Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei ole A tai BE-ajokorttia... Toivoni lomasuunnitelmista pilalla.

Vierailija
29.06.2021 |

Nyt kun olisi hienoa matkata kotimaassa esim moottoripyörällä tai asuntovaunulla, kaikki tyssää siihen että miehellä pelkkä B-kortti.... Katselemani asuntovaunu vaatisi BE, vaihtoehtona ajattelin että moottoripyörällä olisi kiva matkata mutta eihän sekään onnistunut mieheltä. Pitäiskö tässä pakottaa mies atokouluun vai vaihtaa miestä sellaiseen joka oikeasti saa ajaa eri ajoneuvoja?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen - ei pääse ees märästä paperipussista.

Vierailija
22/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rankkaa olla perinteinen, kapean roolimallin nurkkaan ajama nainen. Alkaisit feministiksi kuten muutkin, niin et jaksaisi ollla avuton tossu. Mieskin tykkäisi, kun et olisi enää se perässävedettävä muinaismuisto.

Oikeasti, moniko nainen suostuisi kuljettamaan miestään mp:n selässä pitempiä matkoja? Väkihän nauraisi huoltoasemilla tauoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokratkaa matkailuauto. Saa ajaa B-kortilla.

On vaan aika paljon kalliimpi kuin pelkän vaunun vuokraus.

Halvin vaihtoehto takaa parhaat kyydit?

Vierailija
24/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Naisistako on ok olla ajoneuvoihin liittyvissä asioissa aina se miesten alistama osapuoli, joka ei voi voimantua ratin takana?

Tiukassa on sukupuoliroolit.

Vierailija
25/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko aloitus provo mutta tavallaan ymmärrän että hieman vähentää miehekkyyttä jos ei ole juurikaan ajo-oikeuksia. En nyt vaatisi omalta mieheltä mitään rekka tai bussikortteja mutta se perus ABE on aika käytännöllinen monessakin tilanteessa ja minun silmissäni ainakin hieman lisää miehekkyyttä.

Vierailija
26/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän kävi lievästi nolo tilanne kun oltiin mieheni kanssa ostamassa kohta 16v täyttävälle pojalle kevaria. Myyjä antoi avaimet miehelleni ja kehotti käymään koeajolla. Hieman nolona mies antoi avaimet minulla kun hänellä ei ajo-oikeutta mutta minulla on.

Vierailija
27/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillähän kävi lievästi nolo tilanne kun oltiin mieheni kanssa ostamassa kohta 16v täyttävälle pojalle kevaria. Myyjä antoi avaimet miehelleni ja kehotti käymään koeajolla. Hieman nolona mies antoi avaimet minulla kun hänellä ei ajo-oikeutta mutta minulla on.

Mikä tässä oli noloa? Paitsi tietysti myyjän käytös - hänhän olisi voinut ojentaa avaimia yleensä teille vanhemmille ja kysyä "haluaako jompi kumpi teistä käydä koeajolla?". Minusta ainoa nolo asia oli myyjän stereotyyppinen käsitys sukupuolista.

Vierailija
28/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankkaa olla perinteinen, kapean roolimallin nurkkaan ajama nainen. Alkaisit feministiksi kuten muutkin, niin et jaksaisi ollla avuton tossu. Mieskin tykkäisi, kun et olisi enää se perässävedettävä muinaismuisto.

Oikeasti, moniko nainen suostuisi kuljettamaan miestään mp:n selässä pitempiä matkoja? Väkihän nauraisi huoltoasemilla tauoilla.

Miksi nauraisi? Ja toisaalta miksi siitä pitäisi välittää?

Vierailija
29/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nauraisi, jos hän olisi vaatetettu asianmukaiseen transasuun?

Vähän mielikuvitusta peliin. Onhan kesä vain kerran vuodessa!

Vierailija
30/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naisistako on ok olla ajoneuvoihin liittyvissä asioissa aina se miesten alistama osapuoli, joka ei voi voimantua ratin takana?

Miten siinä ratin takana voimaantuu?

Vierailija
31/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli noloa? Paitsi tietysti myyjän käytös - hänhän olisi voinut ojentaa avaimia yleensä teille vanhemmille ja kysyä "haluaako jompi kumpi teistä käydä koeajolla?". Minusta ainoa nolo asia oli myyjän stereotyyppinen käsitys sukupuolista.

Korttinsa menettäneet on juuri parhaita koeajajia...

Vierailija
32/32 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siinä ratin takana voimaantuu?

Perse leviää ja saa polkea...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä