Voi kun saisin kaksoset!
Kateellisena selailen instasta kaksosraskauskuvia...
Kommentit (24)
No onpas itsekästä. Kaksoselle itselleen kaksosraskaus on vain ja ainoastaan huono asia.
Mulla sama unelma ollut aina. En tiedä olisiko se oikeasti kovin mukavaa mutta sillä ajatuksellaon mukava fiilistellä. Niin ja mulla on jo viisi lasta eikä tod näk enempää tule..
Joo, onhan se tosi kivaa, kun olo on jo raskauden puolivälissä samanlainen kuin yksösraskaudessa loppumetreillä. Lasten hengen ja hyvinvoinnin puolesta pelkääminenkin on melko metkaa. Samoin viikkojen sairaalassa makoilu ja keskosvauvojen hoitelu. Kylläpä kaipaankin noita aikoja.
Mutta hei, onhan se tosi somaa,, kun työntelee kahta suloista vauvaa rattaissa. Myös lukemattomien vastaantulijoiden mielestä. Vapaata kommentointia piisaa aiheesta kuin aiheesta..
Sitten kun ap on käynyt ties kuinka monennessa vatsaa korjaavassa leikkauksessa sen ihanan kaksosraskauden aiheuttamien vammojen vuoksi voi mielipide olla hieman toisenlainen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:52"]
Sitten kun ap on käynyt ties kuinka monennessa vatsaa korjaavassa leikkauksessa sen ihanan kaksosraskauden aiheuttamien vammojen vuoksi voi mielipide olla hieman toisenlainen.
[/quote]
Hei! Ei kaikille käy noin. Voihan sitä yhtä lasta odottaessakin käydä huonosti, jos on käydäkseen. Antaa toisen haaveilla!!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:42"]
No onpas itsekästä. Kaksoselle itselleen kaksosraskaus on vain ja ainoastaan huono asia.
[/quote]
Alapeukuttajat voisitte kertoa mitä etua on sikiölle kaksosraskaudesta? Haittojen lista on pitkä...
Ehkä nuo haaveilijat ovat itse olleet kaksosia? Kaksosilla on yksösiä matalampi äo.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:06"]
[/quote]
Alapeukuttajat voisitte kertoa mitä etua on sikiölle kaksosraskaudesta? Haittojen lista on pitkä...
[/quote]
Siitä saisi kilometrin pituisen listan mitä elämänpituisia etuja kaksosuudesta on. Onneksi mun veljen ja mun äiti näki kaksoset lahjana eikä koskaan kaatanut omaa pahoinvointiaan meidän niskaan.
Ole varovainen mitä toivot. Ei tämä mitään ruusuilla tanssimista ole, ainakin vapaa-ajan ongelmat on hoidettu ja elämä muuttuu kertaheitolla.
t: tupla-emo
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:52"]Sitten kun ap on käynyt ties kuinka monennessa vatsaa korjaavassa leikkauksessa sen ihanan kaksosraskauden aiheuttamien vammojen vuoksi voi mielipide olla hieman toisenlainen.
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Ja nyt kolmatta lasta odottaessa ne vauriot vasta konkreettisesti tuntuukin. Vauvan jokainen liike sattuu, kun kaksoset repivät vatsanpeitteet niin arpisiksi. Lisäksi riskit seuraavaan raskauteen on muutenkin suuret. Ne on niin suuret, että itse tein osittaisen abortin tässä raskaudessa. Mieluumin yksi elävä kuin kaksi kuollutta. Ennuste toisille tuplille oli heikko. Saa alapeukuttaa ihan vapaasti. Hullut haaveilee kaksosista. Terve äiti toivoo lapsilleen parasta heti hedelmöitymisestä alkaen eikä kaksosuus ole sitä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:11"]
[/quote]
[/quote]
Siitä saisi kilometrin pituisen listan mitä elämänpituisia etuja kaksosuudesta on. Onneksi mun veljen ja mun äiti näki kaksoset lahjana eikä koskaan kaatanut omaa pahoinvointiaan meidän niskaan.
[/quote]
Se on kuule vähän eri asia kun ne kaksoset on jo. Sen sijaan olisi sulaa hulluutta esim. ehdoin tahdoin tehdä kaksosia hedelmöityshoidoilla, koska kaksosraskaus on aina riskiraskaus.
Tyttö-poikaraskaudessa on muutena yhtenä erityishaittana tytön huonompi hedelmällisyys yksösiin tai tyttö-tyttökaksosiin verrattuna. Toivottavasti ei kohdannut sua kuitenkaan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olisiko tuo lista mitätön jos teillä olisi ikäeroa esim. 1-2 v?
Huuhaata.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se on kuule vähän eri asia kun ne kaksoset on jo. Sen sijaan olisi sulaa hulluutta esim. ehdoin tahdoin tehdä kaksosia hedelmöityshoidoilla, koska kaksosraskaus on aina riskiraskaus.
Tyttö-poikaraskaudessa on muutena yhtenä erityishaittana tytön huonompi hedelmällisyys yksösiin tai tyttö-tyttökaksosiin verrattuna. Toivottavasti ei kohdannut sua kuitenkaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:16"]Olet törkeä 14, törkeä! Saat helvetissä palkkasi.
[/quote]
Hehee, mami veti palon takaraivoon asti XD
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet sisälukutaidoton...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:52"]Sitten kun ap on käynyt ties kuinka monennessa vatsaa korjaavassa leikkauksessa sen ihanan kaksosraskauden aiheuttamien vammojen vuoksi voi mielipide olla hieman toisenlainen.
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Ja nyt kolmatta lasta odottaessa ne vauriot vasta konkreettisesti tuntuukin. Vauvan jokainen liike sattuu, kun kaksoset repivät vatsanpeitteet niin arpisiksi. Lisäksi riskit seuraavaan raskauteen on muutenkin suuret. Ne on niin suuret, että itse tein osittaisen abortin tässä raskaudessa. Mieluumin yksi elävä kuin kaksi kuollutta. Ennuste toisille tuplille oli heikko. Saa alapeukuttaa ihan vapaasti. Hullut haaveilee kaksosista. Terve äiti toivoo lapsilleen parasta heti hedelmöitymisestä alkaen eikä kaksosuus ole sitä.
[/quote]
Oot varmaan itse valinnut raskautua uudelleen kaksosraskauden jälkeen ? Niin, että onko se kaksosten vika, että nyt sattuu? Ei kyllä oma pieni pää ymmärrä, että miksi pitää enää hankkiutua raskaaksi ollenkaan, jos kerran riskit on niin suuret?!? Ja sitten abortoida toinen...
Onhan tämä aika kivaa..;)