Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkkarit arkena - hot or not?

Vierailija
30.06.2014 |

Mitä mieltä korkokenkien käytöstä arkena? 

Esim tällaiset suhtkoht matalat mustat:

http://media.tori.net/image/medium/67/6789437280.jpg

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares? Mä käytän "aina" korkkareita

Vierailija
22/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mulla ei ole tullut koskaan mieleenkään, ettei korkkareita voisi käyttää arkena. Farkut ja korkkarithan on ihan mahtava yhdistelmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:57"]

Nuo näytti melko arkisilta mun silmään. Onhan korkkarit kauniit, mutta itse olen niin mukavuudenhaluinen, että pidän  ( 6-8cm korko yleensä) harvoin, juhlissa tms. Crocsin kumiset korkosandaalit tuli ostettua kesäksi, ovat mukavat jalassa kun pohja on niin joustava. Tällaiset ruskeat : http://image.rakuten.co.jp/kutu-lead/cabinet/img43/crocs15392-1.jpg

[/quote]

Ennen kuin avasin linkkiä, ajattelin että pakko olla hirveät kun on kerta crocsit kyseessä, mutta yllätyin positiivisesti!! Tahdon nuo pinkit :P Mistä ostit ja paljon maksoit?

AP:)

[/quote]

crocsin myymälästä Helsingistä, oliko ne 59e...

Vierailija
24/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:48"]

mummomallit. joko kunnon korot (8-12cm) tai ei korkoja ollenkaan.

[/quote]

Mummomallit? :D Taidat olla niitä tyyppejä joiden mielestä legginsitkään eivät ole muodikkaat. :D

Vierailija
25/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina hauska arvuutella montako liikavarvasta korkkareiden käyttäjillä on.

Vierailija
26/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:04"]

Korkokengät ei ole hyväksi jalalle. Oikeastaan mitkään kengät ei ole jalalle hyväksi, mutta korkokengät lienevät sieltä pahimmasta päästä.

Esimerkiksi vaivasenluu-leikkauksista noin 80% tehdään naisille. Vaivahan on seurasta kenkien käyttämisestä, ja naisten suurempaa osuutta voi arvella vertaamalla miesten ja naisten kenkätyylien eroja.

[/quote]

Mulla on ollut vaivasenluu 5-vuotiaasta. Johtuen sukujalasta joka on mallia lapio, ja aina mulla on ollut hyvät kengät mutta ei ne auta kun jalka on mitä on. Ehdottomasti  parhaat kengät ovat korolliset, koska mulla on korkea jalkaholvi, vasaravarpaat ja vaivasenluu (= maailman rumimmat jalat). Voin käyttää tasapohjaisia kenkiä vain anatomisesti muotoiltujen pohjallisten kanssa, mutta jalat ovat silti todella kipeät . Parhaat ovat ihan juoksulenkkarit, korkokengät joissa hyvä pohja/nahkaa tai sporttisandaalit. Ballerinat ovat ehkä pahinta mitä tiedän. :(

Vierailija
27/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin on täysi myytti että korkkarit aiheuttavat vaivasenluita. Tunnen miehiä joilla vaivasenluut, ja ovat käyttäneet ikänsä kumisaappaita ja tennareita. :D

Vierailija
28/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit on ehdottoman hot.

Vierailija
29/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee vaivasenluut suvussa. Äidin puolelta on monelta leikattukin. Itsellänikin on ollut lapsesta asti enkä lapsena tosiaankaan käyttänyt korkkareita vaan aina oli hyvät ja sopivat kengät.

Omani ei kuitenkaan ole niin pahat, että isovarvas menisi toisten varpaiden päälle/alla. On vain tuollainen patti tuossa ja koska ne on aina noissa jaloissa ollut, niin ne näyttää omaan silmään jopa ihan hyvältä ja niiden jalat, joilla noita ei ole, näyttää ihan oudoilta. :)

Vierailija
30/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit on hot, kunhan niillä osaa kävellä. Valitettavan harva osaa. Aloituksen korkkarit oli ihan peruskorkkarit, vaikkakin kyseiset yksilöt olivat aika kamalassa kunnossa (kuka ne sitten omistaakin, kehottaisin hankkiutumaan nopeasti eroon, mieluiten jossain muualla kuin kirppiksellä).

