Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen maha sulla on?

Vierailija
28.06.2014 |

Ootko tyytyväinen siihen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä löllökasa! Synnytyksestä kylläkin vain kuukausi aikaa, pitäs alkaa treenaamaan...

Vierailija
2/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis. Treenaan paljon, vatsalihakset löytyy. Päällä on sen verran rasvaa, että sixpacki ei erotu, mutta näytän bikineissä hyvältä. Minulla on napakoru. Tällä hetkellä vatsani on ruskettunut, koska olen lomalla.

Vatsani on oikutteleva ja herkkä, turpoaa ja kipuilee helposti. Tykkään siitä siis enemmän ulkoa kuin sisältä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso ja pyöreä, rv 37.

Vierailija
4/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän löysä nyt 2kk synnytyksestä.

Vierailija
5/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä, vatsalihakset näkyy. Alavatsassa valitettavasti hiukan löysää ihoa kolmen raskauden jäljiltä, mutta vaatteet päällä sitäkään ei huomaa...

Vierailija
6/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. 4 lapsen jäljiltä näkee päärynänmuotoisen pehmeämmän alueen joka onneksi on litteä ja suht kiinteä. Mun sixpack on jossain sen alla:D Raskausarpia ei ole mutta iso leikkausarpi ylävatsassa, ei häiritse yhtään vaikka esim navan kohta on hieman ruma. 

n 50+ bmi 23,5

Vierailija
7/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi synnytyksestä. Vatsa on sinänsä litteä, mutta nahka kyllä värisee kun siihen läiskäyttää kämmenen. Sektioarpi on hyvin haalistunut, mutta näkyvissä kuitenkin. Olen melko tyyytyväinen. Nahka voisi olla piukempi.

Vierailija
8/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olemaan kahden lapsen jälkeen ihan ok kunnossa. Raskausarvet ovat haalistuneet mutta onhan siinä vielä tuota löllöä jonkin verran. Olen juossut pari kuukautta ja tarkkaillut syömisiä. Lankuttamaan aloin pari viikkoa sitten. Paino on nyt normaalilukemissa mutta kiinteytyä haluan vielä. Maha on juurikin se ongelma-alue.

Vierailija
9/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sixpack ja olen tyytyväinen sekä luonani vierailevat naiset ovat myös siihen tyytyväisiä.

-mies-

Vierailija
10/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihava maha, turhan roikkuva. Ei raskausarpia, mutta sektioarpi.

Mahani on oikuttelevaa sorttia. Kerää ilmaa ja menee helposti sekaisin.

En tykkää mahastani.

Vierailija
11/11 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha = kauhee reppu sellainen etureppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi