Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen sairastumassa henkisesti :(

Vierailija
30.06.2014 |

Olen tosi huono nukkumaan ja nukun arkiöisin jotain nelisen tuntia. Nyt tuntuu että alan sairastumaan tähän :( Mielessäni on todella negatiivisia ajatuksia ja tuntuu että vihaan kaikkia ihmisiä. En jaksaisi olla kenenkään kanssa tekemisissä kun ärsyttää vaan, ja haluaisin olla yksin. Haluaisin käpertyä omaan rauhaan, ja tämä taas loukkaa ja suututtaa joitain läheisiäni. Haluaisin vaan olla rauhassa selittelemättä mitään.

En tiedä mitä tehdä :( Olen nykyään usein raivoissani, vaikkakin osaan peittää raivon, ja esim. töissä olen ihan ystävällinen. En jaksa ihmisiä, mutta miten sanon tämän läheisilleni? Omaa perhettä mulla ei onneksi ole. En halua läheisiltäni hullun leimaa, vaan haluaisin olla yksin. Kaikki vaan ahdistaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensinnä menet apteekkiin ja ostat melatoniinia. Jos se ei auta, mene lääkäriin ja kerro nukkumisongelmista.

Pelkkä unenpuute saa ihmisen pään oudolle jengalle. Et välttämättä tarvitse muuta kuin uniasiat reilaan nyt aluks. Sen jälkeen voi sit miettiä onko jotain muutakin, masennus tms.

et ole hullu. Olet unehäiriöinen ja se saa mielen kimpoilemaan.

Vierailija
2/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:08"]

Ihan ensinnä menet apteekkiin ja ostat melatoniinia. Jos se ei auta, mene lääkäriin ja kerro nukkumisongelmista.

Pelkkä unenpuute saa ihmisen pään oudolle jengalle. Et välttämättä tarvitse muuta kuin uniasiat reilaan nyt aluks. Sen jälkeen voi sit miettiä onko jotain muutakin, masennus tms.

[/quote]

Kiitos lohduttavista sanoista! En ole pitänyt itseäni hulluna, mutta nykyään mieleni on niin täynnä negatiivisuutta että tuntuu pahalta... Huomaan itsessäni ihan kauheita ajatuksia :( Totta kai haluaisin olla oma leppoisa itseni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ärtymys seurausta unenpuutteesta vai ovatko nuo kaksi oiretta kehittyneet yhtaikaa? Masennus voi oireilla unenpuutteena ja ärtymyksenä. Hyvä että olet itse huomannut mitä tapahtuu.

Vierailija
4/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeaikoina tullu tosi ärtyneeksi, samalla kun yöunet ovat tosi lyhyitä. Aina olen ollut omaan rauhaan pyrkivä, mutta tämä äärimmäinen ärtymys on tullut nyt valvomisen seurauksena.

ap

Vierailija
5/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis voisi auttaa, mutta sitä pitäisi käyttää säännöllisesti aamulla keskipäivällä ja ennen unia.

Haitat on että on kallista ja vaikea saada.

Hyvät puolet on että toimii todella hyvin.

Vierailija
6/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:08"]

[/quote]

Vierailija
7/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:13"]

Onko ärtymys seurausta unenpuutteesta vai ovatko nuo kaksi oiretta kehittyneet yhtaikaa? Masennus voi oireilla unenpuutteena ja ärtymyksenä. Hyvä että olet itse huomannut mitä tapahtuu.

[/quote]