Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ostaisitko tapettia joka maksaa 115€/rulla?

Vierailija
29.06.2021 |

Menekki olisi 7-9 rullaa😞

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

no joo jos se miellyttÀÀ silmÀÀ

Vierailija
2/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai ettÀ jos voisinkin.... se olisi merkki siitÀ, ettÀ olisin viimein rikas ja saisin tehdÀ mitÀ huvittaa. Onko kyseessÀ jokin ihana klassikkokuosi? NiissÀ on aivan hÀikÀisevÀn kauniita. KyllÀ voisin ostaa, en tÀssÀ tilanteessa mutta noin muuten hieno tapetti on hyvÀ sijoitus. Katselet sitÀ hei joka pÀivÀ. Edes design-laukkua et katsele yhtÀ paljon. Joten go for it.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no joo jos se miellyttÀÀ silmÀÀ

Juu, kyllÀ se miellyttÀisi. Toivoisin ettÀ joku ainakin puolet halvempi miellyttÀisi yhtÀ paljon

Vierailija
4/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En muutenkin en alkaisi tapetoida vaan repisin vanhan irti ja maalaisin seinÀn.

Vierailija
5/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ettÀ jos voisinkin.... se olisi merkki siitÀ, ettÀ olisin viimein rikas ja saisin tehdÀ mitÀ huvittaa. Onko kyseessÀ jokin ihana klassikkokuosi? NiissÀ on aivan hÀikÀisevÀn kauniita. KyllÀ voisin ostaa, en tÀssÀ tilanteessa mutta noin muuten hieno tapetti on hyvÀ sijoitus. Katselet sitÀ hei joka pÀivÀ. Edes design-laukkua et katsele yhtÀ paljon. Joten go for it.

Morrisin tapetti. Ei mua kyllĂ€ jotkut laukut kiinnosta ollenkaan😅

Vierailija
6/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muutenkin en alkaisi tapetoida vaan repisin vanhan irti ja maalaisin seinÀn.

MÀ tykkÀÀn tapeteista. Maalatut yksivÀriset seinÀt on tylsiÀ ja niihin kyllÀstyy.

Vierailija
7/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ostaisin, jos olisi ”tĂ€ydellinen”. TiedĂ€n, etten silloin haikailisi heti uutta, jolloin vuotta kohden hinta ei olisi paha.

Vierailija
8/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lopetin aikaa sitten hintojen katsomisen. Ostan sen, mikÀ minua miellyttÀÀ ja jos se on kallista, niin seuraava ostos ei ole vuorossa ihan heti.

Vierailija
9/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ arvasin, ettÀ Morris! Ne on niiiiiiin ihania :D. Jos sulla on vÀhÀnkÀÀn varaa, niin siitÀ vaan. Morrisin tapetit on taidetta, niihin oikeasti rakastuu. MÀkin... etÀÀltÀ. Oon siis se, jolla pari design-laukkua mutta joka haluaisi Morrisin tapetin :D

Vierailija
10/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin aikaa sitten hintojen katsomisen. Ostan sen, mikÀ minua miellyttÀÀ ja jos se on kallista, niin seuraava ostos ei ole vuorossa ihan heti.

Ihanan kadehdittavan upea asenne. Vitsit, kun pÀÀsisi samaan joku pÀivÀ. Perisuomalainen synti on, ettÀ pitÀÀ ostaa aina halvinta ja tuntea kamalaa syyllisyyttÀ, jos satsaa. MeidÀn pitÀisi joukolla pÀÀstÀ siitÀ eroon.

Vierailija
11/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ arvasin, ettÀ Morris! Ne on niiiiiiin ihania :D. Jos sulla on vÀhÀnkÀÀn varaa, niin siitÀ vaan. Morrisin tapetit on taidetta, niihin oikeasti rakastuu. MÀkin... etÀÀltÀ. Oon siis se, jolla pari design-laukkua mutta joka haluaisi Morrisin tapetin :D

Olisi pitÀnyt tilata ennen brexitiÀ, ne oli BriteissÀ paljon halvempia. Silloin ei vielÀ ollut ajankohtaista tuo asia niin ei tullut ajatelleeksi.

