Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua äkkiä!?

23.08.2006 |

Hei! Saisin ystävältäni 7- vuotiaan lapsiin tottuneen mäyräkoiran, mutta uskallanko sitä ottaa kun nuorin lapseni on 4 kk ja vanhin kaksi vuotta. aikaa minulle kyllä jää hoitamiseen ja koiria minulla on ollut ennestään, mutta ei lapsien aikan. Onko kellä kokemuksia puolesta / vastaan? Ystäväni joutuu luopumaan hänestä allergian vuoksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte jos ois jonku läheisen, eli ollu paljon tekemisissä myös meidän lasten kanssa, voisin harkita. Mutta silti oisin varmasti tosi varuillaan jatkuvasti.

Miten ois koeaika? Tosin ei varmasti koiralle ihan mukavaa joutua vaihtamaan taas kotia jos ei suju.

Vierailija
2/2 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäiset lapset koiran nykyisessä perheessä on? Itse harkitsisin ottamista sen mukaan.Sulla kuitenkin aika pienet ja jos perheessä on ollut jo isommat on aivan eri asia...Mutta, jos suht samanikäset tai koira " kokenut" pienten mahdolliset rutistelut jo, niin kyllä ottasin!! Koeaika vois olla ihan hyvä. Ota esim. viikonlopuks ja katso kuinka koira suhtautuu; onko arka, " irvisteleekö" jos vanhempi lapsesi menee lähelle, miten suhtautuu ruokakuppiinsa -saako kukaan mennä lähelle?Toisaalta vikonloppu kyllä aika lyhyt aika ja vasta kun koira kunnolla kotiutuu uuteen paikkaan vie aikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla