Neuvolassa nähtyä
Olin menossa vauvan kanssa neuvolaan. Odotus aulassa oli perhe, mies, nainen, lapsi n. 4v ja vastasyntynyt vauva, jota nainen imetti. Nainen oli raskaana, varmaankin 6kuulla. Miten voi olla mahdollista. Häiritsee vieläkin tämä asia.
Kommentit (14)
Mistä tiedät että nainen raskaana? Tollo.
Tottakai voi olla raskaana. Minulla on veljeni kanssa ikäeroa 11 kuukautta.
Vastasyntynyt ja nainen varmaan kuudennella kuulla raskaana? Joo, kyllä minuakin häiritsisi, moinen on nimittäin biologisesti mahdotonta, mikäli vastasyntynyt oli naisena oma lapsi.
Tai siis vastasyntyneen vauvan äidin raskautta ei kyllä näe vielä.
No koska sillä naisella oli sellainen pallovatsa, ei mikään löysä vaan sellainen kiinteä pallo ja napakin pullotti paidan alta. Hoikka nainen.
joillakin vatsa ei palaudu niin nopeasti taikka paljoakaan synnytyksen jälkeen. minulla on erittäin hoikka ystävä jolla on 4 lasta tehtynä melkein peräkkäin ja sen kyllä mahasta huomaa. on niin löysää ihoa ettei tule koskaan enää palautumaankaan. mistä tiedät jos heillä kotona on vaikka 3 lasta lisää odottamassa, ottivat vain nuorimman mukaan? eli tuskin oli raskaana. btw yksi tuntemani n. 50 vuotias nainen on myös normaalipainoinen ja olen huomannut joka kerta tuijottavani häntä ja katsonut että hän on raskaana. tätä olen tuijottanut viimeiset 10 vuotta mutta eipä tuota vauvaa ole vielä näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:10"]No koska sillä naisella oli sellainen pallovatsa, ei mikään löysä vaan sellainen kiinteä pallo ja napakin pullotti paidan alta. Hoikka nainen.
[/quote]
Raskausvatsa vielä
anna muiden olla. tollota omaa napaa.
Oletko varma, että vastasyntynyt oli naisen biologinen/synnyttämä lapsi?
No siksi tämä onkin ihmeellistä enkä ole keksinyt tähän mitään järkevää vastausta. Ehkä sitten joillekkin jää tuollainen vatsa, en tiedä. Ap
No ei tasan ollut raskaana. Kuinka tyhmä olet? Eihän se maha mitenkään nopeasti palaudu suurimmalla osalla. Minullakin ainakin pari viikkoa pömpötti vatsa aivan järjesttömänä pallona. Siis jouduin käyttämään äitiyshousuja koska ei ollut mitään toivoa rutata sitä palloa tavallisiin housuihin, vaikka synnärille jäi kiloista 13/16. Mutta se vatsa vaan venyy niin paljon ettei heti lätsähdä takaisin entisiin mittoihin. Nyt 7kk jälkeen toki on jo littana ja jopa "parempi" ulkonäöltän kuin ennen raskautta (imetys hoikisti). Oikeastaan olen jopa timmi, mikä on kyllä ihan käsittämätön ajatus :).
Mutta tuskinpa se nainen raskaana oli, kärsi vielä synnytysvatsasta.
En yleensä tuijota ketään mutta tämä oli niin erikoinen näky, että oli pakko katsoa. En siis tiedä millainen vatsa on yleensä synnytyksen jälkeen, itsellä kyllä laski heti mutta jäi sellainen röllö. Ja tiedän kyllä että ei voi olla biologisesti mahdollista siksi Se ihmettely. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:12"]Oletko varma, että vastasyntynyt oli naisen biologinen/synnyttämä lapsi?
[/quote]
Äiti imetti lasta. 98% varmuudella se tarkoittaa että lapsi on hänen biologinen. Tai siis ainakin että naisella on vastasyntynyt lapsi, vaikkei se juuri tuo sama lapsi olisikaan. Enää nykymaailmassa ei taida olla imettäjän ammattia??
Tuskin oli raskaana. Joillekin jää pitkäksi aikaa ihan hervoton "raskausmaha" synnytyksen jälkeenkin.