Onko kellekkään muulle tapahtunut samaa, inhokki-ihmisestä tullut
paras ystävä? Minulle kävi näin, emme sietäneet toisiamme, mutta meistä tuli kuitenkin mitä parhaat sydänystävät.
Kommentit (7)
The ones that hate me the most look just like me. You tell me what that means
Töissä pidin yhtä ihmistä alkuun tylynä, mutta kun tutustuin on aivan mahtava tyyppi. On ehkä vähän ujo uusille ihmisille. Ei meistä ystäviä työpaikan ulkopuolella tullut mutta hyviä työkavereita.
Vierailija kirjoitti:
Töissä pidin yhtä ihmistä alkuun tylynä, mutta kun tutustuin on aivan mahtava tyyppi. On ehkä vähän ujo uusille ihmisille. Ei meistä ystäviä työpaikan ulkopuolella tullut mutta hyviä työkavereita.
Mulla on sama tarina. Olen tosi iloinen tästä.
Kiva aloitus. Kyllä noinkin voi käydä. Ensivaikutelmiin ei kannata kauheasti luottaa.
Olen kahdesti ystävystynyt ihmisen kanssa jota pidin alkuun erittäin epämiellyttävänä. Olin usean vuoden läheinen näiden kanssa, mutta jännä kyllä, lopulta kuitenkin olen ipäätynyt toisessa tapauksessa laittamaan välit poikki kokonaan, ja toisessa ottamaan reilusti etäisyyttä. Ei se ensivaikutelma kuitenkaan lopulta ollut väärässä.
Olen kuullut vastaavaa ja itsellekin on käynyt samansuuntaista. Ei varsinaisesti inhokki-ihminen, mutta jonkun kanssa voi tulla jokin särö tilanteeseen tai keskusteluun, ja sitten toinen osapuoli harmistuu ja huomauttaa. Jonkun tilanteen voi tulkita nenäkkyytenä tai tylyytenä, mutta sitten konfliktin jälkeen alkaa synkata.
up