Missä käyt miehesi kanssa?
Mieheni ei käy käytännössä kanssani missään muualla kuin ruokakaupassa (olen yleensä maksaja) tai lasten hoitoonvienti/-hakumatkan. Olen ehdottanut yhtä jos toista tekemistä kodin ulkopuolella muttei suostu ja jos suostuu niin enintään kerran kuussa muutaman tunnin kestävä asian uhriutuen. Muiden kavereiden ehdotuksiin lähtee nopeallakin aikataululla. Ollaan oltu yhdessä +10 vuotta. Jos otan asian puheeksi puolisoni ärtyy ja minua itkettää
Missä käytte kumppaneidenne kanssa niin että molemmille käy eikä pakkopullaa? Enintään 50€ budjetti/reissu ehdotuksia, kiitos
Kommentit (43)
Tpsi monella muulla näemmä samanlaista dilemmaa miehensä kanssa, kiitos kaikista vastauksista ja ehdotuksista
-ap
Saunassa, tupakilla ja panemassa. Ja joskus jotain muutakin.
Miehellä on työ, jossa ei tapaa muita ihmisiä kuin satunnaisesti. Silti jumittaa kotona, eikä halua ikinä nykyään mihinkään. Minä taas olen melkein päivittäin asiakkaiden käytettävissä ja todellakin arvostan myös omaa hiljaista aikaa, mutta kyllä musta olisi kiva mennä ja tehdä asioita yhdessä. Miten voi toinen muuttua noin paljon? Ennen mentiin ja tehtiin, oli mukavaa. Nykyään hänellä ensimmäisenä töiden jälkeen mielessä tietokone. Siinä istuu kaiket päivät kotona ollessa.