Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ottaa suihin

Vierailija
29.06.2021 |

Seksitöntä elämää takan noin 8kk. Ei ole löytynyt seuraa sänkyyn, ainakaan sopivaa sellaista. Yhdyntäkin olisi ihan jees, mutta eniten haluaisin ottaa suihin kunnolla ja nuolla palleja. Mistäköhän löytyisi innokasta seuraa ja mitä miehenä ajattelette, jos 40-v suht nätti nainen tulisi tällaista ehdottamaan? Esim. baarissa. Tinderissä varmasti onnistuisi, mutta paikalle kuitenkin saapuu jokun muun näköinen hahmo kuin kuvassa, joten se ei ole enää vaihtoehto.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene in in real baariin tai muualle missä näet miehiä. Juuri annoin miehelle upeeta suuhoitoa, oli aivan ekstaasissa. Nautin itsekkin, ja hän sitten antoi minulle sormetuksen, ja upean orgasmin. Huomenna jatketaan. oli tänään jo kolmas akti...nyt ei kumpikaan enää oikeinjaksa, on niin kuumakin. Mutta antoi mulle 10 + arvosanan! Kiva.

Vierailija
2/6 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene in in real baariin tai muualle missä näet miehiä. Juuri annoin miehelle upeeta suuhoitoa, oli aivan ekstaasissa. Nautin itsekkin, ja hän sitten antoi minulle sormetuksen, ja upean orgasmin. Huomenna jatketaan. oli tänään jo kolmas akti...nyt ei kumpikaan enää oikeinjaksa, on niin kuumakin. Mutta antoi mulle 10 + arvosanan! Kiva.

Taidan olla vähän kateellinen ;) Hyvältä kuulostaa <3

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v nätti nainen kelpais ehdottomasti ottamaan suihin mun suonikasta ja nystyräistä kovaa kalua..ja täysinäisiä roikkuvia palleja saisi myös hiplata

Vierailija
4/6 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v nätti nainen kelpais ehdottomasti ottamaan suihin mun suonikasta ja nystyräistä kovaa kalua..ja täysinäisiä roikkuvia palleja saisi myös hiplata

Haluan myös nuolla palleja, se on aika ehdotonta. Ehkä myös nivusen ihoa pallien ja reiden yhtymäkohdassa. Tutustumisen jälkeen väliliha/peppuakseli nuolentaa myös ;) Muuten tarjous sopisi kyllä <3

Vierailija
5/6 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku runkkari keskustelee kyllä itsensä kanssa muna pystyssä. 😄

Vierailija
6/6 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö spermasta AP?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi