Kuinka nopsaan olette huomanneet suhteessa, että partneri ei ole se oikea?
Olen eronnut 40+ nainen ja seurustellut muutamien miesten kanssa tässä 3v aikana. Poikkeuksetta olen 3-4kk päästä tullut siihen tulokseen, ettei se toinen vaan ole sittenkään se sopiva hlö minulle.
Mikä ihme mahtaa olla juuri noiden kuukausien kohdalla "se" juttu, milloin näkyy onko suhteella tulevaisuutta vai ei?
Kommentit (9)
Meni pari viikkoo. Poikaystävä koitti raiskata. Kahdesti.
Olen myös huomannut, että noin kolme kuukautta on se aika, jossa noin suurin piirtein huomaa, tuleeko suhteesta mitään. Ihan alussa on se uutuuden viehtätys kaikkien kanssa, mutta tuossa ajassa näkee sitten, kuinka luontevaa sellainen tiiviimpi yhdessäolo on ja onko oikeasti tarpeeksi yhteistä toisen kanssa. Kolmen kuukauden jälkeen en kyllä ainakaan itse nuorena ihmisenä osaa sanoa, onko tämä henkilö nyt mikään elämäni mies, mutta tosiaan tuossa ajassa näkee sen, onko suhteessa ainesta vakampampaan seurusteluun pelkän tapailun sijaan. Jos ei ole, niin turha pitkittää juttua.
Kyllähän siinä vuosi tai useampia on mennyt. Mä en ilmeisesti ole ikinä edes ajatellut sellaista ettei joku sopisi "koska ei ole yhteistä" tms., vaan suhde on tullut tiensä päähän ihan vain jatkuvien riitojen, henkisen ja fyysisen väkivallan vuoksi.
En siis voi yhdestäkään exästä sanoa että "ihan mukava ihminen, mutta ei vaan ollut se oikea mulle".
Joskus se väkivaltakin on kyllä tullut esiin jo kuukausissa, mutta ei aina.
Nro 2, puhut asiaa.
Olen sitä tyyppiä, joka antaa jo alusta asti kaikkensa ja on hyvin avoin ja luottavainen. Haluan nähdä usein. Sitten tulee se kyllästyminen ja ajatus, että tässäkö tää nyt oli. Ei ole mitään keskusteltavaa enää, kun tavataan joka päivä.
Ap
minun miesystäväni sanoi aikoinaaan, että sen huomaa 4 kk:ssa. Minä huomasin sen parin kuukauden jälkeen, kun kävimme yhdessä matkalla.
8 jatkaa
puhumisen pitää mennä syvemmälle tasolle, jotta se jatkuu. eli tunteisiin ja haaveisiin. Muuten kommunikaatio jää tosi pinnalliselle tasolle.
Pari vuotta. Alkuun mies jaksoi esittää välittävänsä myös minun elämästä ja lapsistani. Nyt ei enää. Tavataan ainoastaan hänen luona. Tänä vuonna käynyt kahdesti minun luona. Alkoholin käyttö pamahti nyt esiin. Käynyt kavereiden kanssa juhlimassa ja aina muisti pois!!!
mököttää kun en voi lähetä hänen kansaan etelään. Mulla ei ole lomaa kuin 2 viikkoa ja pojallani on rippijuhlat silloin.
Kyllä on tämä asia vetänyt mieltä matalaksi. Hyvinä puolina on yhteneväinen huumorintaju ja erittäin hyvä seksi.
3-4 ensimmäistä kuukautta voi melkeinpä laskea vasta tapailuksi. Ajaksi jolloin tutustutaan toiseen. Ehkä kynnyksesi kutsua suhteita seurusteluksi on liian alhainen. Tapaile miehiä rauhassa, eiköhän se oikea osu kohdalleen.
Tuossa iässä se valikoima ei enää ole ihmeellinen, joten en usko, että kyse on kuukausista vaan tarjonnasta. Olet iässä jolloin tiedät jo millaisen kumppanin haluat. Näet nopeammin onko suhteella tulevaisuutta. Parikymppiset olisivat seurustelleet jokaisen miehistä kanssa pidempään.