Ero tuli miehen exän takia :(
Miehen ex tuhosi meidän pitkän suhteen. Haluaisin nyt kostaa ja ottaa siihen miehen exän mieheen yhteyden ja kertoa mitä tapahtui. Nyt se sitten uhkailee mua että ottaa poliisiin yhteyden jos sekaannun heidän suhteeseen. Miksi sillä ämmällä oli oikeus sotkeentua meidän parisuhteeseen ja aiheuttaa kriisi ja ero mutta minä en saa sen suhteeseen?
Kommentit (27)
Jos kolmas osapuoli saa pariskunnan eroamaan niin kyllä silloin voi pariskunta katsoa peiliin
No mites tämä häiritseminen käytännössä ottaen tapahtui? Jotenkin nyt tuntuu että mieskään ei ollut niin puhtoinen?
Rikoitko sä alunperin niiden liiton?
Ex otti facebookissa yhteyttä mieheen monen kuukauden ajan ja laitteli kaikenmaailmanrakkaus ja kaipausviestejä miehelle. Olin saman katon alla kun niin tapahtui! Niillä oli jonkinlainen suhde toistensa kanssa. Se aivopesi mieheni eroamaan minusta. Näin ne viestit reilu pari viikkoa sitten. Yritettiin lasta miehen kans koko se aika. Se ämmä siis tuhosi kaiken meiltä! Sen jälkeen soitin sille ja uhkasin ottaa sen mieheen yhteyden jos jatkaa sitä viestittelyä. Sitte kun meille tuli miehen kans ero niin laitoin sille ämmälle viestin mitä sai aikaan. Nyt se sitten uhkailee sen takia ottaa poliisiin yhteyden kotirauhan rikkomisesta! Se ämmä on ihan hullu! Kodinrikkoja ja melkonen lutka! On pettäny aikanaan myös mun ex-miestä jonka takia niille tuli ero. Luulee edelleen että omistaa kaiken ja voi puutua muiden elämään! Minun elämän se sekoitti täysin. Menetin kaiken sen lehmän takia!
ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:30"]
Rikoitko sä alunperin niiden liiton?
[/quote]
En, oli eronnut jo neljä vuotta aiemmin kuin meidän suhde alkoi!
ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:40"]Ex otti facebookissa yhteyttä mieheen monen kuukauden ajan ja laitteli kaikenmaailmanrakkaus ja kaipausviestejä miehelle. Olin saman katon alla kun niin tapahtui! Niillä oli jonkinlainen suhde toistensa kanssa. Se aivopesi mieheni eroamaan minusta. Näin ne viestit reilu pari viikkoa sitten. Yritettiin lasta miehen kans koko se aika. Se ämmä siis tuhosi kaiken meiltä! Sen jälkeen soitin sille ja uhkasin ottaa sen mieheen yhteyden jos jatkaa sitä viestittelyä. Sitte kun meille tuli miehen kans ero niin laitoin sille ämmälle viestin mitä sai aikaan. Nyt se sitten uhkailee sen takia ottaa poliisiin yhteyden kotirauhan rikkomisesta! Se ämmä on ihan hullu! Kodinrikkoja ja melkonen lutka! On pettäny aikanaan myös mun ex-miestä jonka takia niille tuli ero. Luulee edelleen että omistaa kaiken ja voi puutua muiden elämään! Minun elämän se sekoitti täysin. Menetin kaiken sen lehmän takia!
ap
[/quote]
Ei kukaan voi aivopestä toista rakastamaan. Ehkä vanhat tunteet syttyivät vain uudelleen. Sinun kannattaisi antaa olla eikä ruveta kostamaan sillä se ei tuo miestä takasi, pikemminkin pilaa loputkin mahdollisuudet. Sun tulee nyt ymmärtää että se mies rakastaa nyt sitä toista eli kannattais sunkin etsiä joku uus. Oletko sinä kenties aikaisemmin rikkonut heidän suhteensa ?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:40"]
Ex otti facebookissa yhteyttä mieheen monen kuukauden ajan ja laitteli kaikenmaailmanrakkaus ja kaipausviestejä miehelle. Olin saman katon alla kun niin tapahtui! Niillä oli jonkinlainen suhde toistensa kanssa. Se aivopesi mieheni eroamaan minusta. Näin ne viestit reilu pari viikkoa sitten. Yritettiin lasta miehen kans koko se aika. Se ämmä siis tuhosi kaiken meiltä! Sen jälkeen soitin sille ja uhkasin ottaa sen mieheen yhteyden jos jatkaa sitä viestittelyä. Sitte kun meille tuli miehen kans ero niin laitoin sille ämmälle viestin mitä sai aikaan. Nyt se sitten uhkailee sen takia ottaa poliisiin yhteyden kotirauhan rikkomisesta! Se ämmä on ihan hullu! Kodinrikkoja ja melkonen lutka! On pettäny aikanaan myös mun ex-miestä jonka takia niille tuli ero. Luulee edelleen että omistaa kaiken ja voi puutua muiden elämään! Minun elämän se sekoitti täysin. Menetin kaiken sen lehmän takia!
ap
[/quote]
tuossa tapauksessa, laita ne fb-meilit miehelle menemään. Silmä silmästä, hammas hampaasta...
