En jaksa, kun mies valittaa ja jäkättää joka asiasta!!
Lapset ei tee koskaan mitään oikein, minä en tee koskaan mitään oikein ja jäkäjäkäjäkä joka hiton pikku asiasta!! "Miksi tämä nyt näin piti laittaa jäkäjäkä", "Kuka tämän tähän nyt jätti jäkäjäkä", "Miksi sinä et voi tuota nyt laittaa jäkäjäkä"
Voi JÄKÄJÄKÄ tuon hermoraunion kanssa!!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:18"]Sehän on ihan kuin akka![/quote]
Jep, en kestä akkoja, enkä todellakaan akkamaista miestä.
T.4
Samaa ongelmaa.. Mies on meillä se jäkättäjä. Tekee muuten kaikki kotityötkin, koska mä en osaa niitä hänen mieleisellään tavalla tehdä. Ei siis edes anna mun tehdä! Sitten vielä kehtaa valittaa, kun hän joutuu kaiken tekemään. Hohhoijaa.. :)
Meillä myös miehen mielestä minä teen kaiken siis, ihan kaiken aina väärin. Millon viivyn ruokakaupassa liian kauan, millon oon syöny liikaa. Ruuatkin oon aina väärin tehnyt tai jos lapset nukahtaa reissussa illalla autoon eivätkä sitten ajoissa asetu nukkumaan kotona sekin on minun vika. Sekin on minun vika jos lapset kiukuttelee joskus jostain kun eivät olevinaan oo nukkunu tarpeeks päiväunia (nukkuvat 2-3 tuntia). Tällä menolla on ex mies kohta.
Olisit parempi vaimo, puoliso ja äiti.
Onko asunnossanne peiliä ?
Mies35
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:25"]Samaa ongelmaa.. Mies on meillä se jäkättäjä. Tekee muuten kaikki kotityötkin, koska mä en osaa niitä hänen mieleisellään tavalla tehdä. Ei siis edes anna mun tehdä! Sitten vielä kehtaa valittaa, kun hän joutuu kaiken tekemään. Hohhoijaa.. :)
[/quote]Voi luoja, kuin mun mies!!!! :D:D:D
Täälläkin mies nalkutti ja jäkätti ja oli kaikkeen tyytymätön. Nyt hän on ex. Tein lopulta eropäätöksen, ja elämänlaatu koheni huomattavasti.
Minäkin erosin miehestä, jolle ei kelvannut mikään. Kaikki ruoat, elektroniikka, huonekalut, vaatteet, ihan kaikki, täytyi ostaa kalleimmalla hinnalla mitä kaupasta saa (ei voi ostaa halvempaa juustoa, lihaa, paitaa, sohvaa yms.) ja koko ajan mäkämäkämäkä valivalivali. Ja siis hän on köyhä kuin kirkonrotta. Ja suuttui jos en ostanut kallista, minulla kun oli ja on rahaa ja sanoi aina "mikset voi ostaa kun oot tommonen porvari?" 4 vuotta kestin, sitten sai riittää valituksen kuuntelu.