Lainaistiko Master Cardia ystävällesi/sukulaisellesi?
jos hän maksais heti samantien rahan takas, mutta tarttis sitä lainaan kun ei iste omista sellasta.
Kommentit (12)
jos tarvis siis maksaa vaikka netissä, eikä olis korttia. Korttia en antais mukaan.
Oon maksanut yhden tutun lentoliput, rahat sain takas pikana.
voisin jollekin jotain tilata, mutta en antaisi korttia hänelle lainaan ostosreissun ajaksi.
Lennot, hotellin tms. voisin jonkun kortittoman puolesta maksaakin, mutta itse korttia en lainaisi.
hänen lentolipun, rahat hän laittaa etukäteen tililleni.
AP.
Vierailija:
entäs kun ei sellasta omista?
niin lainaisin:) Tai tarkemmin sanottuna varaisin liput hänen antamillaan tiedoilla/hänen kanssaan, en korttiani antaisi " hallustani" pois. Enkä siis pelkäisi väärinkäyttämistä, vaan sitä että sukulaiseni/kaverini mokaisi jotakin...;)
kallista on! Kyllä minä sukulaiselle lainaisin.
Mikä tuossa nyt on ongelmana? Ei ainakaan mitään laitonta jos sitä meinaat.
Joten en siis todellakaan lainaisi.