Apua! Epätavallinen nainen treffeillä?
Toimin ennen kuin ajattelin ja nyt olen hukassa.
Mistä 'epätavallinen' nainen pitää? Siis sellainen, jolla ei ole värjättyä tukkaa, ei meikkaa (ainakaan arkena), ei pukeudu massamaisesti, ei tainnut olla edes kynsilakkaa jne, jne. Lisäksi ujo ja hiljainen. Iältään jotakin 20 ja 25 välistä.
Ei ole kokemusta kuin 'tavallisista' naisista. Huomaako 'epätavallinen' nainen esim. hienon autoni tai pankkikortin värin? Jos ei, niin millä häneen voi tehdä vaikutuksen? Mistä epätavallisen naisen kanssa kannattaa puhua? Vaikeaa kun ei varmaan kannata mitään härskejä juttuja heittää (punastelee jo niin paljon kun katsoo edes silmiin), liekö hän matkustellutkaan, mahtaako harrastaa mitään (ainakaan sellaista mistä tietäisin jotakin)...
Ja: kannattaako yrittää suoraan pillun päälle? Kai epätavallinenkin nainen seksiä haluaa, mutta entä jos se pelästyy kun lienee hiukan tavanomaiste herkempi.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:06"]
Säkin olet epätavallinen, outo.
[/quote]
Tavallinen Ylilaudan asperger minä vain olen ja Laasasta fanitan ihan kybällä.
ap
[/quote] Ihan ensiksi sinun kannattaa kertoa kaikki Laasasen ajatukset ja kuvailla vuolaasti minkälaisia muut naiset ovat. Hän on varmaan imarreltu ja ihastunut kun huomaa, minkälainen kokenut korkean markkina-arvon maailmanmies olet.
[/quote] Oletko oikeasti asperger? Jos olet, haluan selventää että edellinen oli sarkasmia. Tarkoittaa käytännössä sitä että ole ihan hiljaa Laasasesta jos et halua ihan heti menettää kasvojasi. Älä myöskään ala rääpiä tytön "erilaisuutta" ja "mikälaisia naiset ovat" vaan ole oma itsesi, ellet tosiaan ole joku lassukkaääliö.
^^ Siis mitä jumalauta!
Oletko hiukan hidas vai etkö oikeasti ole vielä tajunnut, etten minä kirjoittanut noita kommentteja, joita lainailet?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:14"]
Njoo, peräti yksi asiallinen vastaus. Kiitos siitä.
[/quote] Njoo, opitko jotain? Aloituksesi oli lapsellisesti ja provosoivasti argumentoitu, ei hassunhauskasti ja sympaattisesti.
Missä piireissä olet pyörinyt, kun kutsut tavallista hiirulaisia epätavalliseksi naiseksi? Ihan tavallinen hän on, ei vaan jaksa tai osaa painostaa ulkonäköön. Itsetunto naisella taitaa olla aika pohjalukemissa, jos hän punastelee miehen edessä tai sitten ei ole pahemmin kokemusta miehistä. Jos haluat tehdä vaikutuksen, vie leffaan ja herrasmiehenä tietenkin tarjoat lippujen lisäksi popparit&limut. Nainen on varmasti ihan otettu ja treffeille tulee jatkoa.
Ilmeisesti olet hyvin kiinnostunut hänestä. Kysele noita samoja asioita mitä nyt mietit, ja kerro omista kokemuksistasi. Voit mahdollisesti ihailla hänen outouttaan ja erilaisuuttaan lempeästi, mutta tuo se esiin jollain muulla nimellä, sillä et varmaan oudoksu häntä pahalla tavalla, vaikka tuo siltä saattaisi kuulostaa.
Älä ryntää heti pillulle, ellei hän tee jotain selkeää aloitetta. Jos hän on liian ujo tekemään aloitetta, hän tuskin on tarpeeksi rohkea harrastamaan seksiäkään ekoilla treffeillä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:20"]
^^ Siis mitä jumalauta!