Vierailija
31/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit on naurettavat ruokakaupassa ja yleensäkin arkena. Kyllä ne kuuluvat juhlaan ja huvitteluun illalla.

Vierailija
32/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukielinvaivoja on ihmisillä niin paljon huonojen kenkien käytöstä, että saisivat korkkareiden käyttäjät itse maksaa saikkunsa ja hoitonsa. Korkkarit vääntää kropan kinestettisen ketjun niin väärään asentoon, että välilevyt huutaa hallelujaata selässä.

Vierailija
33/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:17"]

Tukielinvaivoja on ihmisillä niin paljon huonojen kenkien käytöstä, että saisivat korkkareiden käyttäjät itse maksaa saikkunsa ja hoitonsa. Korkkarit vääntää kropan kinestettisen ketjun niin väärään asentoon, että välilevyt huutaa hallelujaata selässä.

[/quote]

So what. Kerran täällä eletään.

Vierailija
34/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

No niinpä. Kyllä sen kestää viimeiset 30 vuotta, että selkä on koko ajan kipeä ja säteilee sääreen ja jalkoja särkee. Totta turiset.

Vierailija
35/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

No niinpä. Kyllä sen kestää viimeiset 30 vuotta, että selkä on koko ajan kipeä ja säteilee sääreen ja jalkoja särkee. Totta turiset.

[/quote]

Ei tunnu missään niiden kaikkien muiden vanhuusvaivojen seassa.

Vierailija
36/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] kyllä mää luulen, että tietokoneella istuminen, ylipaino , tupakointi, alkoholi ja liikkumattomuus ovat pahempia kuin korkokenkien käyttö!

Suomalaiset vaan aina ajattelevat mukavuutta ennen kauneutta. Niin se mene ja siksi me ollaan niin nuhjuisia ja epäseksikkäitä.

Vierailija
37/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten ihmiset nykyään vielä miettivät, onko korkkarit arkena hot vai not... Eikö korkokengät nyt ole kuitenkin ihan peruskengät joita pidetään myös arkenakin. Luulisin että suurella osalla naisia on paljon erilaisia kenkiä ja myös erilaisia korkkareitakin, jotenkin omituista ajatella että korkkarit eivät arkeen sopisi... Jotkut tuollaiset 5cm korkkarit on todella mukavat jalalle ja asialliset töissä, itse tykkään tosin vähän korkeammista korkkareista. Eikä ole mitään jalkaongelmia, käytän toki myös mataliakin kenkiä kuten ballerinoja tms.

Vierailija
38/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mulle kuulu, jos haluatte pilata jalkanne korkkarien arkikäytöllä. Itse kyllä nautin edelleenkin kauniista ja terveistä jaloistani näin viisikymppisenä, kun olen säästänyt korkkarit vain juhlakäyttöön. Sainpa muuten kiittää kunnollisia kenkiäni myös nuorempana, kun pääsin pinkomaan pakoon ahdistelijoita. Korkkareiden kanssa olisi käynyt kehnosti.

Vierailija
39/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te nuoret naiset haluatte olla kuin kiinalaiset ylhäisötytöt, joiden jalat typistettiin "kauneuden" vuoksi, niin ettei niistä enää ollut alkuperäiseen tarkoitukseensa? Haluatteko olla kuin nukkeja, jotka ovat olemassa vain katsottaviksi, mutta eivät itse pysty tekemään mitään? Siis eihän noilla hirmukoroilla voi kävellä normaalisti. Jalkavaivat tulevat aikanaan. Turhamaisuuden palkka on kipu ja kolotus. Terveet jalat ovat kauniit!

Vierailija
40/58 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkoa pitää olla vähintään 10 cm ja käytän korkokenkiä aina, paitsi tietysti töissä.