Päivästä päivään samassa parisuhteessa. Tyttäremme
vaikuttaa hyvin onnelliselta, kun on kaksi vanhempaa. Ei muuta kuin jatkamme lusimista. Kasvaa niin tasapanoinen tyttö, joka haluaa sekä oman uran että komean ja älykkään miehenkin ja lapsia. Kyllä seuraavassa polvessa ollaankin taas hivenen enemmän lähellä taivasta. Vai mitä?
Jos minulta kysyttäisiin, niin lähtisin vaikka erakoksi tai joogaamaan kokonaiseksi kuukaudeksi, mutta ehtiihän sitä vielä. Kai?
Kommentit (10)
Kun välillä alkaa epäilyttämään tämä elämämme tasaisuus, niin sitten taas tyttö yllättää puheillaan. Tyttö pitää meidän parisuhdetta esimerkillisen hienona ja tavoittelemisen arvoisena. Olen kyllä kertonut hänelle, että haluan vanhemmiten elää enemmän itselleni ja ystävilleni, kuin parisuhteellemme ja sen hienouksille. En jaksa olla aina kiinni miehessäni. Kotityöt eivät myöskään kiinnosta. Haluan eroon huolehdittavasta omaisuudestammekin ja laittaa ruokaa vain itselleni. Syön itse yksinkertaisesti! Ennen tätä liittoa tulin toimeen niin vähällä ja sitten nain miehen, jonka mielestä kaikkea täytyy olla saatavilla aina ja runsaasti.
ap
Taas kerran, miksi ihmeessä hommasit itsellesi tuollaisen sopimattoman elämän? Niin makaa kuin petaa. Sitä niittää mitä kylvää. Et rakasta miestäsi, vaan haluat olla yksin ja ystävien kanssa, varmasti hyvä roolimalli tyttärelle (jota myöskään et siis rakasta).
Ole mitä olet ja anna miehesi olla mitä hän on. Onko mies tehnyt sinulle jotain pahaa?
Mieheni täyttää kotimme. Minulle ei jää tilaa. Kaipaan tyhjää tilaa, vaikkakin vähän.
ap
Sano sille tyttärelle sitten, että asiat eivät ole niin kuin näyttää/ niin yksinkertaisia.
Minkä ikäinen tyttäresi on? Ikävä todeta, mutta luultavasti siirrät tyttäreesi suhtautumistapasi avioliittoon ja miehiin (eli että roikut paskassa suhteessa ja kärsit). Miksi tyttäresi tulisi toimimaan toisin?
Mies antaa minulle kaikkensa. Mitään syytä eroon ei ole.
ap
Minkä ikäinen sinä olet? Entä mies?
Hae itsellesi jotain keskusteluapua, saat ideoita siihen miten löydät itsellesi kaipaamaasi tilaa. Ongelma on sinun.
Mitä haet tällä aloituksella?