Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV menossa pilalle

Vierailija
28.06.2014 |

Harmittaa, kun hauska ja hyvä keskustelusivusto on menossa pilalle kaikenmaailman trollaajien, ripuloijien, porvoolaisten ja naistenvihaajien takia. Olen toipumassa sairaudesta ja täältä olen saanut usein viihdykettä ja ajateltavaa jonka avulla unohtaa kivut ym, mutta nykyään tulee liian usein vain paska fiilis. Itse olen sairas fyysisesti mutta täällä taitaa pyöriä paljon tyyppejä jotka ovat enempi vähempi pahoinvoivia henkisesti. Se pahoinvointi tarttuu enkä kaipaa sellaista. Harmi ettei täällä ole kunnon moderointia. Täytynee siirtyä jonnekin muualle unettomina öinä ja niinä päivinä kun ei voi tehdä muuta kuin maata sängyssä. Onneksi vilpittömiäkin keskustelijoita yhä on, ja sellaisia joiden huumori ei perustu kusettamiseen tai muuhun typerään, toisten aikaa tuhlaavaan paskaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista milloin tämä olisi ollut hyvä palsta, mutta meni pilalle viimeistään kun online-keskustelu vaimentui palstauudistusten ja moderaattoreiden sisäpiirileikkien takia. Porukat sieltä siirtyivät tänne pilattuaan yhden saitin.

Vierailija
2/2 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä esimerkki sen pilaamisessta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla