Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivästä päivään samassa parisuhteessa. Tyttäremme

Vierailija
28.06.2014 |

vaikuttaa hyvin onnelliselta, kun on kaksi vanhempaa. Ei muuta kuin jatkamme lusimista. Kasvaa niin tasapanoinen tyttö, joka haluaa sekä oman uran että komean ja älykkään miehenkin ja lapsia. Kyllä seuraavassa polvessa ollaankin taas hivenen enemmän lähellä taivasta. Vai mitä?

Jos minulta kysyttäisiin, niin lähtisin vaikka erakoksi tai joogaamaan kokonaiseksi kuukaudeksi, mutta ehtiihän sitä vielä. Kai?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet tällä aloituksella?

Vierailija
2/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun välillä alkaa epäilyttämään tämä elämämme tasaisuus, niin sitten taas tyttö yllättää puheillaan. Tyttö pitää meidän parisuhdetta esimerkillisen hienona ja tavoittelemisen arvoisena. Olen kyllä kertonut hänelle, että haluan vanhemmiten elää enemmän itselleni ja ystävilleni, kuin parisuhteellemme ja sen hienouksille. En jaksa olla aina kiinni miehessäni. Kotityöt eivät myöskään kiinnosta. Haluan eroon huolehdittavasta omaisuudestammekin ja laittaa ruokaa vain itselleni. Syön itse yksinkertaisesti! Ennen tätä liittoa tulin toimeen niin vähällä ja sitten nain miehen, jonka mielestä kaikkea täytyy olla saatavilla aina ja runsaasti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran, miksi ihmeessä hommasit itsellesi tuollaisen sopimattoman elämän? Niin makaa kuin petaa. Sitä niittää mitä kylvää. Et rakasta miestäsi, vaan haluat olla yksin ja ystävien kanssa, varmasti hyvä roolimalli tyttärelle (jota myöskään et siis rakasta).

Vierailija
4/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mitä olet ja anna miehesi olla mitä hän on. Onko mies tehnyt sinulle jotain pahaa?

Vierailija
5/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni täyttää kotimme. Minulle ei jää tilaa. Kaipaan tyhjää tilaa, vaikkakin vähän.

ap

Vierailija
6/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille tyttärelle sitten, että asiat eivät ole niin kuin näyttää/ niin yksinkertaisia.

Vierailija
7/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tyttäresi on? Ikävä todeta, mutta luultavasti siirrät tyttäreesi suhtautumistapasi avioliittoon ja miehiin (eli että roikut paskassa suhteessa ja kärsit). Miksi tyttäresi tulisi toimimaan toisin?

Vierailija
8/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa minulle kaikkensa. Mitään syytä eroon ei ole.

ap

Vierailija
9/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sinä olet? Entä mies?

Vierailija
10/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itsellesi jotain keskusteluapua, saat ideoita siihen miten löydät itsellesi kaipaamaasi tilaa. Ongelma on sinun.