Millainen maha sulla on?
Kommentit (11)
Kaunis. Treenaan paljon, vatsalihakset löytyy. Päällä on sen verran rasvaa, että sixpacki ei erotu, mutta näytän bikineissä hyvältä. Minulla on napakoru. Tällä hetkellä vatsani on ruskettunut, koska olen lomalla.
Vatsani on oikutteleva ja herkkä, turpoaa ja kipuilee helposti. Tykkään siitä siis enemmän ulkoa kuin sisältä ;)
Vähän löysä nyt 2kk synnytyksestä.
Litteä, vatsalihakset näkyy. Alavatsassa valitettavasti hiukan löysää ihoa kolmen raskauden jäljiltä, mutta vaatteet päällä sitäkään ei huomaa...
Olen tyytyväinen. 4 lapsen jäljiltä näkee päärynänmuotoisen pehmeämmän alueen joka onneksi on litteä ja suht kiinteä. Mun sixpack on jossain sen alla:D Raskausarpia ei ole mutta iso leikkausarpi ylävatsassa, ei häiritse yhtään vaikka esim navan kohta on hieman ruma.
n 50+ bmi 23,5
Vuosi synnytyksestä. Vatsa on sinänsä litteä, mutta nahka kyllä värisee kun siihen läiskäyttää kämmenen. Sektioarpi on hyvin haalistunut, mutta näkyvissä kuitenkin. Olen melko tyyytyväinen. Nahka voisi olla piukempi.
Alkaa olemaan kahden lapsen jälkeen ihan ok kunnossa. Raskausarvet ovat haalistuneet mutta onhan siinä vielä tuota löllöä jonkin verran. Olen juossut pari kuukautta ja tarkkaillut syömisiä. Lankuttamaan aloin pari viikkoa sitten. Paino on nyt normaalilukemissa mutta kiinteytyä haluan vielä. Maha on juurikin se ongelma-alue.
Sixpack ja olen tyytyväinen sekä luonani vierailevat naiset ovat myös siihen tyytyväisiä.
-mies-
Liian lihava maha, turhan roikkuva. Ei raskausarpia, mutta sektioarpi.
Mahani on oikuttelevaa sorttia. Kerää ilmaa ja menee helposti sekaisin.
En tykkää mahastani.
Maha = kauhee reppu sellainen etureppu.
Aivan hirveä löllökasa! Synnytyksestä kylläkin vain kuukausi aikaa, pitäs alkaa treenaamaan...