Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kukkahattutäti

Vierailija
28.06.2014 |

Jos haluat kysyä tai kommentoida jotain asiaan liittyvää, ole hyvä. Olen paikalla ehkä n. tunnin ajan, mutta en koko aikaa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukat aitoja vai tekokukkia?

Vierailija
2/9 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kiitos avauksestas. Voisitko alkajaisiksi määritellä mikä on tämmöinen kukkahattutäti... onko se joku nainen hoitsujen vai potilaiden puolella. En ihan ole ymmärtänyt. Kiitos vastauksestasi.

Vierailija
4/9 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen, wikipedian vastaus on aika kattava: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kukkahattut%C3%A4ti

Vierailija
5/9 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea haluaisit kieltää kaikilta?

Vierailija
6/9 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen Se kukkahattutäti niin ku on? Mitä Se niinku tarkoittaa? Onko Se Semmonen kiltti täti?

Vierailija
7/9 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska näkee vastauksen tuosta ylemmästä linkistä. 

Kutoselle vastaan, että menisi koko yö miettiä ja listata kaikkea. Mutta ainakin alaikäisillä pitäisi olla lakisääteiset kotiintuloajat. 

Vierailija
8/9 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen! Toivoisin, että kaikki ihmiset toimisivat aina toiset ihmiset,  yleinen turvallisuus ja yhteinen ympäristö huomioiden. Halveksin itsekkyyttä ja minäminä-ajattelua.

Vierailija
9/9 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi huolehtii yleisestä turvallisuudesta ja ympäristöstä kunnat ja ympäristölautakunnat. Mielestäni olet ilonpilaaja. Vetäisit pään täyteen, niin loppuisi tuo oman itsensä korostaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän