Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Lepotuoli, jospa ne on väsyneitä, ja alkavat taistella keskenään kuka saa löhähtää tuoliin. Sillä aikaa livahdan ulos.
Vasemmalla puolella on sohvan noja ja siinä kellii minun seniorikissa. Siitä ei olisi mitään hyötyä taistelussa mutta minä puolustaisin tuota rakasta otusta vaikka paljain käsin raivokkaasti loppuun asti tai sitten voittaen.
Vastauksista päätellen melko suuri osa istuu paskalla samalla kun selaa vauva-palstaa.
3 ml näyte voiteesta Kiehl's Actively Correcting & Beautyfying BB Cream. :D
Xompi kirjoitti:
Insuliinikynä. Yliannostan zombit.
Tehotonta insuliinin pisto on, kun niillä ei muutenkaan toimi mitkään elimet. Hermostot toimii niillä vaan jostain yliluonnollisesta syystä kun pystyvät liikkumaan.
Joogablokki. En taida säilyä hengissä kovin kauaa, mutta osaanpahan hengitellä rauhassa viime hetket. Tai, jospa blokin avulla taivunkin väistelemään jossain kriittisessä notkeutta vaativassa asennossa.
Paketti melatoniinia ja 7päivää lehti. No niin, nyt kiltiy zombit pillerit huuleen ja aa tuutilullaa niin täti lukee teille iltasadun seiskasta!
Tai sitten vedän itse koko paketin ja mätkin lehdellä päähäni homman nopeuttamiseksi. Maailman hitain itsemu rha.
Persikankivi ja talouspaperiarkki
Vierailija kirjoitti:
Paketti melatoniinia ja 7päivää lehti. No niin, nyt kiltiy zombit pillerit huuleen ja aa tuutilullaa niin täti lukee teille iltasadun seiskasta!
Tai sitten vedän itse koko paketin ja mätkin lehdellä päähäni homman nopeuttamiseksi. Maailman hitain itsemu rha.
Kiitos nauruista 😂
Miehen hikiset salihousut roikkuu tossa käsinojassa...oikealla olis ollu kirves minkä just teroitin kun klapi hommiin kohta mentävä 🙄
Puhutaan aina, että sairaanhoitajat ovat kutsumusammatissa niin tässä on yksi todellinen sairaanhoitaja, joka olisi parantamassa zombejakin.