Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydänkö naista treffeille?

30-kymppinen mies
29.06.2021 |

Kaipaisin nyt vähän naisten mielipidettä seuraavanlaiseen tilanteeseen.
Olen suunnattoman ihastunut erääseen lähikaupassani työskentelevään naiseen. Haluaisin pyytää naista treffeille, mutta olen miettinyt, että onko kukaan ikinä maailman historiassa lähtenyt random asiakkaan kutsumille treffeille? En siis tunne naista mitenkään muuten ja meillä on varmaan tuollainen 10 vuoden ikäerokin. Maksaako vaivaa edes yrittää, vai päättyykö tilanne väkisinkin siihen, että kassatyttö kutsuu poliisit paikalle setämiehen ahdisteltua?

Kokemuksia ja mielipiteitä naisilta? Onko suoraan treffeille kysyminen tälläisinä tinder-aikoina vain sula mahdottomuus, vai jopa romanttinen ele?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain voi päätellä jo sen käytöksestä sua kohtaan. Onko se kohteliaan ystävällinen ja hymyileväinen ihan niin kuin kaikille muillekin asiakkaille? Vai onko se selvästi flirttaillut sulle?

Jos olet vähääkään epävarma, parempi jättää nainen rauhaan. Ei kukaan, siis kukaan!, halua tuntea oloaan ahdistelluksi työpaikallaan.

Vierailija
2/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelulta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ensin juttelemaan sen kanssa enemmän.

Vierailija
4/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

300-vuotias mies ei ole setä-, vaan esi-isämies.

Anna olla. 

Vierailija
5/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama 😒 Sulle on vastattu jo kymmeniä kertoja aikaisemmin, onko sulla dementia 🙄

Vierailija
6/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä! et sä siinä mitää menetä eikä nyt 30v mikään setämies ole

Vierailija
7/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin on naiset pyytäny treffeille kun oon kassalla. En tiedä onko tässä asiassa naisille ja miehille eri säännöt.

Vierailija
8/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää sama 😒 Sulle on vastattu jo kymmeniä kertoja aikaisemmin, onko sulla dementia 🙄

300-vuotiaalla se on todennäköistä.

Vierailija
9/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Nykyään ei palkata kuin lesboja kassatyttöjä juuri tuollaisen epäasiallisen käytöksen kitkemiseksi.

Vierailija
10/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas on hyväkäytöksinen ja hyvännäköinen eikä merkittävästi itseäni vanhempi, voisin kuvitella lähteväni. Jos puolestaan ei ole, kokisin treffipyynnön epämiellyttäväksi.

Jos haluat pelata varman päälle, suosittelen keskittämään seuranhaun deittisovelluksiin.

T: asiakaspalvelija

Vierailija
11/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita farkkupuku niin näytät teiniltä. Etkö täältä jo ole kuullut

Vierailija
12/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteletteko te iloisesti kun asioit hänen kassallaan? Suhtautuuko hän sinuun tuttavallisesti, tervehtii ja alkaa rupatella?

Jos, niin voit heittää hänelle joku kerta, että "olen muuten huomenna menossa paikkaan x, kiinnostaisiko sinua lähteä swuraksi".

Jos ette ole noin luontevissa väleissä, u n o h d a.

Vierailija
13/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan pyydä treffeille siinä kassalla muiden asiakkaiden ja kaupan henkilökunnan edessä. Olisi todella ahdistavaa joutua siinä kaikkien silmätikuksi. Itse en pyytäisi kyllä ollenkaan jos nainen ei ensin tee jollain tavalla selväksi että olisi kiinnostunut. Siis esim. että juttelee aina paljon (selkeästi enemmän ja erilaisista asioista kuin ns. normiasiakkaan kanssa) kun olet hänen kassallaan.

Jos kuitenkin päädyt pyytämään niin anna vaikka kirje/lappu jossa kerrot että haluaisit pyytää treffeille ja laita siihen yhteystiedot ja myös se, että jos ei halua niin ei haittaa eikä tarvi tuntea oloaan vaivaantuneeksi jatkossa kun satut kassalle, ymmärrät täysin jos hän ei halua tutustua paremmin. Sinähän et ilmeisesti tiedä naisesta oikein mitään eli voi hyvinkin olla jo varattu.

