Autoa ei ilmeisesti voi vuokrata ilman luottotietoja?
Kysyin pientä kippoa kahdeksi päiväksi lainaan Hertziltä, ei onnistu. Pitäisi olla luottokortti. Olen maksanut kaiken velkani pois jo vuosi sitten, en ole velkaa kenellekään. Olisin tarjonnut rahaa etukäteen niin paljon kuin olisivat halunneet, mutta ei sitten.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Bank Norwegian tarjoaa luottokortteja vaikka kelle.
No ei tasan tarjoa luottotiedottomille luusereille mitään luottokortteja 😂😂
Ap
Kokeile jonkun toisen nimiin vuokrata mutta sinä olisit kuski?
No ei tietenkään voi, oletko ihan tyhmä?
Vuokraa joku muuttopaku joltain huoltoasemalta, niihin yleensä riittää ennakkomaksu.
Tekevät parin sadan euron katevarauksen luottokortille. Tällä katetaan mahdollisia vaurioita tai polttoainekustannuksia. Melko tavanomainen käytäntö.
Mulla on 2020 C-mersu leasattuna 2 vuodeksi vaikkei ole luottotietoja.
Eipä pääse ulosottomies ulosmittaamaan sitä, kun se ei ole omaisuuttani.
Maksoin vuoden etukäteen, toinen vuosi menee nyt kk-maksuilla. t. #7
Ihme juttu, että eivät anna monen kymppitonnin juttua ihmiselle, jolla tiedetään, että laskut eivät tule hoidetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tasan tarjoa luottotiedottomille luusereille mitään luottokortteja 😂😂
Ap
No minä ainakin sain vaikka olin pitkäaikaistyötön ja päihdeongelmakin oli. Luottotiedot oli tosin kunnossa.
Mutta googlaa sitten prepaid-luottokortti.
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu, että eivät anna monen kymppitonnin juttua ihmiselle, jolla tiedetään, että laskut eivät tule hoidetuksi.
Itse sain 600k€ asunnon vuokralle ilman luottotietoja. Asunut tässä kymmenisen vuotta moitteetta, vuokrat aina ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten ihmisille joilla ei edes yksinkertaisen viestin lukeminen pöllöpalstalla onnistu, kyllä antavat.
Ap.hommaa prepaid-luottokortti seuraavaa kertaa varten.