Oletko hiukan hidas vai etkö oikeasti ole vielä tajunnut, etten minä kirjoittanut noita kommentteja, joita lainailet?
[/quote] Voi suo anteeksi, olen todella hidas. Nyt kun ymmärrän, voin antaa oikean neuvoni: pillun päälle yrittämisessä ei pidä hukata yhtään aikaa.
Yritätkö sä yleensä tehdä vaikutuksen naisiin pankkikortilla ja autolla?
Kysyppä nuo jutut siltä naiseltas siinähän on puhetta jo moneksi tteffit kerraksi
Kannattaa selata raamatusta parit tärpit ja tehdä niillä vaikutus. Ja ei, ns. pillunpäälle ei kannata ennen avioliittoa yrittää.
Mikä ihmeen epätavallinen nainen? Oletko aiemmin tapaillut pelkkiä bimboja?
Kuvailemasi nainen kuulostaa fiksulta tapaukselta, jolla on terve itsetunto. En usko, että jaksaa kauheasti innostua autostasi, saati että kiinnittäisi pankkikorttisi väriin huomiota. Uskoisin, että häntä kiinnostaa millainen olet ihmisenä, mitä sinun päässäsi liikkuu, minkälaiset arvot ja maailmankatsomus sinulla on. Jos sinulla on korvien välissä pelkkää tyhjää, niin voit saman tien unohtaa sen pillunkin saamisen.
Ekalla kerralla ei ainakaan kannata yrittää mitään tökeröä lähentelyä. Tällainen nainen ei lämpene limaisille jutuille ja pidä ne törkyiset vitsit mahassasi. Jos olet fiksu, sinulla voi olla saumoja. Muuten voit unohtaa koko jutun ja tyytyä tasoisiisi naisiin.
provo joo... Mutta säälittävää, että tuollaisia miehiä on. Itsekin tiedän ja tunnen. Keski-ikäinen mies erosi vaimostaan. Hankki itäeurooppalaisen puolta nuoremman naisen. Voi jeesus sitä esittelyä, kuinka piti esitellä sitä rahaansa... Osti lahjoja, esitteli pankkikorttejaan, autojaan jne...
Ja mitäkä kävikään =) Jos päässä ei ole ketään kotona niin kyllä on aika säälittävä ihminen. On sitten mies tai nainen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:05"]
Mikä ihmeen epätavallinen nainen? Oletko aiemmin tapaillut pelkkiä bimboja?
[/quote]
Jos rehellisiä ollaan, niin näin on tainnut käydä :/
Siksipä juuri tämä ongelma. Olen tottunut täysin toisenlaisiin naisiin.
[/quote]
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:08"]
niin paska provo etten edes viiti huutaa provoa
[/quote]
Ei vitussa ole provo.
Tämä on totisinta totta. Nainen on asiakaspalvelutehtävissä ja muutaman kerran hänen kanssaan asioituani huomasin hänen menevän aina ihan vaikeaksi ja punaiseksi kun olin tiskillä. Minusta hän oli oikein viehättävä ja niinpä päätin sitten kysyä lähtisikö hän kanssani ulos joskus.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:21"]
provo joo... Mutta säälittävää, että tuollaisia miehiä on. Itsekin tiedän ja tunnen. Keski-ikäinen mies erosi vaimostaan. Hankki itäeurooppalaisen puolta nuoremman naisen. Voi jeesus sitä esittelyä, kuinka piti esitellä sitä rahaansa... Osti lahjoja, esitteli pankkikorttejaan, autojaan jne...
[/quote]
Tämä liittyy asiaan miten? Ensinnäkin olen samaa ikäluokkaa kuin tämä nainen, ehkä muutaman vuoden vanhempi eikä minulla ole koskaan ollut vaimoa :D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:32"]
[/quote]
ap
[/quote] Ihan ensiksi sinun kannattaa kertoa kaikki Laasasen ajatukset ja kuvailla vuolaasti minkälaisia muut naiset ovat. Hän on varmaan imarreltu ja ihastunut kun huomaa, minkälainen kokenut korkean markkina-arvon maailmanmies olet.