Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka jätät koiran kakat maahan PUSSITETTUINA!

Vierailija
29.06.2014 |

Miksi teet niin?

Yllättävän usein näkee maassa koirankakkapusseja,jossa on siis kakka sisällä ja ihmettelen mikä ajatus siinä on takana? Koska pussit on maatuvia,ajattelet että paskan on parempi maatua pussissa? Luulet että joku muu kantaisi koirasi paskan roskikseen????

t.ihmettelijä

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannan kyllä pussia vaikka koko lenkin pussia,tuntuisi typerältä heittää pussitettu paska maahan.syrjäisistä puskista en kakkaa kerää talteen,tätä kun joku kysyi.

Ap

Vierailija
42/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuollaistakin joku pöljä tekee. :D Noh, kyllä kaikenlaisia idiootteja maailmaan mahtuu - se on kyllä huomattu!

Vierailija
44/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisipa joku itkeä yhtä paljon rikottujen pullojen ja roskattujen viheralueiden vuoksi.

Vierailija
45/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:56"].. tai sitten se jätetään roikkumaan johonkin puun oksaan

[/quote]

repesin...

Vierailija
46/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:33"]

Jaksaisipa joku itkeä yhtä paljon rikottujen pullojen ja roskattujen viheralueiden vuoksi.

[/quote]

Ne roskat eivät yleensä jää kengänpohjiin ja polkupyörän renkaisiin niin inhottavasti kuin uloste. Uloste myöskin haisee pahalta.

roskia maahan heittävät lähinnä lapset ja teinit, pulloja rikkovat juopot. Silti pahin roskaajasakki on tuo eläimen ulosteita ympäristöön jättävä kansansosa.

Vierailija
47/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän pakko hankkia niitä koiria? Ihan oikeasti. Ne ei kuulu kaupunkiin. Kamala vaiva lenkittää niitä, kerätä niiden paskat ja pestä kuratassut kun mennään kotiin. Lisäksi koirilta voi tarttua ihmisiin tauteja.

Vierailija
48/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:33"]Jaksaisipa joku itkeä yhtä paljon rikottujen pullojen ja roskattujen viheralueiden vuoksi.

[/quote]

Rikotuista pulloista jaksaisin valittaa vaikka kuinka,ajattelen niin stereotyyppisesti että pulloja rikkoo lähinnä nuoriso,jotka eivät taas pyörisi vauva-palstalla.Koirankakkapussienjättäjistä minulla ei ollut mielikuvaa,joten päätin kysyä sitä täältä :D

Ap

Ps.näen myös koirankakkapussien jättämisen roskaamisena.En tiputtele myöskään banaaninkuoria tai omenanraatoja maahan periaatteella 'ne maatuu' edes bioska-pussissa,vaan vien ne biojäteastiaan.Näin mukavampi kaikille ja ympäristö pysyy siistimpänä :)

Vierailija
49/57 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho hups siis *maantuu

Vierailija
50/57 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin Vantaalla kakat on yleensä pussitettu maatumattomiin mustiin koirankakkapusseihin tai isoihin leipäpusseihin. Sitten nämä pussit koristavat teitten varsia. Jos ei jaksa pussia viedä roskikseen niin miksei kakkaa nakata kepillä vaikka ojaan maatumaan? Miksi nähdä pusittamisen vaiva joka vaan roskaa luontoa. Kunpa ihmiset edes käyttäisivät niitä maatuvia pusseja.

Hermot menee näihin kakan pussittajiin. Olen jopa laittanut ilmoituksia pylväisiin että ihmiset mielummin tyrkkäävät kakan sivummalle tiestä maatumaan pussittamisen sijaan mutta ei auta, sama meno jatkuu.

Vierailija
51/57 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä ainakaan kukaan sotke itseensä kakkoihin kun ne on pussissa :D

Vierailija
52/57 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään kakat ja kuljettelen niitä tarvittaessa pitkiäkin matkoja. Mutta pari kertaa oon tehnyt niin, että jos olen tiennyt, että edessä on pitkä lenkki ilman roskiksia, mutta olen tulossa samaan (kakkaus)paikkaan takaisin lenkin lopussa, olen jättänyt pussin maahan ja ottanut mukaan lenkin lopussa, ja vienyt roskiin toiseen suuntaan.

Vierailija
53/57 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis roskikset voivat olla likaisia ja usein eivät kuitenkaan ole ihan vieressä. Mitä mä siitä hyödyn, jos vien pussin roskiin? Jos jollekulle on tärkeää, että paskat on roskissa, niin ottakoon pussit ja vieköön roskiin! Eivät ne minua haittaa.

Vierailija
54/57 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:13"]

Pussi maatuu kyllä, ehkä jopa jo 5 vuodessa! Paska (ilman pussia) ehkä vuodessa.[/quote]Aito paska hajoaa erittäin nopeasti. Itse paskansin kerran metsään ja kun menin viikon päästä katsomaan mitä kuuluu, niin se oli melkein kokonaan kadonnut.

Vierailija
55/57 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Porvoossa ne tykätään heittää puiden oksille roikkumaan. Jopa metsässä :O Helvetin ällöttävä näky. 

Vierailija
56/57 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran jätökset maatuvat näin kesällä jopa alle parissa viikossa. Ellei kukaan kyylää eikä läjä ole keskellä katua tai lasten leikkipaikkojen lähistöllä, annan olla. Terv. Paha ihminen.

Ps: tupakantumpit eivät niin vain maadu, puhutaan useista vuosista.

Vierailija
57/57 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä pusseja maahan. Mutta esim metsälekille mennessäni koira kakkaa usein jo matkalla metsään ja jätän pussin tiettyyn kohtaan metsänreunaan lenkin ajaksi. Otan paluumatkalla mukaan ja vien kotiroskikseen. (Jos asut Atalassa, niin Toritun alikulkusillan alla voit pussini nähdä silloin tällöin tunnin ajan, mutta se viedään kyllä pois)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä