Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietoisuus loppuu kuolemaan.

Vierailija
29.06.2014 |

Rajakokemukset ovat huijausta ja heikkouskoisten rahastusta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä sen tiedät?

Vierailija
2/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiivan.. mutta jos siellä sattuisikin olemaan joku, eikö jäisi harmittamaan ettet sitten uskonutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uskoo, joku ei. Hyväksytään molemmat. Eiks vaan?

Vierailija
4/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskoisin yhtään ihmistä. Ei kukaan joka ei ole kuollut ja palannut sieltä tiedä yhtään mitään. Kuolemarajakokemuksia voi kuunnella ehkä joku puhuu totta ehkä ei. Aloittajakin on vain ihminen, ei hänellä ole omien väittämiensä tueksi muuta kuin oma uskonsa, että mitään ei ole.

Vierailija
5/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tulee liuta yllätyksiä

Vierailija
6/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajatellaan että olisi kuoleman jälkeen jotain, rajaelämää tahi mitä, ja me täällä 6531ajateltaisiin että se ei voi olla mahdollista ilman että jokainen kuollut sielu tulee siitä kertomaan, jee olis aika häslinki maan päällä, vaiko miten?

Vierailija
7/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole selvittänyt, mitä tietoisuus on. Se voi olla jotain aivan muuta, kuin mitä omasta ahtaasta vinkkelistämme kuvittelemme.

Vierailija
8/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Raamatun Jeesuksen tai Jumalan olemassaoloon, mutta sen verran kuolemaa nähneensä, olen täysin varma, ettei tämä todellakaan mihinkään lopu. Se, mitä siellä odottaa, olkoon yllätys, jonka kaikki tulevat kohtaamaan. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
9/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä...mä kirjotin ton seiskan, mutta noi numerot tos välissä, en niitä kyllä laittanu, siis häh.

Vierailija
10/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt provoksi. Jos olisit nähnyt enemmän vaivaa aloituksen eteen, niin olisin ehkä liittynyt mukaan keskusteluun.

Vierailija
11/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:59"]Rajakokemukset ovat huijausta ja heikkouskoisten rahastusta.

[/quote] Sitä paitsi, keitä ovat "heikkouskoiset"? Oletko botti?

Vierailija
12/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
13/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:04"]

Aiiivan.. mutta jos siellä sattuisikin olemaan joku, eikö jäisi harmittamaan ettet sitten uskonutkaan.

[/quote]

Ööööö, mitä merkitystä sillä kuoleman jälkeen on onko uskonut vai ei? Taitaa olla yks lysti siinä vaiheessa.

Vierailija
14/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hän nyt yksitoista, juurihan päästiin avaamaan kaskustelu.. uudestisyntyminen on ihmeellinen asia tietämättömille.

Vierailija
15/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ja mummo ovat kummatkin kuolleet. En usko, että ovat taivaassa tai helvetissä. Tai sielut siirtyy jollekin muulle tms sielunvaellusjuttuja. Ihminen vaan kuolee ja lakkaa olemasta. Sama tulee tapahtumaan mulle itselle sitten joskus.

Vierailija
16/27 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin joskus, että mitä jos kuolleet jäävätkin elämään menneisyyteen.

Vierailija
17/27 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ässään!

Vierailija
18/27 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/27 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki synnymme uudestaan. Monta kertaa, kunnes olemme oppineet tarpeeksi voidaksemme jäädä pysyvästi Suuren Olevaisen yhteyteen.

Vierailija
20/27 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan elossa oleva tiedä, jos ei ole siis itse kokenut kuolleiden läsnäoloa tms, mutta tosiasia on että vaikka kuolleet tulisivatkin joskus takaisin ja kaikki se olisi totta niin joku sillä rahastaisi. Ei me voida kun vaan uskoa siihen mikä itsestä tuntuu oikealta ja katsoa sitten joskus oltiinko oikeassa. Itse uskon buddhalaiseen käsitykseen kuoleman jälkeisestä. Tiedostan myös että tämäkin on vaan uskomus ja saatan olla myös väärässä, johonkin on vaan uskottava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän