Minusta on tullut suosittu instassa
Olen lyhyessä ajassa kerryttänyt itselleni ison seuraajajoukon. Yllätys on ollut kuitenkin se, mitä se henkilökohtaisessa elämässä on aiheuttanut: monet eksät ja muut vanhat tutut ovat alkaneet lähestymään. En ymmärrä tätä itse, koska minulle tuollainen ”feimi” ei todellakaan merkkaa mitään. Olen alunperin mennyt instaan työni ja brändäyksen takia. Ei ole kyse kohdallani mistään paljastavista tms. kuvista, vaan elämänmyönteisestä meiningistä. Miten tällainen vaikuttaa ihmisiin? Olen kuitenkin se sama tyyppi kuin aiemmin.
Kommentit (11)
Niin no, kaikki haluavat olla suositun ja menestyjän kavereita. Eli ehkä se on vain positiivista? Mutta jos kohtelivat huonosti ennen insta-feimiä, niin itse en ehkä kaveriksi huolisi.
Nyt vaan takomaan rahaa influensserinä!
Mä luin että Intiassa. Se olisi suomalaiselle saavutus.
Siis olet nainen? Outoa jos miehiä kiinnostaa sun menestys instassa, naisilta helppo kuvitella kun status nousee.
Mä just huomasin kun yhellä tyypillä nous seuraajan 50 kpl - 10 000 kpl yhessä yössä :'DDD
vau, ketä kiinnostaa Naurettavaa tää nykymeno kyllä. Seuraajat= yhtä kuin menestys ja suosio. Terve
Vierailija kirjoitti:
vau, ketä kiinnostaa Naurettavaa tää nykymeno kyllä. Seuraajat= yhtä kuin menestys ja suosio. Terve
Niin no jos luet aloituksen tarkasti huomaat, että ajattelen samansuuntaisesti kuin sinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no jos luet aloituksen tarkasti huomaat, että ajattelen samansuuntaisesti kuin sinä.
Ap
Ei täällä kukaan mitään lue
Up