Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1957)
Keinutuoli. Zombieilla on huono tasapainoaisti, joten sillä voisi keinuttaa ne pyörryksiin ja kipata sitten hemmettiin.
Kattila... Tää vois toimiakki :'D
Onneksi vasemmalla puolla. Etätyöpöydälläni on vasemmalla, käden ulottuvilla, pätevä sahateräinen veitsi. Eli oikeella kädellä estää zombieta puremasta ja vasemmalla leikkelee. Paljonko niillä on muuten voimaa? Enemmän vai vähemmän kuin vastaavan kokoisella/ikäisellä/kuntoisella elävällä?
Ottaisin 15v zombietytön ja tekisi siitä kreikkalaisen helikopterin.
Metalliset toimistokaapit. Työnnän ne oviaukon eteen ja karkaan ikkunasta :D
Vierailija kirjoitti:
2-vuotias tytär 😱
Yksi vilkas 2-v väsyttää kyllä 5 zombia. :) Vai oliko se 5 aikuista zombeiksi?
Mä eilen kuolin zombie hyökkäykseen, mutta tänään synnyin uudelleen ja nyt vasemmallani puolellani on...
Nyt on vaihtoehtoja!
On:
Pehmoja, herätyskello, yölamppu, nappikuulokkeet, radio, stereot, kinder-figuureita, teippiä, pari hehkulamppua, rumpukapula, lyijykynä, kaukosäädin, aurinkolasit, papereita, sammutuspeite+kotelo, työkone kirjoja, kolmet shortsit, kahdet farkut, huppari, collage housut, piano tuoli ja helposti osiin saatava piano.
Valinnan vaikeus, että minkä näistä otan.
Apuja?
Vierailija kirjoitti:
Mä eilen kuolin zombie hyökkäykseen, mutta tänään synnyin uudelleen ja nyt vasemmallani puolellani on...
Nyt on vaihtoehtoja!
On:
Pehmoja, herätyskello, yölamppu, nappikuulokkeet, radio, stereot, kinder-figuureita, teippiä, pari hehkulamppua, rumpukapula, lyijykynä, kaukosäädin, aurinkolasit, papereita, sammutuspeite+kotelo, työkone kirjoja, kolmet shortsit, kahdet farkut, huppari, collage housut, piano tuoli ja helposti osiin saatava piano.Valinnan vaikeus, että minkä näistä otan.
Apuja?
Huido piano tuolilla 😁
Koiran kynsisakset. Aika hyvä.
Liivinsuojukset . Imetän juuri vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vaihtoehtoja!
On:
Pehmoja, herätyskello, yölamppu, nappikuulokkeet, radio, stereot, kinder-figuureita, teippiä, pari hehkulamppua, rumpukapula, lyijykynä, kaukosäädin, aurinkolasit, papereita, sammutuspeite+kotelo, työkone kirjoja, kolmet shortsit, kahdet farkut, huppari, collage housut, piano tuoli ja helposti osiin saatava piano.Valinnan vaikeus, että minkä näistä otan.
Apuja?Huido piano tuolilla 😁
Se ei kauaa pysy ehjänä. Siitä lähtee helposti istuin irti ja se istuin on pehmeä.
No nyt olen vahvoilla.
Valurautainen takkavälinesetti 💪
Kitara.