Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan loppu...oli pakko ottaa saikkupäivä, en vaan pysty tekemään mitään

Vierailija
29.06.2021 |

ja viikonlopun juhlat pitäisi järjestää. Mikä mua vaivaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burn out. Älä järjestä, ota rennosti vaan. Ei maailma kaadu nytkään. Äläkä anna omas kaatua.

Vierailija
2/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono päivä. Menee ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on vaan huono päivä. Haluaisin vaan nukkua tän väsymyksen pois, mutta en saa nukuttua kun olen ihan ylikierroksilla. Outo kehä.

Vierailija
4/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on vaan huono päivä. Haluaisin vaan nukkua tän väsymyksen pois, mutta en saa nukuttua kun olen ihan ylikierroksilla. Outo kehä.

No joo ihan tuttua kun menee uupumus yli. Lue aiheesta, puhu jollekin joka ymmärtää, ulkoile mutta älä rehki. Voimien pitäisi saada rauhassa palata ja voi viedä aikaa. Mielenterveystslo.fi on hyvä itseapu mutta jos ei helpota muutaman päivän päästä mene vaikka leguriin ja puhu psykiatrille. Tai papille/srk: n diakonille, heillä on kattavaa osaamista murheiden auttamisessa ja mielen ongelmissa. Voit vaikka soittaa sielunhoitopuhelimeen, tai johonkin missä luottamuksella voit puhua siitä mikä painaa.

Kannattaa myös opetella rentoutustekniikoita mm syvähengitystä jolla saa elimistöä pois ylikierrosmoodista. Sitä suosittelen joka päivälle myös kun stressi hellittää.

Jaksamista sinulle! Kyllä se siitä helpottaa.

Vierailija
5/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!