Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Taulu. Toivottavasti ovat niin taiteellisia zombeja, että jäävät ihailemaan sitä. Jos eivät, voin ehkä käyttää sitä kilpenä.
Verenpainemittari! Täältä pesee!
Lautanen, muki, haarukka, veitsi,patakinnas,pahvinen 30 sentin mitta sekä kirjat quo vadis ja lentsu. Mulla olis siis aika hyvät weponit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperiarkki.
Liian pehmoinen ase :(
Loppu tuli!Mulla on nenäliina. Voidaan heilutella hämäyksenä valkoisia lippuja antautuaksemme ja sillä aikaa muut juoksevat karkuun:D
Ehkä jättävät meidät rauhaan, kun antaudutaan suosiolla heilutellen valkoisia lippuja 🏳. Tosta arkista riittäisi useammallekin ihmiselle heiluteltavaa tai sitten mä voisin survoa sen koko arkin zombin suuhun.
Jos tilannetta nyt katsottaisiin niin nyt vasemmalla puolellani on kirjahylly ja siellä on paljon kirjoja. Kova kantisia kirjoja mä voin antaa sullekin niin pientä toivon kipinää meillä olisi.
Ei kerkee kattelee kirjoja. Tilanne on täysin yllättävä.
Vierailija kirjoitti:
Koira.
Älkää oikeasti unta nähkö, että mä tuon söpöläisen zombeille antaisin ruuaksi.
Älä loukkaa koiria. Söpöläinen, vaikka oravankokoinen, omaa elämäntehtävänään suojella perhettään. Ehkäpä koirasi ajattelee sinusta samoin. Toivottavasti
Vierailija kirjoitti:
Toinen tabletti.
Voisitte siis molemmat zombeilla somessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö ettei zombeja voi oikeasti olla olemassa?
Älä nyt hulluja puhu! Kuuluisat viimeiset sanat.
Stereoiden kaiuttimella on hyvä heittää, tarkalla sihdillä zombin pää irtoaisi takuuvarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kaukosäädin
Kakella voit vaihtaa kanavaa jos zombihyökkäys käy liian todelliseksi
Vierailija kirjoitti:
Stereoiden kaiuttimella on hyvä heittää, tarkalla sihdillä zombin pää irtoaisi takuuvarmasti.
Tsi soittaa niin lujaa deathmetallia, että zombien päät räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
No mut mitenkäs se toinen. Oli monikossa=D
10 vuotta vanha pokkarikamera.
Oluttuoppihan se. Pirkka lager on aseeni ja se kyllä tuhoaa hetkessä sellaisen zombin, joka on artesaanioluiden ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut mitenkäs se toinen. Oli monikossa=D
Seuraava esine jonossa on nojatuoli!
No nyt saa zombiet kyytiä, kun mätkin niitä niskatyynyllä!
näppäimistö