Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks tuppukylät on semmosia et ihmiset kyttää???

Vierailija
29.06.2021 |

Ihan oikeesti. Pitää vaan tuijottaa niin maan perkeleesti

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyyhän sitä tietää mitä huligaaneja siellä kulkee!  Varsinkin jos et moikkaa heitä niin ihmettelevät kukahan mahdat olla.

Vierailija
2/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tiedät, että tuijottavat niin maan perkeleesti, ellet itse tee juuri samaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei oo mikää mielenhäiriö vaa mun toinen vanhempi oikee sano et näinkö ku se yks katto vttu jee

Vierailija
4/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tuijota ja sekös sinua ottaa päähän!

Vierailija
5/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä töllöttäjiä löytyy pikkukaupungeistakin. Joo en myöskään ymmärrä tuijottamista, eikö ne tajua, kuinka urpoa se on!?

Tosin, jostain oon lukenut että ekstrovertille katse tarkoittaa että kivaa, on mahdollisuus tavata uusi ihminen. Kun taas introverteille katse on ahdistava, mitä tuokin minusta haluaa…

Eli ehkäpä ne mollottajat tuppukylillä ovat ekstrovertteja, jotka etsii uusia kontakteja? Tuppukylien introvertteja ei edes näe, ne piileksii pensaitten ja verhojen takana, ettei kukaan vaan tuu puhumaan mitään.

Vierailija
6/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa ihan samasta syystä kuin Helsingissäkin tai missä muualla tahansa eli ihan uteliaisuudesta, kiinnostuksesta, hämmästyksestä jne.

Vierailija
7/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmiselle ihan luonnollinen reaktio, kiinnostuneena ja uteliaana katsoa muita lähelle tulevia ihmisiä. Kaupungeissa siitä on vain opeteltu pois.

Vierailija
8/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain uteliaisuudesta katsotaan. Että kukahan tuo on, mitä ostaa, minkälainen auto. Luultavasti joku kohta tietääkin kertoa että Virtasten tyttö perheineen on saapunut mökkeilemään.

Vierailija
9/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä töllöttäjiä löytyy pikkukaupungeistakin. Joo en myöskään ymmärrä tuijottamista, eikö ne tajua, kuinka urpoa se on!?

Tosin, jostain oon lukenut että ekstrovertille katse tarkoittaa että kivaa, on mahdollisuus tavata uusi ihminen. Kun taas introverteille katse on ahdistava, mitä tuokin minusta haluaa…

Eli ehkäpä ne mollottajat tuppukylillä ovat ekstrovertteja, jotka etsii uusia kontakteja? Tuppukylien introvertteja ei edes näe, ne piileksii pensaitten ja verhojen takana, ettei kukaan vaan tuu puhumaan mitään.

Eikä vain pikkukaupungeissa vaan ihan joka paikassa. Helsingissä, Lontoonssa, Tokiossa, Torontossa. Ei paikkaa, missä ei missä ei kyttättäis. Tietäisit, jos olisit vähän matkustellut.

Vierailija
10/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta tekemistä jossain tuppukylässä olisi kuin kytätä ihmisiä? Eihän siellä ole mitään aktiviteetteja. 

Vierailija
11/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaja kiusaa kattomisella

Vierailija
12/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihmiselle ihan luonnollinen reaktio, kiinnostuneena ja uteliaana katsoa muita lähelle tulevia ihmisiä. Kaupungeissa siitä on vain opeteltu pois.

Kaupungeissa luullaan, että kukaan ei huomaa, kun töllään täällä. Luullaan olevansa piilossa väkijoukossa 😂

Vierailija
13/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen, kun kuvittelet kaikkien katsovan juuri sinua. Todennäköisesti suurin osa ei edes huomaa sinua, vaan ajatuksissaan katselee ja katse sattuu jossain välissä olemaan sinua kohti. Sinä sitten omahyväisesti ajattelet, että juuri sinua tuijottaa. 

Vierailija
14/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on turvallisuuskysymys.  minulla on talo jossain päin suomen rajalla ja täällä pitää oikeasti kyylätä jokainen vieras liikkuja ja jos tuntuu että on ylitetty raja kielletystä kohtaa, on soitettava rajavartijoille. joskus on vieraat päässeet kylille asti, mutta siellä on sitten osattu pongata vieraat ja soittaa viranomaisille.

Vierailija
15/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän "vikaa" minussa on kun en missään kaupungissa ikinä ole huomannut minkäänlaista tuijottamista? 

Vierailija
16/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teitä tuijotetaan? Miksi se haittaa teitä?

Joko minua ei tuijoteta, tai sitten se ei vaan ole häirinnyt.

Vierailija
17/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei oo mikää mielenhäiriö vaa mun toinen vanhempi oikee sano et näinkö ku se yks katto vttu jee

Vttu jee tosiaan. Siis YKSI katsoi. Olen melko varma että suuremmissakin kaupungissa yksi ihminen saattaa sinuakin vilkaista. 

Vierailija
18/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä Helsingissä saa aika rauhallisesti olla ihan mitä on. Toista on Sammatissa, missä äitini kertoi oikein nähneensä ihan mustan 😂 miehen!!

Vierailija
19/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä paikkakunnilla ihmiset tuntevat suuren osan vastaantulijoista. Siksi katsotaan, että voidaan tervehtiä ja mahdollisesti jäädä jutulle. Vierasta ihmistä katsotaan vähän pidempään, että onkos toi joku vanha tuttu/paluumuuttaja/koulukaveri vuosien takaa, vai onko sittenkin ihan outo.

Vierailija
20/22 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän "vikaa" minussa on kun en missään kaupungissa ikinä ole huomannut minkäänlaista tuijottamista? 

Kaupungissa, varsinkin kotikaupungissa, kävellään määrätietoisemmin pisteestä A pisteeseen B, ympärilleen sen enempää katselematta. Vieraillessa vieraassa paikassa, niin tuppukylissä kuin kaupungeissa, katsellaan ympärille, pysähdellään jne. Jolloin "tuijotukset" huomataan. Joillakin on myös huono tai valinnainen huomiokyky, jolloin tuijotuksia kaupungeissa ei huomaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä