Te yksineläjät joilla ei oo astianpesukonetta, tuleeko älyttömästi tiskiä?
Must tuntuu et mulle tulee, täytyy koko ajan olla tiskaamassa :( en tiedä mistä sitä tulee kun ei käyees vieraita
Kommentit (8)
yksi lautanen, haarukka, kuppi ja kippo jne. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Ei tule jos ei anna kertyä. Minulla on vain kaksi käyttölautasta, joten tiskaan päivittäin tai joka toinen päivä pakon edestä.
Ei. Sama lautanen, lasi, kahvikuppi ja aterimet voi olla käytössä muutaman päivän, huutelen ne aina käytön jälkeen. Pannut, kattilat ja vuoat pesen heti käytön jälkeen.
Ei tule. Tiskikoneita ei itsellä ole vielä tullut juuri ikävä kun se kävi ehkä kerran viikossa ja silloinkin vajaana. Nykyään riittää pari kertaa viikossa käsitiskit, astioita on riittävästi ja liotan likaiset ennen varsinaista pesua.
Vierailija kirjoitti:
yksi lautanen, haarukka, kuppi ja kippo jne. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Kattila ja paistinpannu lisäksi?
Onhan tuota jonkin verran. Pyrin tekemään sellaisia ruokia, että tulis vähän tiskiä. Niin että ruoka valmistuu kokonaan vain yhdessä valmistusastiassa eli pannulla, kattilassa tai vuoassa eikä niin että yhteen ruokaan tarvitaan kaikkia noita.
Tiskikone meni rikki enkä ole vielä uutta hommannut ja kyllä tuota tiskia tulee päivittäin
Todennäköisesti vedenkulutus on noussut tästä käsintiskauksesta.
Ei tule, pyrin aina tiskaamaan heti käytön jälkeen ihan kaikki käyttämäni jutut, sama vesilasi mulla voi kyllä olla käytössä vaikka jopa viikon ennen kuin sen pesen.