Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasuvan sosiaalisen elämän haasteet

Vierailija
29.06.2021 |

Olisiko jollain yksinasuvalla ihmisseuraa kaipaavalla vertaistukea.

Hirveällä vaivalla luo ja ylläpitää ystäväverkostoa, jotta saisi oman sosiaalisen tarpeensa jotenkin tyydytettyä, mutta sitten se aina romahtaa itsestä riippumattomista syistä ja on lähtöpisteessä. Huomaan, että olen ihan alavireinen ja masentunut, koska normaalit sosiaaliset suhteeni ovat olleet katkolla jo kuukauden. En oikein jaksaisi tehdä yhtään mitään, edes töitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee töihin tai hyppään narun jatkoksi

Vierailija
2/9 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi oikein tehdä edes töitä  tarkoittaa kyllä sitä, että on työ. 

Vierailija
4/9 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki mies

Heti, jos tulee vastaan sellainen, josta on oikeasti seuraa, iloa ja tukea. Valitettavasti aiemmat miehet ovat olleet toisenlaisia. 

Ap

Vierailija
5/9 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko sulle paremmin työ, jossa tapaat paljon ihmisiä? Mä en sairaanhoitajavuosinani jaksanut vapaa-ajalla tavata juuri ketään. Sosiaalinen kiintiöni tuli täyteen töissä. 

Vierailija
6/9 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisiko sulle paremmin työ, jossa tapaat paljon ihmisiä? Mä en sairaanhoitajavuosinani jaksanut vapaa-ajalla tavata juuri ketään. Sosiaalinen kiintiöni tuli täyteen töissä. 

Sopisi, mutta ei ole koulutusta sellaiseen. 

Ap

Vierailija
7/9 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyppäät narun jatkoksi, jos hän ei mene töihin?

Vierailija
8/9 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vieläkö olisi mahdollisuus lähteä opiskelemaan? 

Vierailija
9/9 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vieläkö olisi mahdollisuus lähteä opiskelemaan? 

Taloudellisesti vähän heikkoa, koska aikuiskoulutusraha on kai noin 600 euroa/ kk. Ei sillä sinkku elä mitenkään päin. Tietysti, jos keksisi jonkun alan, jota todella kovasti haluaisi. 

Toisaalta, en halua kyllä sitten sairaanhoitajaksi, joka JOUTUU olemaan niin paljon (epätyydyttävien) ihmisten kanssa työaikana, ettei halua nähdä ketään. Pääsen tähän samaan ihan ilman sitä koulutusta ja työtä ihan nykytilassani. On tarve riittävään määrään tyydyttäviä ihmissuhteita. Määrä ei korvaa laatua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä