Kysymys miehille: syitä miksi mies ottaa yhteyttä entiseen tyttöystäväänsä?
Pientä apua kaivataan otsikossa olevan kysymyksen pohdinnassa. Olisiko täällä miehiä vastaamassa kysymykseen?
Kommentit (25)
Ehkä se on herännyt tajuamaan, että on itse asiassa väkivaltarikollinen jonka rikokset ovat sovittamatta, ja yrittää pelastaa itsensä seurauksilta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:58"]
Ehkä se on herännyt tajuamaan, että on itse asiassa väkivaltarikollinen jonka rikokset ovat sovittamatta, ja yrittää pelastaa itsensä seurauksilta.
[/quote]
Olipa kerran mieli, joka ei tajunnut olevansa vain puolikas...
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:38"]
Ollaan vaan hyviä kavereita. Toki joku eroottinen latauma meidän välillä on, koska aina näkemisen yhteydessä molempia kuumottaa. Mut ollaan molemmat jo uusissa suhteissa. Uskalletaan puhua asiasta kun asiasta toisillemme. Yleensä vuodatuksen aiheena on oma parisuhde.
[/quote]
Ihastuttavaa.
Jokaisen ihmisen unelma: nykyinen kumppani menee parkumaan perheongelmistaan ex-kumppaneilleen....
Jos hänellä on HIV ja täytyy ottaa yhteys kaikkiin seksipartnereihin?
Ehkä se haluaa olla kaveri? T. mies, joka on vuosien jälkeen kaveri monen exänsä kanssa.
Tai sitten se haluaa lämmitellä suhdetta uudestaan?
Tai jos sitä panettaa ja yrittää kokeilla kepillä jäätä?
Ajattelee lämpimästi eksästä. Joko haluaa elämäänsä edes jollakin tavalla tai sitten haluaa takaisin.
Ollaan vaan hyviä kavereita. Toki joku eroottinen latauma meidän välillä on, koska aina näkemisen yhteydessä molempia kuumottaa. Mut ollaan molemmat jo uusissa suhteissa. Uskalletaan puhua asiasta kun asiasta toisillemme. Yleensä vuodatuksen aiheena on oma parisuhde.
Sillä on asiaa exälle, tuskin se nyt muuten ottais.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:38"]Ollaan vaan hyviä kavereita. Toki joku eroottinen latauma meidän välillä on, koska aina näkemisen yhteydessä molempia kuumottaa. Mut ollaan molemmat jo uusissa suhteissa. Uskalletaan puhua asiasta kun asiasta toisillemme. Yleensä vuodatuksen aiheena on oma parisuhde.
[/quote]
Mullakin tälläinen suhde exään. Mutta ajaudutaan välillä panemaan. Meillä on aina ollut tosi hyvää seksiä. Jotenkin vaikea pitää sitä pettämisenä, kun oltiin exän kanssa yhdessä niin pitkään ja toistemme ensimmäisetkin.
Mitä jos kysyisit asiaa exältä itse?
Melko varma,että syynä on p....n himo.
Minä soitin entiselle aikoinaan siksi, että olisin tarjonnut muutoin pilkkahinnalla pakkomyyntiin menevää erittäin hyvää rivitalokämppää reilusti alle markkinahinnan.
Vitutti koko ajatus, mutta muutoin olisi mennyt kämppä 35 000 euroa markkinahintaa alempaa pakkomyynnissä. Asunto oli uuden avoliiton myötä laitettu avovaimon nimiin (vaikka pääosin minun rahoittamani) ja avovaimo halusi myydä sen pilkkahinnalla.
Tuo jolle soitin ei edes kuunnellut mitä asiaa minulla olisi ollut, vaan löi luurin kiinni.
Myöhemmin laskin, että jos olisi ostanut ja myynyt samantien eteenpäin olisi netonnut 15 000 - 20 000 euroa. Lisäksi kämppä ei olisi mennyt pilkkahinnalla, joten minäkin olisin hyötynyt saman verran.
Jos olisi ostanut ja laittanut vuokralle, niin kämppä olisi maksanut itsensä muutamassa vuodessa ja koko myyntisumma olisi ollut voittoa.
Asunnon mukana olisi siirtynyt valmis pankkilaina (pankin siirtolupaus), ja asunto olisi toiminut kauppahinnan vakuutena. Täysin riskitön kauppa siis.
Joskus voisi olla hyvä kuunnella, vaikkapa vain minuutin verran, niin voisi saada melkoisen tilaisuuden hyötymiseen.
Kyllä mua loukkaisi, jos mun mies urputtaisi musta jollekin exälleen. Varmaan urputtaa kavereilleen, mutta eri asia jos siinä on exä ymmärtäjänä.
Mies haluaa kirjoittaa romaanin jossa esiintyy henkilöitä jotka muistuttavat hänen vanhoja ystäviään ja tyttöystäviäänkin. Hän haluaa varmistaa että exä ei loukkaannu jos kirjoittaa jotain "paljastavaa".
Saan entiseltä poikaystävältä syntymäpäiväonnittelut, ja vastaavasti minä muistan häntä hänen syntymäpäivänään. Emme ole nähneet kymmeneen vuoteen emmekä seurustelleet sitten 80-luvun puolivälin. Jotkut ihmiset vain jäävät tavalla tai toisella merkitykselliseksi.