Miltä tuntuisi olla niin kaunis nainen kuin Cate Blanchett
Kommentit (31)
Oli hyvä Blue Jasminessa.
Hollywood-tasolla ulkonäkö aika tavis (toki erottuisi lähi-Prismassa edukseen), mutta osaa oikeasti näytellä.
Cate on kyllä oman mittapuuni mukaan kaunis nainen.
m50
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään klassinen kaunotar. Perdoonallisennäköinen. Voimakkaat piirteet. Kestää aikaa.
Itse asiassa hänen piirteensä ovat yhdistelmä voimakasta ja herkkää. Hän ei ole "söpö" vaan ylhäisen ja elegantin näköinen.
Ei mun makuun, vaikka ihan ookoo onkin.
Joo, söpöltä tuo ei kyllä näytä. yhtään. Ylhäiseltä ehkä, mutta se ei tee kauniiksi valitettavasti.
En pidä kyllä ollenkaan kauniina.
On seksikkään näköinen vanhempi nainen, ei kuitenkaan kaunis tai söpö. Silmäluomileikkaus voisi olla ajankohtainen.
Mielestäni Cate Blanchett ei ole kaunis, ylväs kuvaa häntä hyvin, mutta ei kaunis. Taru sormusten herrasta, Galadrienin roolissa ei ollut kaunis, vaan jollain tavoin pelottava, jalo ja ylhäinen.
Kaunis ja tyylikäs nainen
Klassisen kaunottaren piirteet❤️
Vierailija kirjoitti:
Joo, söpöltä tuo ei kyllä näytä. yhtään. Ylhäiseltä ehkä, mutta se ei tee kauniiksi valitettavasti.
Miehet juuri pitävät vain söpöyttä kauniina. Olen huomannut, että miehet pitävät kauniina hyvin lapsenomaisia piirteitä, aikuinen ja elegantti ei vetoa, eivät edes todella klassiset kaunottaret.
Sekoitan tämän jostain syystä aina Gwyneth Paltrowiin.