Vierailija
14/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan pyydä treffeille siinä kassalla muiden asiakkaiden ja kaupan henkilökunnan edessä. Olisi todella ahdistavaa joutua siinä kaikkien silmätikuksi. Itse en pyytäisi kyllä ollenkaan jos nainen ei ensin tee jollain tavalla selväksi että olisi kiinnostunut. Siis esim. että juttelee aina paljon (selkeästi enemmän ja erilaisista asioista kuin ns. normiasiakkaan kanssa) kun olet hänen kassallaan.

Jos kuitenkin päädyt pyytämään niin anna vaikka kirje/lappu jossa kerrot että haluaisit pyytää treffeille ja laita siihen yhteystiedot ja myös se, että jos ei halua niin ei haittaa eikä tarvi tuntea oloaan vaivaantuneeksi jatkossa kun satut kassalle, ymmärrät täysin jos hän ei halua tutustua paremmin. Sinähän et ilmeisesti tiedä naisesta oikein mitään eli voi hyvinkin olla jo varattu.

Nyt puhutaan 30- ei 13-vuotiaasta.

Vierailija
15/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300-vuotias mies ei ole setä-, vaan esi-isämies.

Anna olla. 

No jaa, laittoi kyllä aloitukseen että nainen olisi noin 290-vuotias, joten ei varmaan noissa luvuissa ole paljoa valinnanvaraa ellei nainen ole joku sapelihammaspuuma?

Vierailija
16/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, naisista on pitkän päälle vain riesaa ja rahanmenoa.

Vierailija
17/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että pahinta mitä sun mielestä voi tapahtua on se, että tilanteesta tulee super vaivaantunut ja nainen ei halua lähteä. Jos mietit jo valmiiksi miten reagoit itse siihen, että voi tulla kieltävä vastaus niin pääset jo pitkälle. Esim. Kysyt lähtiskö hän treffeille sun kanssa ja toinen vastaa että ei pysty/on poikaystävä tai muuta. Niin siihen toteat rennosti vaikka että: aijaa harmi, vaikutat siltä että suhun olis ollut kiva tutustua. Näin mun mielestä voit ihan normaalisti jatkaa asiointia kaupassa ja kun tilanteesta jää hyvä maku suuhun voi nainen vielä myöhemmin muuttaa mielensä. Jos vastaa voi lähteä niin nopsaa vaihdatte numerot ja sanot että sovitaan jatkosta viestein. Jos taas nainen on tyly niin tiedätpä että ei ollut sua varten ja ei tarvitse enää jahkailla.

Siinä vaiheessa saat ehkä vartiat saattamaan itsesi ulos kaupasta jos kieltävän vastauksen jälkeen jäät ällösti jankkaamaan asiasta ja nolaat naisen (myös itsesi) muiden asiakkaiden edessä.

Vierailija
18/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttäviin muistoihin kuuluu tämä.

Olin kivassa hamppariraflassa töissä. Asiakkaille ollaan ystävällisiä. Se kuului itsestäänselvyyksiin.

Joku poika vilkuili mua pöydästään syötyään. Sitten se saapasteli uudelleen mun kassalle, osti kahvin ja mitään sanomatta pudotti paperilapun mun eteen. Luulin tietysti että se on joku roska, mutta avasin sen.

Tuntematon kyylääjä, kehtasi luulla

että suostun lähtemään johonkin.

Inhottava kokemus. Onneksi ravintolassa oli paljon työntekijöitä. Näytin lippusen työkavereille ja kohoteltiin kulmia.

Jos kyseessä olisi ollut kyttäävä ukko, niinkuin ap, olisin kääntynyt ravintolapäällikön puoleen.

Vieläkin tapaus puistattaa.

Vierailija
19/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy! Hanki Tinder hyvänen aika ......

Vierailija
20/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan 30- ei 13-vuotiaasta.

Niin, mikä oli pointti? Että 30-vuotias ei voi tuntea oloaan ahdistuneeksi jos työpaikalla kaikkien edessä pitää antaa pakit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi