Sosionomi, kirkon nuorisötyön ohjaaja DIAK
Onko täällä sosionomeja? Valmistuneita tai parhaillaan opiskelevia?
Tänään selvisi että pääsen kouluun. Kuulisin mielelläni teidän ajatuksia opiskelusta, koulusta, alasta ja työllistymisestä :)
Onko muille selvinnyt tänään tieto opiskelu paikasta? :)
Kommentit (9)
Onnea sulle! Olen ihan täpinöissäni, kun tyttäreni pääsi sh-linjalle ja pääsijälista löytyi amk:n sivuilta. En tiedä miten päin olisin, hehkutan kaikille työkavereilleni =).
sori, kysymyksiisi en osaa vastata.
Mites muilla? Työllistyminen tietysti askarruttaa.. Onneksi tilanne voi parantua siihen mennessä, kunnes valmistuu :) - ap
Mäkin pääsin sosionomiksi opiskelemaan. Käsittääkseni töitä on hyvin lto:lle ainakin, muilla puolilla vaihtelevammin. Nuoriso-ohjaajista en tiedä, enkä muutenkaan Helsingin tilanteesta.
Sain itsekin tänään tietää, että pääsen opiskelemaan sosionomiksi :) Ensimmäinen hakuyritys ja heti pääsin sisälle.
Työllisyyshän on nimenomaan sosionomeilla jo nyt hyvä ja tilanteen pitäisi pysyä hyvänä. Eli työllistymisen kannalta loistava valinta.
Onneksi olkoon! Pääsin myös itse opiskelemaan helsinkiin :)
Täällä valmis sosionomi, pätkätöitä on enemmän ku ehtii tehdä, mutta vakipaikat harvassa.
Taisit päästä järvenpäähän..itse opiskelen kauniaisissa ja voin sanoa että ihan kauhee koulu ja huono ilmapiiri. konservatiivien unelmapaikka
Tunnen kaksi DIAKista valmistunutta nuorisotyönohjaajaa. Toinen työtön, tekee silloin tällöin keikkatöitä päiväkodeissa. Toinen tekee ihan eri töitä kuin mihin on kouluttautunut, töitä ei ollut.
Molemmat Helsingistä.