Onneton seksielämä
Olen 4-vuotias mies ja ollaan oltu 6 vuotta vaimon kanssa naimisissa. Harrastan urheilua, ja kunto on kovempi kuin koskaan. Virtaa riittäisi sänkyynkin, mutta vaimo on pahasti ylipainoinen ja olen aina himoinnut hoikkia naisia, joten hiljaista on. Voi mennä parikin kuukautta ilman seksiä. Himot ovat kyllä kovat, ja komea ja treenattu ulkomuoto kyllä tuntuu kiinnostavan naisia, töissä käy silmäpeli kovana... vielä en ole pettänyt, mutta arvatkaa tekisikö mieli. Mitä tehdä, yrittää saada vaimo laihtumaan vai pettääkö..?
Kommentit (42)
Älä enää vetäydy mistään! Vasta kun olet itse unelmamies, voit edellyttää vaimolta isoja muutoksia. N34
N34: Olen insinööri, ja huono puhumaan ongelmista. Vetäydyn urheiluun yms. Muuten kai olen ok, en juo enkä polta, en tuhlaa rahojani muuhun kuin perheeseen. Vaimo on taas ihan taiteilijasielu jolle värit ja estetiikka ovat tärkeitä
Kirjoita vaimolle vaikka sähköposti, jos puhuminen on vaikeaa. Se on jo paljon, että tiedostat vetäytymisesi. Mitä jos juuri se sapettaa vaimoa niin, että hän lohtusyö? Osaat ilmaista itseäsi täälläkin, joten rohkeasti vain kirjoittamaan vaimolle kaikki mitä ajattelet ja suhteenne voi saada uuden alun! N34
Onko kukaan vielä ehdottanut provoa? Ulkomuodonko takia toisen ihmisen kanssa mennään yhteen ja hankitaan lapsia? Tunteilla toista kohtaan ei ole mitään merkitystä, vai oliko niitä aluperin ja onko vielä? Kyllä tuossa taitaa ongelmat olla valitettavasti syvemmällä, kuin pelkässä toisen pyöristyneessä ulkomuodossa. Tehkää yhdessä jotain, ota vaimosi mukaan ja aloittakaa yhdessä jokin pienimuotoinen liikunta tms. jos jotain pitää ehdottaa.
Onko vaimo lihonut 6 vuodessa niin paljon että ei kelpaa sinulle? Erotkaa sovussa ja annat vaimollesi vapauden etsiä häntä rakastavan miehen koska sinä et selvästikään häntä rakasta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 10:51"]Onko vaimo lihonut 6 vuodessa niin paljon että ei kelpaa sinulle? Erotkaa sovussa ja annat vaimollesi vapauden etsiä häntä rakastavan miehen koska sinä et selvästikään häntä rakasta.
[/quote] jaada jaada. Kyllä siipan lihomiseen tulee voida puuttua. N34
Noh, jos olet mennyt naimisiin itsellesi sopimattoman puolison kanssa, etkä halua erota lasten vuoksi, niin eipä niitä vaihtoehtoja liiemmin ole. Tyydy osaasi.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 10:55"]Noh, jos olet mennyt naimisiin itsellesi sopimattoman puolison kanssa, etkä halua erota lasten vuoksi, niin eipä niitä vaihtoehtoja liiemmin ole. Tyydy osaasi.
[/quote] ei se ole niin simppeliä. Varmaan vaimokin haluaisi laihtua, jos kokonaistilanne olisi parempi. N34
N34: Näin uskon itsekin. Kiitos ajatuksista!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 10:51"]Onko vaimo lihonut 6 vuodessa niin paljon että ei kelpaa sinulle? Erotkaa sovussa ja annat vaimollesi vapauden etsiä häntä rakastavan miehen koska sinä et selvästikään häntä rakasta.
[/quote] jaada jaada. Kyllä siipan lihomiseen tulee voida puuttua. N34
[/quote]
Tiedät kuinka idiootti olet? Eikö kukaan saatanan vakoperse viitsi sanoa kaikkein ilmeisimpää asiaatuolle repppanamiehelle?! Aina, kun puutut toisen ulkoisiin asioihin, olet vaarallisilla vesillä. Vaimo voi reagoida asiaan ihan yhtä hyvin, että kiitos vitun tunnevammanen paska, annoit vihdoin kauan odottamani syyn. Tuossa on ovi, älä anna sen lyödä itseäsi mennessäsi.
