Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runsaat kuukautiset ja ryhmäjumpat salilla

Vierailija
29.06.2014 |

Vinkkejä, miten tämän yhtälön kanssa pärjäisi? Käyn menkkojen aikana tekemässä omaa treeniä, kun pitää vartin välein vaihtaa. Pois en voi kuitenkaan olla. Mieli tekisi kovasti nytkin bodypumppiin, mutta ei voi mennä, kun tarttee vähintään tampaxin, joka sitten herkästi tietyissä liikkeissä tulee vuodon mukana ulos + paksun yörätin, joka näkyy läpi trikoista. Ehkä jotkut väljemmät housut, mutta pelkään ohivuotoja. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normit alushousut ja (yö)side, tiukat shortsit tai bokserit ja niihin myös side. Ja sitten ne peruspäksyt.

No okei, en tiedä oliko tosta mitään apua :D

Vierailija
2/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:sen vinkki ihan hyvä. Löysät pökät niin ei näy läpi. Kannattaa varmuuden vuoksi käydä ehkä lääkärissä, kuulostaa anemiavaaralta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lievä anemia, mutta olen saanut sen ruokavaliolla, liikunnalla ja riittävällä veden juonnilla kuriin, veriarvojani seurataan välillä, t: Ap. Joskus on rautakuureja ollut. 

Vierailija
4/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi. 

Vierailija
5/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista koristella tamponin naru, ettet ole huono ihminen.

Vierailija
6/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae resepti Cyclokapron-lääkkeeseen. Auttaa ainakin itselläni pahimpina vuotopäivinä.

Vierailija
7/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Kuukautiset todella runsaat ja anemiaakin välillä ollut. Käytän kuukuppia + sidettä ja ne riittävät sen tunnin ajaksi. Heti tunnin jälkeen juoksen sitten vessaan. Mulla onneksi todella runsaita päiviä on vain se 1-2 per kuukausi.

Vierailija
8/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös perus särkylääkkeet vähentää vuotoa hetkellisesti. Eli pari tuntia ennen treeniä tabu suuhun.

Vierailija
9/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset voi jättää muutamaa treenipäivää välistä? liikunnasta stressaaminen vähentää liikunnan tuomia hyötyjä, ja itselläni runsaiden menkkoje aikaan stressaa todella paljon urheilu muiden seurassa.

Vierailija
10/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: Niin olen tähänkin asti menkkapäivinä tehnyt, eli jäänyt kotiin tai käynyt tekemässä lyhyen oman treenin.  Mutta nyt olin viikonlopun reissussa ja vuoto alkoi viikkoa etuajassa. Olin asennoitunut menemään tänään pumppiin, koska kävin viime viikon keskiviikkona viimeksi. Sali on 21 asti auki, joten ehdin vielä omaan jumppaan, mutta pumppiin en enää ehdi. 

Kiitoksia vinkeistä, pistän ne korvan taakse. 

Vierailija
11/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa tuota Cyclokapronia. Auttaa monilla hyvin. Tai jospa pidät pahimman/t päivän/t taukoa.

t: kohtalotoveri

Vierailija
12/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä tulva sun pillussa. Ei kuulosta normaalilta!

Vierailija
13/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi ei tule täytenäkään vuodon mukana ulos, jos lantionpohja on kunnossa. Eli suosittelen komboa kuppi + yöside

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä