Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko tapettia joka maksaa 115€/rulla?

Vierailija
29.06.2021 |

Menekki olisi 7-9 rullaa😞

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein kovasti tykkäisin ja olisin varma valinnasta, ostaisin kyllä. Eihän tuo yksi tonni mahdottomia ole. Jälkeenpäin ei enää mieti sitä rahaa, jonnekin se olisi kulunut kuitenkin. Sen sijaan saat päivittäin mielihyvää siitä, että olet valinnut jotain, mikä lisää viihtyisyyttä kotonasi. Jos nyt ostat jotain halvemnan hinnan takia ja josta et niin paljon tykkää, saattaa kaduttaa katsella sitä seinää seuraavat vuodet. Itse päätät teetkö kompromissin, sen kanssa sitten elät.

Vierailija
22/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhat euroa yhden huoneen pelkkiin tapetteihin? Tulee kallis pintaremontti jos tekee koko talon samalla tavalla. Ei sovi köyhän kukkarolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako metriä siinä rullassa on?

Vierailija
24/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut torista ylijäämätapetteja. Niitä saattaa saada hyvinkin halvalla ja oikein nättejä. 

Vierailija
25/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa noita Morrisin tapetteja? Oikeastiko ovat tuon väärti? Olen nähnyt paljon kauniimpia kuvioita omaan makuuni halvemmalla. Toki jos olet johonkin tiettyyn silmäsi iskenyt, niin ymmärrän, että on vaikea harkita muita... Ehkä itse en näe noita kuoseja vain tuon arvoisena kuitenkaan.

Jos pystyt ostamaan tapetit ilman taloudellisia riskejä tai ymmärrät, että pihistelet sitten vastapainoksi joistain muista asioista jonkin aikaa, niin osta ihmeessä.

Ne on upeita. Meillä on parissa huoneessa, tilattu aikoinaan suht edullisesti just sieltä Englannista. Kuvio on painettu paperille, sen pinta tuntuu hiukan röpelöiseltä kun se kuvio on sen paperin pinnassa, ei ole mikään digitaalinen kuva. On melkein kolmiulotteisen oloisia. Värit on mielettömän kauniita. Ja ovat tietty hengittäviä niin kuin tällaisessa vanhassa talossa kuuluu olla. Ei tässä nyt taloudellista riskiä ole, mutta silti vähän pistää kiristelemään hampaita kun yksiin tapetteihin menisi moninkertainen summa mitä on alunperin ajatellut… mutta kerranhan täällä kyllä vaan eletään🤷‍♀️

Vierailija
26/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako metriä siinä rullassa on?

Ihan se normi 10m

Vierailija
27/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi rahani tapettiin

Vierailija
28/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parissa huoneessa tapetit ~90€/ rulla, eli kyllä vaan reilun satkun tapetitkin ostaisin, jos ne olis just ne, eikä mitkään muut. Hintavammat tapetit ovat myös yhtä kuin laadukkaat. Kyllä on ero kuin yöllä ja päivällä tapetoida tuollaista hintavampaa versus halpaa. Mies vähän nikotteli ensimmäisen hankinnan kohdalla, mutta kun oli ensimmäiset vuodat saanut seinään, ääni muuttui kummasti kellossa. Kuulemma ihan mielellään maksaa siitä, että työ sujuu helposti. Toisten tapettien kohdalla ei tarvinnut enää neuvotella. 😄

Vierailija
29/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoin vierashuoneen ja ostin sinne yhdelle seinälle vielä kalliimman tapetin. Ei ole kaduttanut ostos. Koko huoneen ilme muuttui tapetin ansiosta. Muut seinät ovat valkoiset.

Vierailija
30/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on parissa huoneessa tapetit ~90€/ rulla, eli kyllä vaan reilun satkun tapetitkin ostaisin, jos ne olis just ne, eikä mitkään muut. Hintavammat tapetit ovat myös yhtä kuin laadukkaat. Kyllä on ero kuin yöllä ja päivällä tapetoida tuollaista hintavampaa versus halpaa. Mies vähän nikotteli ensimmäisen hankinnan kohdalla, mutta kun oli ensimmäiset vuodat saanut seinään, ääni muuttui kummasti kellossa. Kuulemma ihan mielellään maksaa siitä, että työ sujuu helposti. Toisten tapettien kohdalla ei tarvinnut enää neuvotella. 😄

Joo, noi Morrisit on kunnon paksua paperia, helppo tapiseerata kun eivät heti repeä eikä veny ja pauku kun kuviota kohdistaa.

Vierailija
31/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti; En

Vierailija
32/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhat euroa yhden huoneen pelkkiin tapetteihin? Tulee kallis pintaremontti jos tekee koko talon samalla tavalla. Ei sovi köyhän kukkarolle.

Noh, köyhä tuskin edes pohtisi tällaista vaihtoehtoa... Tosin en itsekään ole rikas, mutta olen silti laittanut kallista tapettia seinälle.

"Köyhän" kikka on tapetoida vain yksi seinä, se ns. huomioseinä, muissa seinissä on sitten maalia. Itselleni jokaisen seinä tapetointi voimakaskuviollisella tapetilla olisi muutenkin vähän liikaa.

Vierailija
33/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut. Eikä kaduta. Rahaa oli.

Vierailija
34/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut. Eikä kaduta. Rahaa oli.

”Oli” 😄

Vierailija
35/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle seinälle vaan niin ei mene niin paljon

Vierailija
36/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin aikaa sitten hintojen katsomisen. Ostan sen, mikä minua miellyttää ja jos se on kallista, niin seuraava ostos ei ole vuorossa ihan heti.

Ihanan kadehdittavan upea asenne. Vitsit, kun pääsisi samaan joku päivä. Perisuomalainen synti on, että pitää ostaa aina halvinta ja tuntea kamalaa syyllisyyttä, jos satsaa. Meidän pitäisi joukolla päästä siitä eroon.

Onpas erikoinen asenne! Ei minun perhe- ja tuttavapiirissä ole ketään, joka ajattelisi noin.

Ja itse asiaan: kallein tapetti, mitä olen ostanut maksoi 289 € per rulla, Osborne & Little’n Kanoko Grasscloth. Ihana tapetti, tapetoin sillä eteisen ja hallin : )

Vierailija
37/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostettu ja tapetoitu

Josef Frankin Paratiisi makso ton rulla

Ei haittaa mitään : huoneesta tuli aivan Ihana emme tapetoi kun kerran 👍❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi