Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-60 -vuotiaat! Paras päätös?

Vierailija
30.06.2014 |

Hei,

MIkä on ollut teidän elämänne paras päätös tai suunnan otto, kun olette olleet 40-60 -vuotiaita?

Matkustelu? Perheen kanssa harrastaminen? Kesämökin hankinta? Ero? Potkut tai työpaikan vaihto?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin eropaketin töistä ja jäin kotiin. Lapsille vihdoin aikaa ja energiaaM

Vierailija
2/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli tietenkin kun sain ekan ja viimeisen lapsen 44 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusteltu on aina ja enemmänkin reissattaisiin jos olisi aikaa ja rahaa.

Mun paras päätös oli lyhentää työviikkoa 3pv/vko. Tosin ilman miehen tuloja se ei olisi ollut mahdollista. Seuraava steppi on nykyisen talon myynti ja muutto pienempään velattomaan kun lapsia on enää 1 kotona. Sen jälkeen on taas rahaa matkkustella ja nauttia elämästä ihan toiseen tapaan.

n54v

Vierailija
4/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain potkut ja vielä kirvelee ja olen järkyttynyt, mutta uskon sen olevan loppujen lopuksi hyvä juttu sillä ennen pitkää olisin palanut loppuun töissäni. Nyt vedän henkeä ja katson, mikä ovi avautuu.. 

Aloitin kuntoilun myös, töissä ollessa ei ikinä riittänyt virtaa. Toivon, että tämä jää pysyväksi harrastukseksi ja tuo hyvää tullessaan. 

Vierailija
5/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin 20 vuotta sitten kahdesta naisesta juuri sen oikean.

M39

Vierailija
6/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En ihan vastaa kysymykseesi.....Olen nyt 44 v. ja tähän astisen elämäni paras päätös oli oman asunnon ostaminen 26-vuotiaana ja kesämökin hommaaminen 28 vuotiaana ja lasten saaminen kolmekymppisenä. Olen velaton nyt. Lapset voi hyvin, ovat pahimmassa kulutusiässä, mutta ei ole yhtään rahahuolia. Avioliittokin kestänyt, kun olin aikoinaan tarkka, etten mitä sattuu kumppania huolinut. Reissattu ei olla, kun piti olla nuuka, mutta nyt pystyy. Elämää vielä edessä, toivottavasti!

Vierailija
7/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tiedä vielä, toistaiseksi ei ole suurempia päätöksiä tehtynä tuossa iässä. Joskus kolmekymppisenä vaihdoin alaa siihen mitä olen oikeastaan aina halunnutkin tehdä, mutta saa nähdä johtaako se eläkkeeseen mennessä huippumenestykseen (hah) vai silkkaan tervassatarpomiseen.

Vierailija
8/8 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Hyviä päätökisä: opiskelu Suomessa ja ulkomailla, oma asunto heti 20-kymppisenä. Lasten saaminen / päätös niiden hankkimisesta.

Hyvä kysymys? MItä muuta olisi järkevä tehdä juuri nyt? Olen 40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi