Maksaisitko tolpattomasta autopaikasta, kun naapurillasi
kuuluisi samaan hintaan myös tolppa? Maksaisitko siitä paikasta 10e?
Kommentit (13)
Meillä on kaikilla sama maksu, näin kertoi isännöitsijä itse.En minäkään maksaisi. ap
Jos et maksa et myöskään parkkeeraa. Taloyhtiö voi hinnoitella paikkansa miten yhtiökokous päättää.
Maksaisin siinä tapauksessa jos vaihtoehtona olisi parkkeeraus kadun varteen.
jos summa on 10 euroa ( asutaan Helsingissä ) maksaisin summan ilomielin.
Vaihtoehtoina oli joko tolpallinen tai tolpaton.Arvatkaa kumman valitsin? Ei tämä koske minua tai autoani, mutta laittaa kyllä asujat eriarvoisiin asemiin. ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 12:30"]
jos summa on 10 euroa ( asutaan Helsingissä ) maksaisin summan ilomielin.
[/quote]
Ei kaikki palstailijat asu Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 12:34"]
Vaihtoehtoina oli joko tolpallinen tai tolpaton.Arvatkaa kumman valitsin? Ei tämä koske minua tai autoani, mutta laittaa kyllä asujat eriarvoisiin asemiin. ap
[/quote]
Siis mikä laittaa asujat eriarvoisiin asemiin, vaihtoehdot?
Minä saattaisin vaikka maksaakin tolpattomasta paikasta kympin, niin saisin sen vieraspaikaksi.
Eihän tuo nyt ihan reilulta kuulosta. Tolppapaikastahan tulee sähkömaksu, joka menee yleensä taloyhtiön sähkölaskuun, ei niitä pysty jakamaan erikseen jokaisesta tolpasta ja maksattamaan vain sillä käyttäjällä. Tietysti niillä maksuista päättävillä on itsellään tolppapaikat, heillehän se on vain hyvä jos kaikista on sama maksu, siinä mielessä ihan ymmärrettävää...
Sähköttömästä paikasta ei voi pyytää samaa kuin tolppapaikasta. Rikkoo yhdenvertaisuus periaatetta. Pj.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:03"]
Sähköttömästä paikasta ei voi pyytää samaa kuin tolppapaikasta. Rikkoo yhdenvertaisuus periaatetta. Pj.
[/quote]
Voi pyytää, jos taloyhtiön yhtiöjärjestyksessä näin sanotaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:03"]
[/quote]
Voi pyytää, jos taloyhtiön yhtiöjärjestyksessä näin sanotaan.
[/quote] se on kyseenalaisesti päätetty ja ihan idioottia omaan jalkaan sahaamista.
En maksaisi, tolpallisesta kyllä. ps. enkä millään voi tietää, mitä naapurini paikoistaan maksavat, siis varmuudella :)