Yksinasuvan sosiaalisen elämän haasteet
Olisiko jollain yksinasuvalla ihmisseuraa kaipaavalla vertaistukea.
Hirveällä vaivalla luo ja ylläpitää ystäväverkostoa, jotta saisi oman sosiaalisen tarpeensa jotenkin tyydytettyä, mutta sitten se aina romahtaa itsestä riippumattomista syistä ja on lähtöpisteessä. Huomaan, että olen ihan alavireinen ja masentunut, koska normaalit sosiaaliset suhteeni ovat olleet katkolla jo kuukauden. En oikein jaksaisi tehdä yhtään mitään, edes töitä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
mee töihin tai hyppään narun jatkoksi
En jaksaisi oikein tehdä edes töitä tarkoittaa kyllä sitä, että on työ.
Vierailija kirjoitti:
Hanki mies
Heti, jos tulee vastaan sellainen, josta on oikeasti seuraa, iloa ja tukea. Valitettavasti aiemmat miehet ovat olleet toisenlaisia.
Ap
Sopisiko sulle paremmin työ, jossa tapaat paljon ihmisiä? Mä en sairaanhoitajavuosinani jaksanut vapaa-ajalla tavata juuri ketään. Sosiaalinen kiintiöni tuli täyteen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Sopisiko sulle paremmin työ, jossa tapaat paljon ihmisiä? Mä en sairaanhoitajavuosinani jaksanut vapaa-ajalla tavata juuri ketään. Sosiaalinen kiintiöni tuli täyteen töissä.
Sopisi, mutta ei ole koulutusta sellaiseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyppäät narun jatkoksi, jos hän ei mene töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vieläkö olisi mahdollisuus lähteä opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vieläkö olisi mahdollisuus lähteä opiskelemaan?
Taloudellisesti vähän heikkoa, koska aikuiskoulutusraha on kai noin 600 euroa/ kk. Ei sillä sinkku elä mitenkään päin. Tietysti, jos keksisi jonkun alan, jota todella kovasti haluaisi.
Toisaalta, en halua kyllä sitten sairaanhoitajaksi, joka JOUTUU olemaan niin paljon (epätyydyttävien) ihmisten kanssa työaikana, ettei halua nähdä ketään. Pääsen tähän samaan ihan ilman sitä koulutusta ja työtä ihan nykytilassani. On tarve riittävään määrään tyydyttäviä ihmissuhteita. Määrä ei korvaa laatua.