Kyllä vika oli ihan täysin miehessäsi. Ei sillä exällä mitään aivopesutaitoja ole, miehesi vain sattui pitämään hänestä jostain syystä vähän liikaa. Ole vain tyytyväinen että miehesi pettämisalttius tuli ilmi jo nyt, eikä vasta sitten kun on pari lasta hankittuna. Ja sille exälle voisit olla melkein kiitollinen, koska paljasti miehestäsi tämän puolen ja säästi sinut paljolta. Toki olisin itse sen exän miehen yhteydessä ihan periaatteesta ja kertoisin mitä eukko puuhailee selän takana. Se ei mikään poliisiasia ole.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:49"]
Kyllä vika oli ihan täysin miehessäsi. Ei sillä exällä mitään aivopesutaitoja ole, miehesi vain sattui pitämään hänestä jostain syystä vähän liikaa. Ole vain tyytyväinen että miehesi pettämisalttius tuli ilmi jo nyt, eikä vasta sitten kun on pari lasta hankittuna. Ja sille exälle voisit olla melkein kiitollinen, koska paljasti miehestäsi tämän puolen ja säästi sinut paljolta. Toki olisin itse sen exän miehen yhteydessä ihan periaatteesta ja kertoisin mitä eukko puuhailee selän takana. Se ei mikään poliisiasia ole.
[/quote]
Siihen meni 15 vuotta että se tuli ilmi että miehellä tunteita exää kohtaan :( Niin pitkä meidän parisuhde oli. Miehellä ja sen exällä vain pari vuotta teiniseurustelua joka päättyi pettämiseen. Melkonen horo se ämmä!
ap
Yhteys naisen mieheen, sillä on oikeus tietää.
Sinuna olisin vain onnellinen että pääsin eroon ameebamiejstä, jolla ei tunnu olevan omaa tahtoa, tai edes aivoja lainkaan. Kiittäisin sitä exää, että ero ehti tunna ennen lasten saantia.
Ensirakkaus on vahva. Kannattaa muistaa, ettei ne eksät tai tunteet aina minnekään katoa, kun ottaa jämäpaloja. Sitä se teettää, kun ei saa suhteita pysymään kasassa, myöhemmin ei enää edes kiinnosta. Jotkut idiootit ottavat jo kerran pettäneen tai jättäneen takaisin. Ei se nainen sun miestäs kauaa kattele, ellei miehestä ole tullut rikas. Ja niinhän siinä voi käydä, että ensirakkauden kanssa on vielä liian kakara, kokeillaan kaikkea muuta ja sitten palataan yhteen perustamaan perhe. Tosin jotkut eivät tarvitse sekoilua ja hoitavat parisuhteen kunnolla nuorenakin, voivat olla yhdessä lopun ikää. Ei käy ympäriinsä nussijoita kateeksi.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:24"]
Ja ap:ssä ei ollut mitään vikaa?
[/quote]
Tarviiko se vian aina toisessa olla että ajautuu pettämään???
Voi voi, ei se mikään poliisiasia ole, jos kerrot ämeenlinna nyxälle mitä se puuhasti exänsä kanssa.
Siinä on varmaan käynyt niin että vaimo jätti miehen ja alkanut nyt kaipailemaan ja mies on valmis suhteeseen ex vaimon kanssa. Mitä väärää? Sinä etsit nyt toisen miehen. Mikä Jumala on yhdistänyt niin sitä ei saa eroittaa. Nää sentään löysivät uudelleen toisensa. Happy end. Ei pitäisi olla nokan koputtamista.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:24"]
Miehen ex tuhosi meidän pitkän suhteen. Haluaisin nyt kostaa ja ottaa siihen miehen exän mieheen yhteyden ja kertoa mitä tapahtui. Nyt se sitten uhkailee mua että ottaa poliisiin yhteyden jos sekaannun heidän suhteeseen. Miksi sillä ämmällä oli oikeus sotkeentua meidän parisuhteeseen ja aiheuttaa kriisi ja ero mutta minä en saa sen suhteeseen?
[/quote]saat lähestymiskiellon. Eikö tuo ole nyt selvää pässinlihaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:45"]
Siinä on varmaan käynyt niin että vaimo jätti miehen ja alkanut nyt kaipailemaan ja mies on valmis suhteeseen ex vaimon kanssa. Mitä väärää? Sinä etsit nyt toisen miehen. Mikä Jumala on yhdistänyt niin sitä ei saa eroittaa. Nää sentään löysivät uudelleen toisensa. Happy end. Ei pitäisi olla nokan koputtamista.
[/quote]Minkä Jumala on yhdistänyt niin sitä ei saa nk toinen nainen eroittaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:49"]
[/quote]
Siihen meni 15 vuotta että se tuli ilmi että miehellä tunteita exää kohtaan :( Niin pitkä meidän parisuhde oli. Miehellä ja sen exällä vain pari vuotta teiniseurustelua joka päättyi pettämiseen. Melkonen horo se ämmä!
ap
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4208282/ketju/miksi_naiset_huorittelevat_ja_dissaavat_toisiaan
Sä ja sun mies olitte suhteessa, joten kyllä se on ihan teidän kahden kauppa, jotka sen suhteen rikkoi.
Jos kyseessä pettäminen, ni totta kai sä voit kertoa exäsi nykyiselle siitä, ei se mikään poliisiasia ole :D