Ero tuli miehen exän takia :(
Miehen ex tuhosi meidän pitkän suhteen. Haluaisin nyt kostaa ja ottaa siihen miehen exän mieheen yhteyden ja kertoa mitä tapahtui. Nyt se sitten uhkailee mua että ottaa poliisiin yhteyden jos sekaannun heidän suhteeseen. Miksi sillä ämmällä oli oikeus sotkeentua meidän parisuhteeseen ja aiheuttaa kriisi ja ero mutta minä en saa sen suhteeseen?
Kommentit (27)
Tarkennos_.voi siis yrittää hakea sinulle lähestymiskieltoa, mutta ei saa, jos menet paikalle kertomaan, että et ole uhannut naista itseään etkä muitakaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:49"]Kyllä vika oli ihan täysin miehessäsi. Ei sillä exällä mitään aivopesutaitoja ole, miehesi vain sattui pitämään hänestä jostain syystä vähän liikaa. Ole vain tyytyväinen että miehesi pettämisalttius tuli ilmi jo nyt, eikä vasta sitten kun on pari lasta hankittuna. Ja sille exälle voisit olla melkein kiitollinen, koska paljasti miehestäsi tämän puolen ja säästi sinut paljolta. Toki olisin itse sen exän miehen yhteydessä ihan periaatteesta ja kertoisin mitä eukko puuhailee selän takana. Se ei mikään poliisiasia ole.
[/quote]
Saa olla aika naiivi ihminen joka uskoo ettei kolmannet ihmiset pääse väliin. Kyllä ne pääsee. Parisuhteita kaatuu anoppeihiin, ystäviin jotka ei hyväksi puolisoa sekä takertuviin exiin. Varsinkin kiltit ihmiset jotka yrittävät luovia loukkaamatta muita (siis exää ja nyksää) ryssii usein asiansa sillä etteivät ota vastuuta asioista ja ole tiukkana katkaistakseen ulkopuolelta tulevalta painostukselta siipiä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:49"]Kyllä vika oli ihan täysin miehessäsi. Ei sillä exällä mitään aivopesutaitoja ole, miehesi vain sattui pitämään hänestä jostain syystä vähän liikaa. Ole vain tyytyväinen että miehesi pettämisalttius tuli ilmi jo nyt, eikä vasta sitten kun on pari lasta hankittuna. Ja sille exälle voisit olla melkein kiitollinen, koska paljasti miehestäsi tämän puolen ja säästi sinut paljolta. Toki olisin itse sen exän miehen yhteydessä ihan periaatteesta ja kertoisin mitä eukko puuhailee selän takana. Se ei mikään poliisiasia ole.
[/quote]
Saa olla aika naiivi ihminen joka uskoo ettei kolmannet ihmiset pääse väliin. Kyllä ne pääsee. Parisuhteita kaatuu anoppeihiin, ystäviin jotka ei hyväksi puolisoa sekä takertuviin exiin. Varsinkin kiltit ihmiset jotka yrittävät luovia loukkaamatta muita (siis exää ja nyksää) ryssii usein asiansa sillä etteivät ota vastuuta asioista ja ole tiukkana katkaistakseen ulkopuolelta tulevalta painostukselta siipiä.
[/quote]
Mitä yrität sanoa? Kiistit ensin että vika olisi miehessä ja kolmas osapuoli voisi tulla käytännössä minkä tahansa suhteen väliin, mutta sitten heti seuraavassa virkkeessä vika onkin usein parisuhteen toisessa osapuolessa eli tässä tapauksessa miehessä. Eli onko se nyt sitten sen ulkopuolisen naisen vika, vai aloittajan miehen? Olen itse sitä mieltä, että on miehiä jotka eivät lähde pettämään vaikka tarjoutuisi millainen mahdollisuus ja houkutus. Siinä on aivan se ja sama mitä kolmas osapuoli yrittää, se ei vain tuota tulosta koska mies osaa pitää pintansa. Ehkä olen naiivi, mutta en vielä niin katkeroitunut.
Minä laitoin mun miehen exän uudelle miehelle viestiä kun sain selville että mun mies ja sen exä olivat kirjotelleet useasti ja jopa kaikkia rakkaus juttuja. Ne eros sitten. Vitun lehmä mulle ei vittuilla hahahaa :D se syytti mua sit heidän suhteen rikkomisesta. Pelle ämmä. Me jatkettiin sitten meidän kriisin jälkeen kuitenkin yhdessä miehen kans. Annoin anteeksi ku mies osotti syvää katumusta ja halus näyttää et haluaa vaan mut. Ihmiset tekee virheitä. Mut eipä saanu ämmä erotettua meitä :D
Kommentoin yleisesti ottaen tähän: Ei sillä exällä mitään aivopesutaitoja ole.... En ottanut millään tavalla kantaa ap:n asiaan.
Me ihmiset olemme vuorovaikutteisia olentoja. Meitä saa manipuloitua. Uskomme valheisiin ja teemme arvioita pelkän kuulopuheenkin avulla edes itse sitä tajuamatta.
Voit ottaa exän nykyiseen mieheen yhteyden, jos näin haluat. Se ei ole lähestymiskiellon peruste, sillä sinulla on puheoikeus. Jos otat, kirjoita kerralla kirje todisteineen, jossa kerrot kaiken yhdellä kertaa. Todnäkk saat silti lähestymiskiellon, uhkailu kertoo juurikin uton naisen suuresta pelosta, että hänen oma miehensä ja perheensä saisi tietää hänen uskottomuudestaan. Siksi uhkailevat sinua, että et menisi puhumaan heidän asioistaan, eikä heillä ole muuta keinoa saada sinua vaikenemaan kuin uhata.