Miten pääsee yli ihastuksesta
2020 joulukuussa tutustuin erääseen mieheen. Meillä oli juttua pari kuukautta ja mies ilmoitti että hän on fu*kboy että hän ei halua mitään vakavaa.
Olin tosi ihastunut ja se tuntui niin murskaavalta. Ei nähty enää. Kuitenkin silloin tällöin tämä mies laittaa jotain viestiä ja olen aina ihan tulessa kun nään että häneltä on tullut viestiä. Mutta mies ei halu mitään, ei edes nähdä niin tiedän että pitää päästää vaan irti mutta se on niin hankalaa kun ajattelen häntä ihan kokoajan.
Tiedän ettei hän halua mitään, tiedän että hän ei ole minulle se oikea ja blaablaa mutta kun en tunteille mitään voi.
Miten tästä pääsee yli? Kukaan muu mies ei minua kiinnosta että voisin edes ottaa laastaria.
Ajattelen kokoajan että jos vaan pääsisin näkemään vielä kerran. En ole pommittanut miestä viesteillä. En laita mitään hänelle jos hän ei laita itse. Mutta olen laittanut noloja epätoivoisia kuvia ig:seen ja niihin vihjailevia biisejä. Sellaisilta bändeiltä josta mieskin tykkää. Tai typeriä kyselyitä toivoen että hän vastaisi niihin muttei vastaa. Hävettää aina jälkeenpäin mutta kaipaan välillä sitä miestä niin paljon.