Vierailija
12/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos ei velaksi tarvitsisi ostaa ja jos se olisi joku tila, jossa vietetÀÀn suht paljon aikaa. En ostaisi lastenhuoneeseen tai vierashuoneeseen.

Vierailija
13/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No remonttibudjetti menee aivan perseelleen jos aina ostaa vaan sitÀ mikÀ on ihanaa. Ja jos pitÀisi odotella kassan kertymistÀ jokaisen ihqu-ostoksen jÀlkeen niin ei tulisi edes perusjuttuja tehtyÀ inhimillisessÀ ajassa.

Vierailija
14/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kadehdittavan upea asenne. Vitsit, kun pÀÀsisi samaan joku pÀivÀ. Perisuomalainen synti on, ettÀ pitÀÀ ostaa aina halvinta ja tuntea kamalaa syyllisyyttÀ, jos satsaa. MeidÀn pitÀisi joukolla pÀÀstÀ siitÀ eroon.

Toisaalta jos se on liian kallista, niin sitÀ ei osteta ennen kuin on sÀÀstetty sen verran, ettÀ hankinnan voi ilman lainaa tehdÀ.

Vierailija
15/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ostaisi. Ostaisin enemmin finskin osakkeita, kun tonni on ensi vuonna sen 5000 tonnia. Ostaisin ensi vuonna. TÀnÀ vuonna kannattaa laittaa pennoset finskiin.

Vierailija
16/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos se on liian kallista, niin sitÀ ei osteta ennen kuin on sÀÀstetty sen verran, ettÀ hankinnan voi ilman lainaa tehdÀ.

Mut ois niin kiva joskus törsÀÀ niin, ettÀ ei huolen hÀivÀÀ ja ettÀ saa kerrankin sen, mitÀ haluaa ja voi nauttia... kun aina on sitÀ, ettÀ pitÀÀ miettiÀ seuraavaa pÀivÀÀ ja sÀÀstÀÀ pahan pÀivÀn varalle. Sellaista kitkuttelua tÀmÀ elÀmÀ, ei tunnu vapaalta ja villiltÀ. Sellaistakin ois kiva, edes hetken, kokeilla.

Vierailija
17/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kyllÀ ostaisi jos en olisi miljonÀÀri. Kuitenkin mun tuurilla joku sen pilaisi heti jollain tavalla kun sen olisi saanut seinÀÀn.

Vierailija
18/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TodennĂ€köisesti en, mutta saattaisin tehdĂ€ jonkun muun kalliin sisustusratkaisun ja sen takia pihistellĂ€ muiden asioiden kanssa. Jos sinulle tapetti tuo onnen, etkĂ€ pilaa talouttasi sen takia, tonni tapetista on ihan ok summa. 

Vierailija
19/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ostanutkin 10 vuotta sitten. Ikean kaappi nÀyttÀÀ tosi hienolta sen tapettiseinÀn edessÀ. En ole rikas, mutta ei tarvinnut lasten ruokarahoista siihen kaivella rahoja.

Kannattaa toki harkita, miltÀ muu sisustus nÀyttÀÀ sen ihanan tapetin rinnalla, ettei tule lisÀkuluja.

Vierailija
20/37 |
29.06.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀvin katsomassa noita Morrisin tapetteja? Oikeastiko ovat tuon vÀÀrti? Olen nÀhnyt paljon kauniimpia kuvioita omaan makuuni halvemmalla. Toki jos olet johonkin tiettyyn silmÀsi iskenyt, niin ymmÀrrÀn, ettÀ on vaikea harkita muita... EhkÀ itse en nÀe noita kuoseja vain tuon arvoisena kuitenkaan.

Jos pystyt ostamaan tapetit ilman taloudellisia riskejÀ tai ymmÀrrÀt, ettÀ pihistelet sitten vastapainoksi joistain muista asioista jonkin aikaa, niin osta ihmeessÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kahdeksan neljÀ