.2014 |

Toimin ennen kuin ajattelin ja nyt olen hukassa. 

Mistä 'epätavallinen' nainen pitää? Siis sellainen, jolla ei ole värjättyä tukkaa, ei meikkaa (ainakaan arkena), ei pukeudu massamaisesti, ei tainnut olla edes kynsilakkaa jne, jne. Lisäksi ujo ja hiljainen. Iältään jotakin 20 ja 25 välistä. 

Ei ole kokemusta kuin 'tavallisista' naisista. Huomaako 'epätavallinen' nainen esim. hienon autoni tai pankkikortin värin? Jos ei, niin millä häneen voi tehdä vaikutuksen? Mistä epätavallisen naisen kanssa kannattaa puhua? Vaikeaa kun ei varmaan kannata mitään härskejä juttuja heittää (punastelee jo niin paljon kun katsoo edes silmiin), liekö hän matkustellutkaan, mahtaako harrastaa mitään (ainakaan sellaista mistä tietäisin jotakin)...

Ja: kannattaako yrittää suoraan pillun päälle? Kai epätavallinenkin nainen seksiä haluaa, mutta entä jos se pelästyy kun lienee hiukan tavanomaiste herkempi. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:06"]

Säkin olet epätavallinen, outo.

[/quote]

No ainakin nyt kun olen hiukan ihastunut :D

Vierailija
22/28 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä, etkä tule koskaan saamaan tuota naista etkä ketään muutakaan omaksesi. Joten aivan sama miten toimit ja mitä teet. Tulet olemaan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä voin kehottaa ap:ta kysymään epätavalliselta naiselta suoraan pääsiskö pillun päälle. Varmaan selviää nopeasti mikä hän on naisiaan.

ps. olet ap pahasti hakoteillä, jos kuvittelet, että naiset ovat sisäisesti toistensa klooneja, joko "epätavallisia" tai "tavallisia".

Vierailija
24/28 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:06"]

[/quote]

Tavallinen Ylilaudan asperger minä vain olen ja Laasasta fanitan ihan kybällä.

ap

[/quote]

Hahaa! :D *respect* rehellisyydestäsi! t. Eräs AV-mamma

Vierailija
25/28 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseen varmaan tekisi vaikutuksen, jos vaikuttaisit reippaalta ja rehelliseltä, saisit jutun luistamaan vaikka hän olisikin vähän ujo ja jos teillä vielä sattuisi olemaan jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Kerro siis omistasi ja kysele hänen.

Vierailija
26/28 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:06"]

[/quote]

Tavallinen Ylilaudan asperger minä vain olen ja Laasasta fanitan ihan kybällä.

ap

[/quote]

Hahaa! :D *respect* rehellisyydestäsi! t. Eräs AV-mamma

[/quote]

en oikein ymmärrä sinua, oot liian yber. Ehkä se tyttö on sulle SE. t. outo kommentin kirjoittaja

Vierailija
27/28 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nainen on "epätavallinen" vain siksi ettei sillä ole varaa olla "tavallinen" mutta ei hätää muuttuu kyllä "tavalliseksi" kun elintaso nousee suhteenne myötä

-kokemusta

Vierailija
28/28 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:54"]

se nainen on "epätavallinen" vain siksi ettei sillä ole varaa olla "tavallinen" mutta ei hätää muuttuu kyllä "tavalliseksi" kun elintaso nousee suhteenne myötä

-kokemusta

[/quote]

Toivottavasti ei ole näin!