Lettu vai pannari
Kommentit (15)
Letut on parempia. Mansikkahilloa ja kermavaahtoa tai sitten vaahterasiirappia ja kermavaahtoa.
Letut sokeria päälle, kääri rullalle. Jos hilloa niin vadelma se ei oo niin makeaa ja kermavaahtokin on hyvää. Lasi maitoa täytyy olla.
lettuja mansikkahillolla. tein niitä tänään ja pinaattilettuja
Letut + vadelmahillo ja sokeria + hapanta kotimehua
Pannari jos laiskottaa. Pistä reilusti sokeria ja rasvaa niin tulee sellainen rapea karamellisoitunut kuori päälle. Itse olen laiska paistamaan lättyjä, sitäpaitsi ällöttää se rasvan käry kämpässä monta tuntia jälkikäteen.
Rakastan molempia tooodella paljon, mutta jos on pakko valita niin pannari voittaa. Molempien lisukkeena hilloa ja kermavaahtoa, nams.
Letut, tuoreita mansikoita ja vaniljakermajäätelöä.
Lettu, mahdollisimman ohut ja ihan vaan sokerilla.
Vähän ohiksena, kun olin lapsi joskus 70-luvulla meidän herkku oli köyhät ritarit. Viikonloppuna ostettiin aina joko ranskanleipä tai polakka Elannosta ja herkuteltiin maksamakkaran kanssa. Se mitä ei lauantaina syöty niin isä teki aina sunnuntaina aamupalaksi yhdenkananmunan lettutaikinalla lopusta leivästä köyhiä ritareita ja mansikkahilloa päälle.
Letut ihan sellaisenaan tai jollain marjahillolla. Tavallisesta pannarista en tykkää yhtään, mutta amerikkalaiset pannukakut vaahterasiirapilla on hurjan hyviä!
Letut hilolla ja kermavaahdolla. Ei ole parempaa!
Letunpaistosta tuli hauska muisto mieleen.
Paistoin lettuja ikkuna auki. Hetken päästä oven takana oli muutama naapurin penska kyselemässä kuulumisia:)
Lettu mansikkahillon kanssa tai hunajan ja tomusokerin kanssa. Mutta on pannarikin hyvää hillon kanssa.