Tietoisuus loppuu kuolemaan.
Rajakokemukset ovat huijausta ja heikkouskoisten rahastusta.
Kommentit (27)
Aiiivan.. mutta jos siellä sattuisikin olemaan joku, eikö jäisi harmittamaan ettet sitten uskonutkaan.
Joku uskoo, joku ei. Hyväksytään molemmat. Eiks vaan?
Miksi uskoisin yhtään ihmistä. Ei kukaan joka ei ole kuollut ja palannut sieltä tiedä yhtään mitään. Kuolemarajakokemuksia voi kuunnella ehkä joku puhuu totta ehkä ei. Aloittajakin on vain ihminen, ei hänellä ole omien väittämiensä tueksi muuta kuin oma uskonsa, että mitään ei ole.
No ajatellaan että olisi kuoleman jälkeen jotain, rajaelämää tahi mitä, ja me täällä 6531ajateltaisiin että se ei voi olla mahdollista ilman että jokainen kuollut sielu tulee siitä kertomaan, jee olis aika häslinki maan päällä, vaiko miten?
Kukaan ei ole selvittänyt, mitä tietoisuus on. Se voi olla jotain aivan muuta, kuin mitä omasta ahtaasta vinkkelistämme kuvittelemme.
En usko Raamatun Jeesuksen tai Jumalan olemassaoloon, mutta sen verran kuolemaa nähneensä, olen täysin varma, ettei tämä todellakaan mihinkään lopu. Se, mitä siellä odottaa, olkoon yllätys, jonka kaikki tulevat kohtaamaan. Ennemmin tai myöhemmin.
Mitä ihmettä...mä kirjotin ton seiskan, mutta noi numerot tos välissä, en niitä kyllä laittanu, siis häh.
Liian lyhyt provoksi. Jos olisit nähnyt enemmän vaivaa aloituksen eteen, niin olisin ehkä liittynyt mukaan keskusteluun.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:59"]Rajakokemukset ovat huijausta ja heikkouskoisten rahastusta.
[/quote] Sitä paitsi, keitä ovat "heikkouskoiset"? Oletko botti?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:04"]
Aiiivan.. mutta jos siellä sattuisikin olemaan joku, eikö jäisi harmittamaan ettet sitten uskonutkaan.
[/quote]
Ööööö, mitä merkitystä sillä kuoleman jälkeen on onko uskonut vai ei? Taitaa olla yks lysti siinä vaiheessa.
Älä hän nyt yksitoista, juurihan päästiin avaamaan kaskustelu.. uudestisyntyminen on ihmeellinen asia tietämättömille.
Mun isä ja mummo ovat kummatkin kuolleet. En usko, että ovat taivaassa tai helvetissä. Tai sielut siirtyy jollekin muulle tms sielunvaellusjuttuja. Ihminen vaan kuolee ja lakkaa olemasta. Sama tulee tapahtumaan mulle itselle sitten joskus.
Mä mietin joskus, että mitä jos kuolleet jäävätkin elämään menneisyyteen.
Me kaikki synnymme uudestaan. Monta kertaa, kunnes olemme oppineet tarpeeksi voidaksemme jäädä pysyvästi Suuren Olevaisen yhteyteen.
Eihän sitä kukaan elossa oleva tiedä, jos ei ole siis itse kokenut kuolleiden läsnäoloa tms, mutta tosiasia on että vaikka kuolleet tulisivatkin joskus takaisin ja kaikki se olisi totta niin joku sillä rahastaisi. Ei me voida kun vaan uskoa siihen mikä itsestä tuntuu oikealta ja katsoa sitten joskus oltiinko oikeassa. Itse uskon buddhalaiseen käsitykseen kuoleman jälkeisestä. Tiedostan myös että tämäkin on vaan uskomus ja saatan olla myös väärässä, johonkin on vaan uskottava
Mistä sinä sen tiedät?