Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko minun laihduttaa?

Vierailija
29.06.2021 |

Ylänuoli kyllä, alanuoli ei

Painoin ennen viimeistä lasta 59 kg, paino nousi raskauden aikana niin että jäi 72 kg. Olen pikkuhiljaa laihduttanut n 10 kg ja nyt voin ihan hyvin ja olen suht lihaksikkaassa ja hyvässä kunnossa. Näytän kuitenkin paremmalta ja saan huomattavasti enemmän huomiota miehiltä kun painan tuon 59. Pitäisikö vielä tsemppaa muutama kilo?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että kukaan ulkopuolinen huomaa jotain 3kg eroa painossa?

Kauanko aikaa on tästä miesten huomiosta? Oletko tullut ajatelleksi, että nyt vanhempana ja lapsia omaavana sitä huomiota ei tule miehiltä muutenkaan samalla tavalla?

Kuinka tärkeää se miesten huomio on sinulle?

Laihduttamiseen en ota kantaa, se on jokaisen itse päätettävä.

Ihan hyvä pointti, tästä on nyt pari vuotta. En tietenkään saa tietää jos en kokeile. En tiedä onko miesten huomio niin tärkeää mutta yleisesti pidän siitä että olen sen näköinen että ihmiset tuijottavat. Ap

Hä, melko kieroutunutta.

Vierailija
22/26 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jötikkä olet, jos nyt painat 59 kg ja olet 164 cm pitkä. Voisit turvallisesti painaa 50 kg ilman, että joku kauhistelee anorektikon näköiseksi. Suomalaiset naiset ovat paksuja pötiköitä ja pitävät aivan liian tiukkoja ja mauttomia trikoovaatteita. Mihin sitä läskiä tarvitsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus?

164

59 kg on tuon pituiselle aika paljon, joten miksipä et laihduttaisi. Ihan hyvin voit sen jälkeenkin pudotella vielä 5 kg lisää. Raskaus ei ole mikään syy lihoa. Raskauden jälkeen kilot voi pudottaa ihan hyvällä omatunnolla eikä tarvitse olla ylipainoinen siinä vaiheessa kun lapsi pääsee peruskoulusta. Ne kilot eivät siinä vaiheessa ole enää mitään raskauskiloja.

Bmi laskurin mukaan 164cm pitkä ja 59kg painoisen painoindeksi on 22,30, mikä on normaali paino. Normaalipainon rajat ovat 19-24,9.

Eli ei ole tuon pituiselle aika paljon vaan ihan hyvä ja normaali paino. Itse painan tällä hetkellä 67kg ja joku 57-59 kiloa on paino tavoitteeni. Tuon painoisena tunsin itseni hoikaksi ja monet ihmiset jopa voivottelivat tuolloin kuinka laiha olen ja minun pitäisi syödä enemmän.

Ja raskaus kerryttää kiloja ihan luonnostaan mm. koska keho valmistautuu imettämään tulevaa lasta ja maidon tuotanto vaatii sitä, että naisella on rasvavarastoja kaikenvaralta, jos sattuisikin tulemaan kausi, jolloin nainen ei saisi kunnolla syödäkseen, mikä nykyaikana ei ole enää ajankohtainen vaara, mutta joskus oli.

Minulla ainakin suurinosa raskauskiloista lähti vuoden aikana juurikin ihan vain imettämällä, en muuttanut ruokailutottumuksia ja en harrastanut liikuntaa sen enempää. Ensimmäinen vuosi raskauden jälkeen jopa varoin raskasta liikuntaa, koska itselleen saa helposti vatsalihasten erkauman jos alkaa liian aikaisin synnytyksen jälkeen kuntoilemaan.

Vierailija
24/26 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tämä hassu ketju. Itse olen 163 cm pitkä ja painan 47 kg. Elämä on helppoa eikä tarvitse pohdiskella ulkonäköä ainakaan painon suhteen. Olen entinen oitkän matkan juoksija ja itseasiassa minun kisapainoni oli aikoinaan 42 kg. Eli nyt siis voin vielä kiristää tästäkin hiukan. Ja raskausaikoina painoin max 58 kg. Itse tiedän erittäin hyvin oman hyvinvointipainoni rajat ja kun paino on joskus ollut 40 kg, on olo ollut silloin tosi uupunut ja väsynyt. Tämä oli jonkun järkyttävän vatsataudin jälkeen ja olin juuri palannut leiriltä Suomeen. Tällainen rimpula olen, enkä harrasta kuntosalilla kyykkää mistä. Trikoot lepattaa tuulessa ja voin sanoa, että aika usein palelee Suomen kesässä.

Vierailija
25/26 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jötikkä olet, jos nyt painat 59 kg ja olet 164 cm pitkä. Voisit turvallisesti painaa 50 kg ilman, että joku kauhistelee anorektikon näköiseksi. Suomalaiset naiset ovat paksuja pötiköitä ja pitävät aivan liian tiukkoja ja mauttomia trikoovaatteita. Mihin sitä läskiä tarvitsee?

Jos rasvaton massa on yli 50 kg, 50 kg painon tavoittelu ei ole tervettä vaikka pituus olisi 120 cm. Painoindeksin haarukka on melko iso ja ihan syystäkin.

Vierailija
26/26 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tämä hassu ketju. Itse olen 163 cm pitkä ja painan 47 kg. Elämä on helppoa eikä tarvitse pohdiskella ulkonäköä ainakaan painon suhteen. Olen entinen oitkän matkan juoksija ja itseasiassa minun kisapainoni oli aikoinaan 42 kg. Eli nyt siis voin vielä kiristää tästäkin hiukan. Ja raskausaikoina painoin max 58 kg. Itse tiedän erittäin hyvin oman hyvinvointipainoni rajat ja kun paino on joskus ollut 40 kg, on olo ollut silloin tosi uupunut ja väsynyt. Tämä oli jonkun järkyttävän vatsataudin jälkeen ja olin juuri palannut leiriltä Suomeen. Tällainen rimpula olen, enkä harrasta kuntosalilla kyykkää mistä. Trikoot lepattaa tuulessa ja voin sanoa, että aika usein palelee Suomen kesässä.

Onko tämän tarkoitus kertoa että olet parempi ihminen kuin ap kun olet ruumiinrakenteeltasi hintelä kuivan kesän orava? Kestävyysjuoksijat harvoin ovat mitenkään esteettisesti miellyttävän näköisiä, mutta olen ajatellut että he kestävät sen kun on pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme