Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
9 mm käsiase, pesässä yks. Lipas tyhjä.
Istun leivinuunin vieressä. Otan vapaudekseni valuta tähän uunin päällä olevan hiilikoukun. Ei paha.
Torkkupeitto. Voin heittää zombin päälle siinä toivossa, että se taipuisi päikkäreille peiton alle ja pääsisin sillä välin pakenemaan.
Röökiaski, sytkä ja muovinen pöytä. Istun siis partsilla. jos zombit tulisivat sisäkautta, heittäisin pöydän niitä päin ja kiipeäisin kaiteen yli, on onneksi vaan toinen kerros. Jos taas tulisivat kaiteen yli, heittäisin pöydällä ja pakenisin sisään. Sytkästä tuskin on hyötyä kun ei ole mitään millä saisi ne sytytettyä tuleen. Voisin tietysti tumpata röökin ekan zombin silmään tai jos se oli eläessään ketjupolttaja, antaa sille koko askin ja ehkä se jäisi hämmentyneenä muistelemaan sen kanssa.
Verenpaineen mittari, ja runokirja lisävarusteena.
Aivolohko, sieltä ajatus toiminnasta lähtee, voi olla myös oikealta.
Pesukone missä on 1200 rpm linkous. Istun paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira.
Älkää oikeasti unta nähkö, että mä tuon söpöläisen zombeille antaisin ruuaksi.
Mulla kans koira. Seefferi.
Eikun ei ookkaan enää, nousi ylös ja lähti kävelemään.
Nyt on matto. Vois kai siihen jonkin zombin pyörittää. Tai itse piiloutua sen sisälle.
Jos eletään eilisen hetkessä niin minulla oli brasilian terrieri. Eihän zombit saisi siitä edes oikein ruokaakaan kun on niin pieni ja hoikkarakenteinen. Tällä hetkellä sänky on aseeni, sillä olen vasemmalla kyljelläni sängyllä.
Sänky käy mulle kilvestä, sillä voimaa mulla on 💪
Esko Valtaojan kirja Kaiken käsikirja. Ei siinä ole ohjetta zombien varalle, mutta lyödähän sillä kyllä voi:)
Puinen haarukka. Kovin on heppoinen. Tuollainen roskikseen laitettava salaatin mukana tullut. No, on tuossa myöskin reppu, jossa kirjoja. Sillä voi lyödä. Ja vesipullo, jonka voi heittää päin näköä.
urpo kirjoitti:
Aseen Pistin vuodelta 1918
Ai, harmi kun oma pistimeni on tuolla sängyn jalkopäässä. Vasemmalla lähinnä oleva esine on metallinpaljastin. Pistin on Sveitsin armeijan m-57.
Tyyny, mutta tulevaisuudessa pidän vasemmalla puolellani vähintään Leathermania jos nämä zombihyökkäykset jatkuvat.
Aina, kun näen tämän otsikon, mulla on vasemmalla puolella sama juttu eli kahvikuppi!
Tyyny.
Voin siis tukehduttaa sen.
Tyhjä muffinivuokapahvipaperijutty
keskeneräinen neule, puikkojen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tyyny.
Voin siis tukehduttaa sen.
Otapa asioista selvää, ei se zombin tukehduttaminen toimi jos/kun on jo kuollut
Tyyny ja laturi.