Mistä ihmeestä ap kuvittelee vaimon olevan niin onnellinen hänestä ja heidän liitosta, että tekisi muuta kuin nauraisi paskaiset naurut päin naamaa? Ei teillä ilmeisesti ainakaan mistään suhteen kulmakivistä keskustella:)
Tissit ja pimppi ne on läskilläkin. Kohdista himosi niihin äläkä ajattelekaan läskejä.
Meillä minä olen se lässähtänyt vaimo, tavatessamme olimme molemmat normaalipainoisia mutta nyt seitsemän vuotta ja kaksi lasta myöhemmin mies näyttää samalta kuin ennen (hyvältä) ja mulla 15 kiloa ylimääräistä. Haluan itse laihtua, joka varmasti on se tärkein juttu, mutta miehen tuki myös tärkeää. Konkreettisena tekona mieheltä se, ettei osta kotiin herkkuja ja hoitaa lapsia että pääsen urheilemaan. Tärkein tuki on että mies rakastaa ja kunnioittaa ja kehuu mua. Kyllä sunkin vaimossa varmasti on edelleen ihania piirteitä, vaikkei ne vatsalihakset olisikaan.
Lässähtänyt vaimo vielä jatkaa, että seksielämä on silti ollut koko ajan hyvää. Ihan varmasti, jos mieheni saisi ilman tunnetta valita kaikista tarjolla olevista naisvartaloista haluttavimman niin valinta olisi joku timmimpi, mutta siitä ei olekaan kyse kun rakastelee oman vaimon kanssa. En olisi ihan varma, että seksielämä automaattisesti paranee samassa suhteessa kuin vaimo laihtuu.
N34 koitti sanoa, että jos vaimokin olisi oikeasti tyytyväinen elämäänsä, haluaisi itsekin laihtua. Miten mies saisi vaimon motivoitumaan laihdutukseen, on se kysymys.
En tiedä toimisiko se ap : lla, että motivoisi vaimoa laihtumaan juurikin panostamalla entistä aktiivisempaan ja monipuolisempaan seksielämään. Mä yritän saada miehen laihtumaan siten :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:23"]En tiedä toimisiko se ap : lla, että motivoisi vaimoa laihtumaan juurikin panostamalla entistä aktiivisempaan ja monipuolisempaan seksielämään. Mä yritän saada miehen laihtumaan siten :D
[/quote]
Kuluttaa se ainakin kaloreita:-D
Kritisointi ei ainakaan auta. Otat vaimon mukaan lenkille.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 09:29"]
Olen 4-vuotias mies ja ollaan oltu 6 vuotta vaimon kanssa naimisissa. Harrastan urheilua, ja kunto on kovempi kuin koskaan. Virtaa riittäisi sänkyynkin, mutta vaimo on pahasti ylipainoinen ja olen aina himoinnut hoikkia naisia, joten hiljaista on. Voi mennä parikin kuukautta ilman seksiä. Himot ovat kyllä kovat, ja komea ja treenattu ulkomuoto kyllä tuntuu kiinnostavan naisia, töissä käy silmäpeli kovana... vielä en ole pettänyt, mutta arvatkaa tekisikö mieli. Mitä tehdä, yrittää saada vaimo laihtumaan vai pettääkö..?
[/quote]
vaihtoon vain. näin ne naiset neuvovat av-mammoja vastaavassa tilanteessa.
vaikea tuohon tilanteeseen on olla tyytyväinen pidemmän päälle
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 10:55"]
Noh, jos olet mennyt naimisiin itsellesi sopimattoman puolison kanssa, etkä halua erota lasten vuoksi, niin eipä niitä vaihtoehtoja liiemmin ole. Tyydy osaasi.
[/quote]
naiset neuvovat täällä naisia että vaihtoon vain jos ei ole 'tunnetta' enää
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 09:58"]
On muitakin ongelmia, ja varmaan on lohtusyömistä vaimolla. Läheisyys ei kiinnosta kun toista ei koe puoleensavetäväksi ja muutenkin vetäydyn kun on ongelmia. Mutta jos vaikka yhteisestä urheilusta saisi positiivisen kierteen parisuhteelle?
[/quote]
Ainahan voit ehdottaa. Mutta saattaa olla, että vaimoa ei kiinnosta. Painostaa et saa, tai uhata lähdöllä.