Sinkku, missä haluaisit tavata tulevan kumppanisi
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisen kaverin kautta, luottaisin paremmin.
No, onko meillä yhteisiä kavereita
Tuskin.
Eikö edes Jeesus?
Kyllä mun mielestä oli ihan kiva tavata Tinderissä oma rakas. Hän kysyi ekassa viestissään että haluaisinko lähteä kävelylle joku pvä. En ihan heti päässyt kun kerkesin lähteä joululoman viettoon matchaamisen jälkeen. Viestittely venähtikin sitten kk mittaiseksi ennen tapaamista. Jo pari pvä viestittelyn jälkeen poistin Tinderini kokonaan, halusin keskittyä tähän yhteen mukavan tuntuiseen tyyppiin. Lopulta tapasimme kauppakeskuksen ovella ja menimme kahville. Rakastuimme ensinäkemältä, yhdessä nyt 3v ❤️❤️❤️
En netissä. Muuten ihan sama. Saisi vaan olla sellainen jalat alta vievä rakkautta ensi silmällä -kohtaaminen, jossa pöksyt kostuisi heti. Kerran sellaisen kokeneena ei oikein vähempi riitä. Kantoi pitkälle avioliittoonkin se kipinä, ihan loppuun asti. Olen siis leski.
Helpompi sanoa missä en haluaisi eli kaikki ne paikat missä voi olla alkoa ottaneena. Salilla kävijät myös ei kiitos ole minun makuuni.itsestään saa ja pitääkin pitää huolta kohtuuden rajoissa kuten itsekin teen.
Työympyrät tai jokin yleisötapahtuma, konsertti( ei festarit), lavatanssit,luonto ehkä sitten paikat joissa toivoisin törmääväni.
Ystävän kautta haluaisin tavata. Olen siis mies ja moni naistuttavani on aina välillä saanut minut treffeille heidän ystävien kanssa tämän vuoden aikana. Ainakin asetelmat olisi nopeaan ja pitkään suhteeseen hyvät: yhteisiä kavereita ja valmis luottamus toiseen kun on ystävän ystävä/tuttava. Tai ainakin parempi luottamus, kuin juuri Tinderissä tapaaman henkilön kanssa.
Toinen olisi myös perinteisissä tansseissa. Vaikka syrjäisellä lavatanssikeikalla tai Helsingin keskustan juhlatansseissa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävän kautta haluaisin tavata. Olen siis mies ja moni naistuttavani on aina välillä saanut minut treffeille heidän ystävien kanssa tämän vuoden aikana. Ainakin asetelmat olisi nopeaan ja pitkään suhteeseen hyvät: yhteisiä kavereita ja valmis luottamus toiseen kun on ystävän ystävä/tuttava. Tai ainakin parempi luottamus, kuin juuri Tinderissä tapaaman henkilön kanssa.
Toinen olisi myös perinteisissä tansseissa. Vaikka syrjäisellä lavatanssikeikalla tai Helsingin keskustan juhlatansseissa.
Naisena kyllä vihaan noita tekemällä tehtyjä treffejä. Yksi ystävistäni harrastaa sitä ja koittaa parittaa minua kaikkien miehensä kavereiden kanssa, ei mitään rajaa kuka se on mutta aina kyselemässä miksen siitä ja siitä ota miestä itselleni jos on kerran nähty jossain illanistujaisissa tms.
Vietän pitkä lounaita sellaisilla paikoilla, joilla käy paljon nuoret ja komeat moottoripyöräilijä miehet. Katsovat kyllä monta kerta aina, mutta ei tule luo. Ihanne on että mies teke aloitteen, niin vielä odotan.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä
Sitten ei ainakaan kohdata
Vierailija kirjoitti:
Rannalla
Huomenna sitten tavataankin. 😍. Tarjoan sitten kylmän juoman ja jäätelön.
Koulussa (amk)tapasin mieheni, se oli ainakin meille toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rannalla
Huomenna sitten tavataankin. 😍. Tarjoan sitten kylmän juoman ja jäätelön.
Ihanaa!
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kyllä vihaan noita tekemällä tehtyjä treffejä. Yksi ystävistäni harrastaa sitä ja koittaa parittaa minua kaikkien miehensä kavereiden kanssa, ei mitään rajaa kuka se on mutta aina kyselemässä miksen siitä ja siitä ota miestä itselleni jos on kerran nähty jossain illanistujaisissa tms.
Pitäis mennä silleen luonnostaan. Bileissä, illanistujaisissa, you name it. En lähtis treffeille jos joku kaveri vaan ilmottais et "mulla olis sulle nyt mies!" :D Mutta on tuossa etu, että tietää tyypin taustat.
Missä tahansa muualla kuin Tinderissä tms. Kunhan jalat menee alta.
Tuskin.